Antonioz έγραψε:ΟΦ ΤΟΠΙΚ *ερε εποχές με τα θρυλικά vitara.. που βρίσκονται τώρα άραγε; δεν ασχολείται κανείς πλέον μ'αυτα...![]()
"ΤΕΛΟΣ ΟΦ ΤΟΠΙΚ
..και πάνω που το είπα, σκάει με 5 vitara και βελτίωση σε vitara


Antonioz έγραψε:ΟΦ ΤΟΠΙΚ *ερε εποχές με τα θρυλικά vitara.. που βρίσκονται τώρα άραγε; δεν ασχολείται κανείς πλέον μ'αυτα...![]()
"ΤΕΛΟΣ ΟΦ ΤΟΠΙΚ
dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.
Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper,σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.
Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.
Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!
Hellas4x4 έγραψε:dpol έγραψε:Το πηρα λιγο απο την αρχη για να καταλαβω τι θες να κανεις.
Καταλαβες καλα, θα κοψει δραματικα εκτος και αν βαλεις μικροτερη διαμετρο τροχους και το κανεις Sleaper,σε αυτη την περιπτωση θα αποκτησης νευρο, καλυτερα γεμισματα και ρεπριζ αλλα θα μικρυνει η τελικη και θα ανεβει η καταναλωση.
Το αντιστροφο το κανουμε οσοι θελουμε να βαλουμε μεγαλυτερους τροχους για να ισοσκελισουεμ την τελικη σχεση μετοδοσης και να μην κοψει πολυ το αυτοκινητο αν βαλουμε μονο τους μεγαλους τροχους.
Μάλλον μπέρδεψα κάτι εδώ...![]()
Εγώ θέλω να "μακρύνω" το βήμα του αυτοκινήτου, όχι να το "κοντύνω"... Άρα αν το μακρύνω θα χάσω σε δύναμη, όχι όμως σε ταχύτητα. Στην ίδια ταχύτητα (χλμ/ώρα) λιγότερες στροφές (στροφές/λεπτό) ή στις ίδιες στροφές μεγαλύτερη ταχύτητα...
Η απορία έγκειται στο αν η ροπή και η ιπποδύναμή μου θα φτάνει για κινούμαι σωστά...![]()
Δεν έχω σκοπό να πειράξω την διάμετρο στο βήμα και τους τροχούς γενικά...
Επίσης με μπέρδεψε ο ορισμός Sleeper που ανέφερες. Ως Sleeper ήξερα , που είναι και το άλλο μου αυτοκίνητο.
Άρα πιθανότατα ΔΕΝ θα αποκτήσω "νεύρο" και ρεπρίζ, αλλά θα μεγαλώσει η τελική. Η κατανάλωση είναι επίσης σχετική με το αν θα μπορεί να κινεί ο κινητήρας μου εύκολα το αμάξωμα... Στην προηγούμενή μου μετατροπή, με μεγαλύτερο κυβισμό και άλογα έχω πετύχει κατανάλωση μικρότερη (περίπου 2λίτρα στα 100χλμ λιγότερο) με ίδια πάντα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κράτησα το κιβώτιο που ήταν ήδη "κοντό" λόγω του αδύναμου μοτέρ, ίδιο διαφορικό, ίδιους τροχούς).Hellas4x4 έγραψε:Έχει βάλει κανείς το 1,6 από το 2,0;;; Το αντίστροφο απ' ότι βλέπω έχει επιτυχία!!!
Άρα μάλλον δεν έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την τροποποίηση...
Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε...
Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα...
πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ).
σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...)
σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...
εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι...
Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα...
Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
georgeke έγραψε:Για να τα χουμε ολα πρεπει να βαλουμε αλλο ενα υποπολλαπλασιασμο στο τρανσφερ.Οποτε 3x5=15 ταχυτητες!
Ενα σετ για το βουνο,ενα για τη πολη κι ενα για εθνικη.
T.I.R. κι ετσι!
