
Μην το ματιάσω, αλλά το Aveo που έχω για την δουλειά έχει 210.000 με γκάζι και το μόνο που έχει, είναι πως έχει ξεκολλήσει μια ταπετσαρία από τον βιολογικό

nick_89 έγραψε:Η γνώμη μου είναι πως από τα 0-100.000 χιλιόμετρα, ένα αμάξι δύσκολα θα βγάλει κάτι. Η τεχνολογία και τα υλικά έχουν βελτιωθεί τόσο πολύ που τα συγκεκριμένα τεστ πρέπει να μεταφερθούν στα 150-200k. Και με μετακίνηση καθημερινή σε κίνηση κτλ κτλ και όχι στην Αττική Οδό![]()
Μην το ματιάσω, αλλά το Aveo που έχω για την δουλειά έχει 210.000 με γκάζι και το μόνο που έχει, είναι πως έχει ξεκολλήσει μια ταπετσαρία από τον βιολογικό
nick_89 έγραψε:Μην το ματιάσω, αλλά το Aveo που έχω για την δουλειά έχει 210.000 με γκάζι και το μόνο που έχει, είναι πως έχει ξεκολλήσει μια ταπετσαρία από τον βιολογικό
vagelisfil έγραψε:Καλό το Vitara αλλά (για εμένα τουλάχιστον) δεν παύει να είναι ένα φθηνιάρικο SUV. Αυτό φαίνεται από τα σκληρά "κινέζικα" πλαστικά, από τις πολύ μέτριες μονώσεις και τη συνολική-γενική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο στη χρήση του. Για μηχανικά μέρη δεν θα πω τίποτα γιατί είμαι παθόν...
Όσον αφορά το τεστ μιας και έχω και εγώ 80.000χλμ και τον τελευταίο χρόνο το χρησιμοποιώ ελάχιστα (αλλιώς θα είχα ξεπεράσει κατά πολύ τα 100.000), επιβεβαιώνω όλες σχεδόν τις παρατηρήσεις, συγκρίνοντάς τες πάντα και με τα άλλα 2 αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ κάθε μέρα.
-Στις 50.000 άλλαξα τακάκια γιατί είχαν φθαρεί υπερβολικά. Στο Rio έχω 90.000 με πολύ χειρότερη χρήση και πρόσφατα μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι ακόμα κρατάνε καλά.
-Τα σκληρά όντως πλαστικά γεμίζουν εύκολα γρατσουνιές.
-Οι ζάντες προεξέχουν από τα εργοστασιακά λάστιχα και βρίσκουν με το παραμικρό στο πεζοδρόμιο.
-Οι μονώσεις στην ποδιά της μηχανής (κάτι σαν υαλοβάμβακες) κρέμονται κάτω από το αυτοκίνητο. Που να πήγαινα και off-road...
-Το DPF από τα 25.000 με έχει πεθάνει και ακόμα να βγάλω άκρη τι θα γίνει. Τα έχετε διαβάσει και στην αντίστοιχη ενότητα. Πάντα premium καύσιμα και συνέχεια ταξίδια με πολύ "ανοιχτή" μηχανή. Το C3, 1600 diesel και αυτό, με 50.000 χλμ σε λιγότερο από ένα χρόνο, και πολλές μετακινήσεις μέσα σε Αθήνα δεν έχει κάνει το παραμικρό σκορτσάρισμα-αναγέννηση-λαμπάκι-μπούκωμα κλπ κλπ.
-Καουμπόικα σφυρίγματα στη μηχανή...
-Η εξάτμιση βρομάει χειρότερα και από τα διυλιστήρια του Ασπρόπυργου. Όποιος ποτέ βρεθεί από πίσω μου θα καταλάβει...
-Οι βάσεις της εταζέρας έχουν σπάσει και στις 2 πλευρές. Είναι ενιαίες με τα πλαϊνά πλαστικά. Κόστος αλλαγής 190€ έκαστη.
Και άλλα πολλά
Ξέρω ότι τα περισσότερα από αυτά είναι τυχαία περιστατικά και τα έχω (ίσως) μόνο εγώ.
