Λοιπον κυριοι νομιζω οτι μετα απο αρκετο καιρο εχουμε καταληξει σε χρησιμα συμπερασματα:
Οσοι εχετε τα αρχικα μοντελα 2005+ και στη κονσολα εχετε αυτο το κουμπι , δεν εχετε esp και tcs .
Το αμαξι σας εχει
πληρως ενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.

- esp button1.jpg (12.88 KiB) 5868 προβολές
Οσοι εχετε τα μοντελα τελος 2007 εως το 2009 και στη κονσολα εχετε αυτο το κουμπι , εχετε ESP και TCS .
Αυτα απενεργοποιουνται ΠΛΗΡΩΣ και τα δυο οπως εχω γραψει παραπανω....(Αυτο δεν φαινεται να ισχυει για τα αρχικα μοντελα 2006-2007 Το TCS δειχνει οτι παραμενει).
και στο
4Η(μεχρι τα 30km/h) και στο
4ΗLock (μεχρι τα 30km/h) και στο
4LLock για οποιαδηποτε ταχυτητα.
Για να φυγει το TCS στα αργα , θα πρεπει να εχουμε βαλει το esp off πριν περασουμε στα αργα.
(Το αμαξι σας εχει μερικως ενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης *).

- ESP button2.jpg (41.79 KiB) 5868 προβολές
Οσοι εχετε τα μοντελα απο το 2009 μεχρι το 2011 (νομιζω) δηλ. τα μοντελα με το πρωτο face lift
και στη κονσολα εχετε αυτο το κουμπι , εχετε ESP και TCS.
Αυτο απενεργοποιειται μερικως. Δηλ.στο 4HLock(μεχρι τα 30km/h) και στα αργα 4LLock , φευγει ΜΟΝΟ το ESP.Το TCS παραμενει ενεργο για αυτο στα αργα δεν μπορειτε να απενεργοποιησετε το TCS, οπως κανει το προηγ. μοντελο.
Σε αυτη τη σειρα ,αλλαξαν προμηθευτη και
η μοναδα του esp παρουσιαζει προβληματα ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ,οταν το αμαξι εχει πεσμενη μπαταρια...!!!!
(Το αμαξι σας
πιθανόν εχει πληρως απενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης**).

- esp button3.jpg (18.11 KiB) 5868 προβολές
Οσοι εχετε τα μοντελα απο το 2011 μεχρι το 2014 δηλ. τα μοντελα με το δευτερο face lift
και στη κονσολα εχετε αυτο το κουμπι , εχετε ESP ,TCS και descent control (φρεναρισμα καθοδου).
Τα πρωτα δυο (ESP ,TCS) δεν απενεργοποιουνται πληρως. Δηλ.Στο 4HLock (μεχρι τα 30km/h) και στα αργα 4LLock , φευγει ΜΟΝΟ το ESP ,το TCS παραμενει ενεργο.
Επισης στα αργα δεν μπορειτε με αλλο τροπο να απενεργοποιησετε το TCS.
Δεν ξερω εαν και σε αυτη τη σειρα
η μοναδα του esp παρουσιαζει προβληματα ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ,οταν το αμαξι εχει πεσμενη μπαταρια,ή μηπως αλλαξαν προμηθευτη υστερα απο τα προβληματα της προηγουμενης σειρας??
(Το αμαξι σας
πιθανον εχει πληρως απενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης**)

- esp button4.jpg (7.15 KiB) 5868 προβολές
*
Μερικως ενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης , σημαινει οτι για να ενεργοποιηθει θελει εστω και μια ΕΛΑΧΙΣΤΗ προσφυση στο τροχο.Εαν ειναι πληρως κρεμασμενος τοτε δεν δουλευει το κεντρ. διαφ. περ. ολισθησης.Αυτο γιατι τα αμαξια εχουν ηλεκτρονικο μπλοκαρισμα (TCS) και μπορουν, εαν το εχουμε ON (ενεργό) ,να φρεναρουν τον κρεμασμενο τροχο.
**
Πιθανον πληρως απενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, γιατι σε αυτη τη σειρα υπαρχει παντα η παρουσια του ηλεκτρονικου κοφτη TCS.