Ουτε στα καρμπυρατερ φτανει να στριψεις μια βιδα για να ρυθμισεις το μειγμα στις ψηλες στροφες.θελει αλλαγη και σε καποια αλλα πραγματα.
Λοιπον,καταρχην να ξεκαθαρισω οτι ο τιτλος του θρεντ ειναι απο 1600 σε 1800.Τα 1300 απλως δεν ενδιαφερουν τα βιταρα αλλα μονο τα τζιμνυ.Επισης ο τιτλος λεει για "Σκεψεις" κατι που σημαινει οτι δεν το χω κανει ακομα γιατι το μοτερ μου εχει μονο 50.000χλμ αλλα θελω να κανω συζητηση με το φορουμ για τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν και τις λυσεις τους.Οποτε θεωρω απολυτα σωστες κι ενδιαφερουσες τις ενστασεις σου σε σχεση με το φτωχο μειγμα που μπορει να προκαλεσει ο υπερκυβισμος.
Πιστευω λοιπον οτι απο τα 1600 στα 1800 ειναι μικρη αυξηση του κυβισμου που θα την ανιχνευσει και θα την διορθωσει μονος του ο M.A.F.(αισθητηρας μαζας εισερχομενου αερα).Μια μετρηση με wideband αισθητηρα σε ολο το φασμα των στροφων και σε ολο το ευρος ανοιγματος γκαζιου θα μας δωσει την απαντηση.
Αν το μειγμα ειναι φτωχο,τοτε εχουμε τροπους δοκιμασμενους να αντιδρασουμε.
Οι επιστημονικοι τροποι ειναι
1)φλασαρισμα της ecu-προγραμμα
2)παραλληλος εγκεφαλος
Οι "τροποι του φτωχου" ειναι
1)συνδεση μεταβλητη αντισταση 18-20kΩ στον ΙΑΤ(intake air temperature sensor)-αισθητηρα θερμοκρασιας εισερχομενου αερα.Ετσι θα νομιζει ο εγκεφαλος οτι κανει κρυο,οποτε ο αερας ειναι πιο πυκνος,οποτε πρεπει να ψεκασει παραπανω βενζινα.
Intake air temperature sensor resistance(τιμες απο το σερβις μανιουαλ)
–20 °C : 13.6 – 18.4 kΩ
20 °C : 2.21 – 2.69 kΩ
60 °C : 0.493 – 0.667 kΩ2)ζουπηγμα στη μεγγενη του ρυθμιστη πιεσης βενζινας ωστε η πιεση του καυσιμου να ανεβει απο τα 44psi που ειναι το νορμαλ σε οσο χρειαζεται.Τα μπεκ ετσι στον ιδιο χρονο που θα μενουν ανοικτα θα ψεκαζουν παραπανω βενζινη λογω παραπανω πιεσης.Μην ανησυχειτε,φτανουν και τα 100psi χωρις προβλημα.Εμεις αποκλειεται να περασουμε τα 48-50.Κι αν χρειαστει.
Το ζουπηγμα θα γινεται σταδιακα,με δοκιμες μεχρι να φτασουμε στην επιθυμητη αναλογια αερα-καυσιμου.

- dscf3572x.jpg (68.85 KiB) 5814 προβολές