Με τα πολλά...Ας αρχίσουμε το ξήλωμα.
Για αρχή μέσα στο ντουλαπάκι υπάρχει ένα πλαστικό βιδάκι. Ξεβιδώστε το και πετάχτε το ντουλαπάκι μακρυά. Μάλλον δεν θα ξαναμπεί ποτέ εκεί.
Το κασετόφωνο ξήλωμα και αυτό. Μην το παίξετε πολύ μάγκες ότι θα θυμάστε τα καλώδια και τις βίδες μετά. Βγάζετε φωτογραφίες για να ξέρετε που πάει τί. Ακόμα καλά πάμε. Μετά είναι το πέλαγος. Ξεβιδώστε και τις βίδες στο καντράν του καλοριφέρ
Σειρά έχουν 6 βίδες με μεγάλο κεφάλι. 3 στα πόδια του συνοδηγού και 3 στου οδηγού.
Ξεβιδώστε και τις βίδες στην φλασιέρα. Εγώ έλεγα μήπως δεν χρειάζεται, αλλά τελικά μόνο τα καθίσματα δεν έβγαλα...

Στροφόμετρο, ταχύμετρο και όλα τα πλαστικά, ξήλωμα. Εδώ εγώ ακόμα νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βγάλω τον κώνο του τιμονιού...


Ένας λόγος που ήθελα να το κάνω μόνος μου, είναι τα οργανάκια, τα κουμπιά, τα φωτάκια, το ηχείο cb, κλισιόμετρο και άλλα πράγματα που έχω βάλει εγώ. Τα έχω συνδέσει μόνος μου και δεν νομίζω να καθόταν κάποιος άλλος να συνδέσει όλα αυτά.
Βγάζουμε κώνο ή τιμόνι, ότι έχει ο καθένας. Προσοχή στους αερόσακους όσοι έχετε.
Εδώ είναι ουσιαστικά το σημείο που λες ότι ή πας μπροστά και ότι γίνει ή κοτεύεις και σταματάς.
Πίσω απο το ταμπλό έχει κάτι κλιψάκια. Λύστε τα όλα και βγάλτε τις πλεξούδες. Αποσυνδέστε φίσες, καλώδια και ότι άλλο είναι. Μετά από λίγο σκέψη και μερικές χριστοπαναγίες παίρνετε το ταμπλό στο χέρι. Στο πεζοδρόμιο.

Συγκοπή. Το παίζω ψύχραιμος και χαλαρός και μέσα μου σκέφτομαι να το πουλήσω ανταλλακτικά, να πάρω ένα vitara 5πορτο να το κάνω τέρας. Αλλά δεν βγαίνει κάμπριο.