Μετατροπη των πισω ψαλιδιων +50mm.
Χρησιμοποιησα κομματια απο κοιλοδοκο 80χ40χ4mm
Τοποθετηση αποστατων στο πισω υποπλαισιο (+40mm)
Ατοφιο κομματι αλουμινιου 100χ40χ70mm.
Στο κεντρο υπαρχει τρυπα 1" και ενας κυλινδρος μηκους 35mm, με παχος τοιxωματος 3mm απο σιδερο.
Μετατροπη της βασης του πισω trailing arm.
Ενισχυθηκε η βαση στο εσωτερικο της με κομματι γωνια 60χ60χ4mm και γωνια 40x40x4mm για την επιμηκυνση +50mm
Τοποθετηση αποστατων μπροστινου υποπλαισιου. (+40mm)
Χρησιμοποιησα κομματια απο κοιλοδοκο 80χ40χ4mm και στο κεντρο κομματι απο 32-16(κοιλινδρος με διαμετρο 32mm, εχει τοιχωμα παχους 16mm και εσωτερικη διαμετρο 16mm)
Προσθηκη +40mm πανω απο την παλια προσθηκη (+35mm).
Χρησιμοποιησα κομματια απο 32-16 και κοιλοδοκο 80χ40χ4mm.
Επιμηκυνση αξονα τιμονιου +30mm (λογω της μετακινησης του υποπλαισιου)
Χρησιμοποιησα κυλινδρο 32-16mm
Χρειαστηκαν επισης καινουργια μαρκουτσια (δεν εφταναν πλεον)
Αποστατες στις μπροστινες βασεις του κινητηρα +40mm.
Αποστατες στην γεφυρα του transfer +10mm.
Καινουργιο κομματι εξατμησης με λιγο αλλαγμενες γωνιες γιατι πλεον εβρισκε στο υποπλαισιο.
Ολες οι βιδες που χρησιμοποιηθηκαν στα υπολαισια ειναι ιδιας αντοχης με τις εργοστασιακες 10.9 με βημα 1.5 (πολυ σπανιες και πολυ ακριβες

Μεχρι ωρας οι δοκιμες on-road ειναι οκ.


Οι off-road δοκιμες θα γινουν στην προσεχη εκδρομη στην Ευβοια την Κυριακη 04/11/2018.



Ολες οι μετατροπες εγιναν με ιδεες και εικονες που βρηκα στο internet και τις τροποποιησα on-the-go.

Η δημοσιευση των φωτογραφιων εχει σκοπο την ενημερωση μονο και δεν αποτελει οδηγο για τις μετατροπες και ουτε προτροπη για να τις εφαρμοσετε αφου δεν εχουν δοκιμαστει συστηματικα και σε βαθος χρονου.