απο αυτα που διαβαζα σε καποια ποστς καποια παιδια θα ειχαν θεματα. Σε καποιους εβγαζε να κανουν αναγεννησεις απο τις πρωτες 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα και συνεχιζε να το κανει συχνα.
αναγεννηση καθε τοσο σημαινει οτι το φιλτρο γεμιζει μεχρι ενα ποσοστο και αν δεν γινει σωστα, (που και για αυτο εγραφαν πολλα παιδια, διοτι δεν ηξεραν), τοτε το φιλτρο αντι να αδειασει επειδη καιει τα καταλοιπα, γεμιζει σε ακομα μεγαλυτερο ποσοστο μεχρι να μπουκωσει. Εχω την εντυπωση οτι καποιος μαλιστα ειχε γραψει και εδω οτι το αμαξι δεν πηγαινε κλπ κλπ.
οταν λοιπον φτασεις σε εκεινο το σημειο πας για αλλαγη. Δεν ξερω αν θα το διαβασει αυτο το θεμα για να μας πει ποιος ηταν αλλα δεν εχει και σημασια. Θυμαμαι οτι απο τοτε συζητιοταν το θεμα του κοστους αλλαγης με μαμισιο ή αφτερ μαρκετ ή για καθαρισμο. Απο εκει ορμομενος εγραψα. Και νομιζω οτι τετοια τιμη επαιζε για καθαρισμο και γιααυτο ρωτησα...
τωρα για το ποια οχηματα ειναι πιο καθαρα, δεν ανοιξα κουβεντα. Το εχουμε ξανασυζητησει. Τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως τα λενε μερικοι. Ειπαμε οταν στις καρτες καυσαεριων θα αναγραφονται και τα οξειδια του αζωτου, τοτε θα ξαναμιλησω εγω. Μεχρι τοτε ας ειμαστε συγκρατημενοι τουλαχιστον και ας μην λεμε πραγματα που δεν αποδεικνυονται τουλαχιστον. (δεν βαζω μεσα και τον παραγοντα του τροπου με τον οποιο βγαζουν καποιοι καρτα καυσαεριων ε?

).