Κανε Leak downTest(μετρηση ΔΙΑΡΡΟΗΣ συμπιεσης).
Με ενα ωραιο οργανο που βοηθαει οχι μονο να δουμε τη γενικη κατασταση του κινητηρα οπως συμβαινει με το κοινο συμπιεσομετρο, αλλα εντοπιζει και τη πιθανη αιτια του προβληματος.Αφου το συνδεσουμε με κομπρεσερ,θετουμε το πιστονι ενος κυλινδρου στο Ανω Νεκρο σημειο στη φαση που ειναι κλειστες οι βαλβιδες,φρεναρουμε το στροφαλο με φρενο και ταχυτητα στο κιβωτιο η' με καποιο αλλο τροπο και βιδωνουμε το μαρκουτσι στη μπουζοτρυπα.
Κατοπιν ανεβαζουμε τη πιεση συνηθως στα 100 psi ελεγχοντας την απο το ενα μανομετρο της συσκευης και συνδεουμε τη συσκευη στο μαρκουτσι οπως στη φωτο.
Αν διαπιστωσουμε σημαντικη διαρροη απο το δευτερο μανομετρο της συσκευης(10-15%),τοτε στηνουμε αυτι να ακουσουμε απο που φευγει ο αερας.
Αν ακουγεται φυσημα με ανοικτα τα σλαιντ η'τις πεταλουδες,τοτε φταινε οι βαλβιδες εισαγωγης.
Το ιδιο αμα βγαλουμε την εξατμιση κι ακουγεται φυσημα,φταινε οι βαλβιδεςεξαγωγης.Μπορουμε να ψεκασουμε και λιγο σαπουνονερο οπως κανουμε με τα λαστιχα.
Αν τωρα ακουγεται απο την εξαερωση του στροφαλου,φταινε τα ελατηρια η' το ιδιο το κυλινδροπιστονο.Για να ειναι πιο ευκολο,συνδεουμε ενα λαστιχο στην εξαερωση και το ταπωνουμε-ξεταπωνουμε με το χερι ενω ταυτοχρονα αφουγκραζομαστε για φυσημα.
Αμα βγαλουμε τη ταπα του ψυγειου και δουμε να ανεβαινουν φυσαλιδες,τοτε εχουμε καψει φλατζα.