Και οι πρωτες εντυπωσεις .
Καλο το υψος του ,καθισματα αναπαυτικα με στηριξη καμμια σχεση με το παλιο .
Αισθηση μεσα απο την θεση οδηγησης νομιζεις οτι οδηγεις μεγαλο οχημα ,σε αυτο οφειλεται του οτι βλεπεις το καπο με τις γωνιες του.
Καλη ποιοτητα ταμπλο με εργονομικους καλης ποιοτητας διακοπτες.
Στιβαρη κατασκευη και εξωτερικα πολυ ομορφο .
Ηλεκτονικα μπιμπλικια οθονη κλπ κλπ φουλ εχτρα .
Και παμε στους χωρους ,μεσα απο την θεση οδηγησης εχεις λιγο ποιο μεγαλη αποσταση απο τον διπλα σε σχεση παντα με το παλιο.
Αν εισαι πανω απο 1,70 και πας πισω το καθισμα , θα τερματισει η πλατη στα πισω καθισματα .
Πισω ΑