Παραθέτω την διαδικασία εξαέρωσης του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα , μετά την αντικατάσταση του αντιψυκτικού υγρού , όπως ακριβώς έγινε στο δικό μου ngv στα κεντρικά της suzuki στην Σπύρου Πάτση !
Στο συγκεκριμένο μοντέλο η διαδικασία αυτή είναι σημαντική , δεδομένου ότι από κατασκευής είναι πιθανό το κύκλωμα να κρατήσει αέρα μετά την αλλαγή του αντιψυκτικού , οπότε χρήζει ιδιαίτερης προσοχής !
Εκκίνησαν τον κινητήρα , και τον δούλευαν περίπου στις 2500 στρ/λεπτό σταθερά , μέχρι να ξεκινήσουν τα βεντιλατέρ . Συμπλήρωσαν υγρό στο ψυγείο και συνέχισαν με ανοιχτή πάντα την τάπα να δουλεύουν τον κινητήρα στις παραπάνω στροφές . Κάποια στιγμή , και ενώ το computer που είχαν συνεχώς συνδεδεμένο έδειξε περίπου 105 βαθμούς , πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεσαία σκάλα ! ( έχει 3 σκάλες !!!) . Συμπλήρωσαν πάλι υγρό και η διαδικασία συνεχίστηκε μέχρι που το υγρό του ψυγείου άρχισε να βράζει για τα καλά και να αναβλύζει μέσα από το ψυγείο ! ( μην τρομάξετε !!! ) Τότε πήραν μπροστά τα βεντιλατέρ στην μεγάλη σκάλα !!!
Έσβησαν τον κινητήρα , αφού συμπλήρωσαν πάλι υγρό στο ψυγείο και έκλεισαν την τάπα !
Μετά από λίγη ώρα αφού κρύωσε λίγο , τοποθέτησαν έναν μεγάλο ανεμιστήρα να φυσάει την μηχανή , ώσπου μετά από 20 περίπου λεπτά , ο δείκτης της θερμοκρασίας
έδειξε "ΚΡΥΟ" !
Τότε επανέλαβαν όλη την παραπάνω διαδικασία από την αρχή !
Μετά την τελευταία πλήρωση του ψυγείου με υγρό , έκλεισαν την τάπα και η διαδικασία ολοκληρώθηκε .