Πέρσι βρέθηκα αντιμέτωπος με αυτήν την ευχάριστη σπαζοκεφαλιά!
Δεν υπήρχε το φέις λιφτ, ειδάλλως πιθανώς να το επέλεγα.
Τελικά πηρα Σεατ Αρόνα. Επεξηγώντας το σκεπτικό:
1.Vitara: αν υπήρχε το 4Χ4 αυτόματο 1.0 στην φετινή τιμή πέρσι, μάλλον θα το έπαιρνα. Δεν ήθελα όμως να μπλέξω με ντίζελ την εποχή του αφορισμού...
2.Opel Mokka η γυναίκα μου το βρίσκει κακάσχημο και μιας και δε μου αρέσει η οπελ δεν είχα λόγο να διαφωνήσω.
3.Nissan Qashqai μου φάνηκε πολύ φτηνό σε σχέση με το Φόρεστερ που θα αντικαθιστούσε, με αρκετά μικρότερους χώρους, χωρίς να είναι μικρό σε εξωτερικές διαστάσεις. Επίσης αυτόματο με λίγα κυβικά δεν είχε...
4. Jeep renegade πολύ ακριβό και με co2 που δεν έμπαινε δακτύλιο (ως 4κινητο αυτόματο). Το δε φεις λιφτ δεν έχει βενζίνη 4Χ4... Ως δικινητο είναι ακριβότερο, λιγότερο εξοπλισμένο, 50 λίτρα αποσκευές λιγότερο και μακρύτερο από το Αρόνα...
5.Ford ecosport. Απλά όχι του γούστου μου.
6.Nissan juke. Πολύ παλιό και πολύ μικρό.
7.Dacia duster. Ντίζελ, φτηνή αίσθηση, το παλιό ήταν πιο όμορφο, σαν αντικαταστάτης του Φόρεστερ δεν έπαιζε με τίποτα...
8.hyundai Kona. Άσχημο και στα (όλα τα) σημεία το Αρόνα μου ταίριαζε περισσότερο. Το αυτό και για το αντίστοιχο ΚΙΑ που είχε και πολύ μικρό πορτ μπαγκαζ
9.VW T-roc. Μακρύτερο από Αρόνα, χωρίς ρεζέρβα και με μικρότερο πορτ μπαγκαζ από το Αρόνα αν βγάλω τη ρεζέρβα...
Κακή πίσω ορατότητα, ακριβά έξτρα, σχεδιασμός που δε μου ταιριάζει.
Έτσι πηρα το 10 (Το καλό!), σεατ Αρόνα. 1000κυβικα, 112 co2, 115 άλογα, dsg, 200 ροπή, με τα έξτρα 21.000.
Δικινητο, αλλά με άλλες 3000 πηρα το παλιό βιτάρα και εκτός δρόμου δε με πιάνει κανένα από τα παραπάνω! Τώρα πως θα πάω σε βουνά εκτός Αττικής με τόση βαβούρα είναι ένα καλό ερώτημα!!!