ChristosJP έγραψε:Hellas4x4 έγραψε:Εγώ πάλι το βρίσκω λογικό αυτό που μου είπε...
Σκέψου ότι σε προηγούμενες μετατροπές μου (κινητήρες, κιβώτια, διαφορικά κλπ) μου έβγαιναν παρόμοια αποτελέσματα...
πχ σε αλλαγή κυβισμού, προς τα πάνω, είδα μείωση στην κατανάλωση λόγω βάρους του αυτοκινήτου (ήταν βαρύ για το πιο μικρό μοτέρ).
σε αλλαγή κιβωτίου σε πιο κοντό είδα βελτίωση σε επιτάχυνση αλλά και αύξηση της κατανάλωσης ειδικά σε ταξίδι (περισσότερες στροφές για ίδια ταχύτητα, το αντίστροφο από αυτό που ήθελα να κάνω εγώ...)
σε αλλαγή διαφορικού σε πιο κοντό είδα ίδια κατανάλωση αλλά και βελτίωση σε επιτάχυνση...
εσύ μην ξεχνάς ότι έχεις κινητήρα με μεγαλύτερη ροπή και περισσότερα άλογα, ενώ το 1,6 ζορίζεται για τα 1500 κιλά αμάξι...
Αν είχα το δικό σου λογικά θα πετύχαινα αυτό που ήθελα...
Θα το ψάξω πάντως περαιτέρω...
αυτα που γραφεις δεν ειναι περιεργα. Ειναι ολα συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω. Το μονο που ισχυει υπο προυποθεσεις ειναι το τελευταιο. Δηλαδη σε αλλαγη διαφορικου σε πιο κοντο μπορεις να δεις ιδια καταναλωση και βελτιωση στην επιταχυνση, αλλα οχι ομως και την μεγιστη επιταχυνση. Αν παταγες ακομα περισσοτερο το γκαζι θα πηγαινε ακομα πιο γρηγορα αλλα θα εκαιγε και πρερισσοτερο. Ειναι ολα φυσικη!
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
gi@nn@kis | Παρ Ιούλ 04, 2025 9:50 am | bonjour |
antonis1627 | Πέμ Ιούλ 03, 2025 6:32 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τετ Ιούλ 02, 2025 6:09 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τρί Ιούλ 01, 2025 1:43 pm | Ενημέρωση για την καλοκαιρινή παραγγελία μας . |
gi@nn@kis | Τρί Ιούλ 01, 2025 9:39 am | καλο μηνα !!!! |
antonis1627 | Τρί Ιούλ 01, 2025 6:45 am | Καλημέρα σας και καλό μήνα. |
arahova | Δευτ Ιουν 30, 2025 8:36 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Ιουν 30, 2025 6:23 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Κυρ Ιουν 29, 2025 7:27 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Σάβ Ιουν 28, 2025 11:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Ιουν 28, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
KonKalamata | Σάβ Ιουν 28, 2025 6:43 am | Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους/ες! |
arahova | Παρ Ιουν 27, 2025 10:56 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Ιουν 27, 2025 6:49 am | Καλημέρα σας. |
Διοματάρης | Πέμ Ιουν 26, 2025 12:10 pm | Goodμέρα |
Σταύρος 4x4 | Πέμ Ιουν 26, 2025 11:04 am | Καλημέρα |
arahova | Πέμ Ιουν 26, 2025 9:46 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Ιουν 26, 2025 7:00 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Ιουν 25, 2025 9:23 am | Καλημέρα σε όλους. |
Διοματάρης | Τετ Ιουν 25, 2025 8:43 am | Καλημέρα σας |
antonis1627 | Τετ Ιουν 25, 2025 6:42 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Ιουν 24, 2025 10:17 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Ιουν 24, 2025 6:45 am | Φίλε Χάρη XARKIS καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ. |
antonis1627 | Τρί Ιουν 24, 2025 6:40 am | Καλημέρα σας. |
XARKIS | Δευτ Ιουν 23, 2025 5:27 pm | kalispera se olous |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης