Ψάχνοντας έπεσα σε αυτό εδώ το φυλλάδιο.
Δεν είναι ακριβώς περιοδικό, μοιάζει σαν διαφημιστικό φυλλάδιο κάποιας εταιρίας.
Εχει μέσα ένα εξαιρετικό άρθρο για το πως προέξυψε το 1.9 DDiS, για την αναγκη της suzuki για diesel κινητήρα,
για την συνεργασία της με την Renault και για το πως μέσα σε 19 μήνες προσάρμοσαν τον F9Q ώστε να έχει DPF και να μπορεί να δουλεύει στις παράξενες γωνίες που μπορεί να βρεθεί ένα 4χ4!
Επίσης εδώ βρήκα ένα manual της renault με απίστευτες τεχνικές λεπτομέρειες (για διάφορους κινητήρες και τον F9Q). Ανάμεσα στα άλλα εξηγεί αναλυτικά την λειτουργία του DPF και έχει οδηγίες για την αφαίρεσή του (και την επανατοποθέτησή του). Εχει ενδιαφέρον ότι υπάρχει τρόπος να δωθεί οδηγία στον εγκέφαλο ώστε να ξεκινήσει στατική αναγέννηση του φίλτρου (static-regeneration). Σε αντίθεση, η δυναμική αναγέννηση είναι που γίνεται αυτόματα όταν το DPF έχει θερμοκρασία 600oC και διαρκεί περίπου 15 λεπτά. Επίσης αναφέρει ώς μέγιστη χωρητικότητα ρύπων τα 35g (εδώ ανάβει λαμπάκι στο καντράν για καθάρισμα), ενώ στα 45g χρειάζεται η στατική αναγέννηση.
[edit: αφαίρεσα το link στο pdf του manual γιατί υποθέτω είναι copyrighted. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει pm]