stelios8ess έγραψε:Θα αναφέρω δύο "κινήσεις" που μπορούμε να κάνουμε όταν ένα αυτοκίνητο τρακάρει, δικός μας ή κάποιου άλλου,
εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες να βγούμε ή να πλησιάσουμε το αυτοκίνητο.
1. Αφαιρούμε κάποιο πόλο από την μπαταρία, ο αρνητικός (-) συνήθως βγαίνει πιο εύκολα.
2. Αν αισθανθούμε μυρωδιά καυσίμου αποτρέπουμε να πλησιάσουν οι περίεργοι με τσιγάρο στο χέρι.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις ειναι να καλέσεις βοήθεια.
Ακόμα και αν γύρω σου είναι άλλοι 20 άνθρωποι. Ρωτα αν κάλεσε κανείς και αν δεν πήρες σίγουρη απάντηση κάλεσε εσύ.
Δεν κοστίζει τίποτα. Να το θυμάστε αυτό. Το έχουμε δει να γίνεται πολλές φορές γιατί όλοι λένε... "Τόσο κόσμο έχει... όλο και κάποιος θα έχει πάρει τηλέφωνο"
Εχει τύχει συμβάν με αναποδογυρισμένο όχημα σε κεντρικό δρόμο στην είσοδο της Θεσσαλονίκης και αφού πέρασαν δεν ξέρω και γω πόσες εκατοντάδες οχήματα, πήρε ένας τηλέφωνο... 45 λεπτά αφού είχε γίνει το ατύχημα (μας το είπε ο οδηγός που έπαθε το ατύχημα).
Όσο για τον πόλο... θα σου πρότεινα να μην κάνεις τίποτα από αυτά.
1ον γιατί ένα τρακαρισμένο καπό δεν ανοίγει όσο έυκολα νομίζεις
2ον μπορεί να υπάρχει διαρροή καυσίμου ή λαδιού και υψηλή θερμοκρασία. Το μόνο που του λείπε για να πάρει φωτιά είναι η απαραίτητη ποσότητα οξυγόνου...
που θα την τροφοδοτήσεις εσύ ανοίγοντας το καπώ
Γενικά αν δεν είσαι σίγουρος τι πρέπει να κάνεις, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ
Και καλό είναι να αποτρέψεις και τους υπόλοιπους το ίδιο κάνοντας την ερώτηση "Είσαι διασώστης; Είσαι πυροσβέστης; Έίσαι σίγουρος για αυτό που πας να κάνεις;"
Το μόνο που μπορείς και πρέπει να κάνεις είναι σε περίπτωση φωτιάς να βγάλεις (με κίνδυνο της ζωής σου) τους επιβάτες.
Όσο χτυπημένοι και αν είναι, ακόμα και αν δεν κάνει να μετακινηθούν, αν τους αφήσεις θα καούν ή θα πεθάνουν από τους καπνούς.
Οπότε είναι χαμένοι έτσι κι αλλιώς.
Αν όμως δεν ξέρεις πόση ώρα καίει... καλύτερα μην πλησιάσεις καν. (Πιθανόν) Υπάρχει ήδη ένα θύμα, δεν θέλουμε και δεύτερο
