Πέτρο συμφωνώ απολύτως και γνωρίζω και γω τα ίδια που λες και συ.
Όπως λες και συ όμως, υπάρχουν πολλά που πρέπει να γνωρίζεις (μαλακά - σκληρά - αποβολή θερμότητας κλπ) σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο αυτοκίνητό σου και με τον τρόπο οδήγησής σου.
Από τη στιγμή λοιπόν, που το αυτοκίνητό μου φρενάρει πολύ ικανοποιητικά (για τον δικό μου τρόπο οδήγησης), η φθορά των δίσκων είναι ελάχιστη και η διάρκεια ζωής των τακακιών όντως πολύ μεγάλη (ούτε και γω έχω ξανακάνει τόσα πολλά χλμ. με κανένα αυτοκίνητο και μάλιστα αυτόματο, που φρενάρει και μόνο του), δεν βλέπω το λόγο να κάνω πειράματα με άλλα τακάκια (για πιθανό κέρδος της τάξης του 50άρικου, όταν μόνο το πετρέλαιο που έχω κάψει είναι περίπου 7.500 Ευρώ)
Και γράφω να ...πειραματιστώ... και ...πιθανό κέρδος...γιατί μπορεί να βάλω τώρα τακάκια με π.χ. 80€, αλλά σε π.χ. 40.000 να πρέπει να ξανααλλάξω, οπότε 80+80 =160

, ή να διαπιστώσω ότι μαζί με την επόμενη αλλαγή πρέπει να αλλάξω και δίσκους

, ή ότι το αυτοκίνητο δεν φρενάρει εξίσου καλά

κλπ. κλπ κλπ.......... (ή ίσως ότι φρενάρει καλύτερα και μπλέκουν τα ηλεκτρονικά του με αποτέλεσμα όταν φρενάρει μόνο του ....κοκαλώνει

)