Οσο έλειπα ξεσκόνιζα το φόρουμ χωρις να βρω κάτι, και ανησυχούσα μηπως ειναι κάτι χοντρο!
Παω λοιπόν σε εναν ηλεκτρολόγο της γειτονιάς και μου λεει οτι φταει ο διακόπτης των αλάρμ, γιατι οταν τον κουνάει τα φλάς λειτουργούσαν (πραγμα που δεν ισχύε) αλλα ήταν πολυ σίγουρος γιατι του ειχε ξαναπαρουσιαστεί σε βιτάρα μου είπε. Μίλησε με 2 αντιπροσόπους μήπως έχουν ανταλάκτικο να το βάλουμε, τζίφος,δεν βρηκε κατι τηλεφωνικός.
Μου έδωσε την διεύθυνση του Στέφου(εξουσιοδοτημένο) στην Κυψέλη να πάω να το δω εκεί γιατι μου είπε οτι δεν βρίσκεις suzuki ανταλακτικά έξω εκτος αντιπροσόπων. (δεν νομίζω να ισχύει)
Πηγα και στο Στέφο, αν και αποφεύγω τα εξουσιοδοτημένα για δικους μου λόγους, κατι σαν αλεργία!! Μιλάω με έναν υπάλληλο, του λέω το ιστορικό και μου λέει το αναμενόμενο, ραντεβού, να το δούμε και ανάλογα τα ανταλακτικά, παιρνω και κάρτα τηλ και την κάνω.
το πρόβλημα παρεμηνε και προσπαθούσα να χρησιμοποιό το αυτοκίνητο στο ελάχιστο.
Ειχα αρχίσει να υποψιάζομαι οτι κατι τρέχει με το ρελέ των φλάς-αλάρμ , αλλα δεν ήμουν σίγουρος που να το ψάξω.
Η λύση ήρθε απο τον φίλο κατα κόσμο Λευτέρη ( fteriel ), οπου συνανστησα για την αγορα cb απο αγγελία (καμάρωσα και το θηρίο V6, να το χαίρεσαι Λευτέρη!!), υποδικνύοντας το ρελέ πίσω απο το ντουλαπάκι μαζι με αυτο της κόρνας!
Ξεκινάω λοιπόν σήμερα την εγκατάσταση-καλωδίωση του cb, και ξηλώνω και το ντουλαπάκι να δω τι γίνεται!
Το ντουλαπάκι ειχε παραβαρήνει με όσα ειχε μέσα και πίεζε το ρελέ τον φλάς με αποτέλεσμα αυτο να κολάει και να μην δουλεύει.


Το έβγαλα λοιπόν, άνοιγμα, φύσιγμα και μοντάρισμα ξανα, ελάφρωμα στο ντουλαπάκι και όλα καλα τελίκά!!
Δεν εχω κυκλοφορήσει ακόμα να δουμε και σε κίνηση οτι ολα ειναι εντάξει, το θέμα το άνοιξα γιατι μελοντικα μπορει και άλλος να βρει το ίδιο πρόβλημα! αν και τα γερο-vitara τήνουν για εξαφάνιση τελευταία!

Ερχεται και φωτο συντομα απο την θέςη του ρελέ!