Δεν ξέρω ήταν καλή επιλογή η αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δεν μπορώ να πω ότι είναι κακό αυτοκίνητο. Ίσα-ίσα είναι από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, έχει πολύ δυνατή και σβέλτη μηχανή και είναι και πολύ όμορφο (τουλάχιστο από μπροστά).
Αλλά να σας πω την αλήθεια όμως αν γύρναγα το χρόνο πίσω, δε νομίζω να το ξαναέπαιρνα κυρίως για την χάλια εξυπηρέτηση που έχω συναντήσει σε 5 διαφορετικές αντιπροσωπείες που επισκέφτηκα ουκ ολίγες φορές.
Και κάτι τελευταίο που με προβληματίζει. Συμμετέχω καθημερινά σε ένα forum που έχει 300+ topics με χιλιάδες δημοσιεύσεις, που αφορούν ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, και χαζεύοντας τους τίτλους διαπιστώνω ότι τα περισσότερα αφορούν προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί σε διάφορους άλλους ιδιοκτήτες. Αυτό και μόνο για μένα λέει πολλά.
vagelisfil έγραψε:Όχι δεν σκέφτομαι να το πουλήσω γιατί έδωσα ντούκου 21 χιλιάρικα πριν 3,5 χρόνια για να το πάρω και τώρα με τόσα χιλιόμετρα θα πιάνει πολύ λιγότερα. Άρα δεν αξίζει.
Θα το κρατήσω όσο κρατήσει.
Έξω δεν ξέρεις αν έπεσες γιατί το αυτοκίνητο είναι και θέμα τύχης. Μπορεί να του πίνεις το αίμα και να μη σου βγάλει κανένα πρόβλημα ούτε σε 20 χρόνια και μπορεί να το έχεις πένα αλλά κάθε μέρα να τρέχεις στα συνεργεία. Πέρα απ' αυτά, γενικά ευχαριστημένος είμαι, εκτός από τα προβλήματα που προείπα, κυρίως γιατί είναι ένα φθηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Άλλωστε πήρα πέρυσι και το C3 για να αντικαταστήσω το Rio και τελικά τα κράτησα όλα.
Το επόμενο, όταν έρθει η ώρα, θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό και θα με πηγαίνει μόνο του σπίτι...
Επιστροφή στο Ενδιαφέροντα Links
gi@nn@kis | Τετ Αύγ 27, 2025 11:44 am | καλημερα Και χρονια πολλα στους εορταζοντες ! |
arahova | Τετ Αύγ 27, 2025 6:32 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Αύγ 27, 2025 4:41 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Αύγ 26, 2025 3:43 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Αύγ 26, 2025 4:27 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Αύγ 25, 2025 6:44 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
KonKalamata | Δευτ Αύγ 25, 2025 6:10 am | Καλημέρα και καλή εβδομάδα! |
antonis1627 | Δευτ Αύγ 25, 2025 4:32 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
Σταύρος 4x4 | Δευτ Αύγ 25, 2025 4:19 am | Καλημέρα καλή βδομάδα. |
nE0 | Κυρ Αύγ 24, 2025 3:35 pm | Καλησπέρα |
arahova | Σάβ Αύγ 23, 2025 7:19 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Αύγ 23, 2025 5:12 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
arahova | Παρ Αύγ 22, 2025 3:16 pm | Καλησπέρα σε όλους |
antonis1627 | Παρ Αύγ 22, 2025 9:16 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Παρ Αύγ 22, 2025 7:52 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
arahova | Πέμ Αύγ 21, 2025 6:34 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Αύγ 21, 2025 5:23 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Αύγ 20, 2025 7:59 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Αύγ 20, 2025 4:57 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Αύγ 19, 2025 8:14 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Αύγ 19, 2025 5:42 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Αύγ 18, 2025 10:17 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Αύγ 18, 2025 7:55 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
KonKalamata | Δευτ Αύγ 18, 2025 6:47 am | Καλημέρα σας και Καλή εβδομάδα! |
arahova | Κυρ Αύγ 17, 2025 10:11 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες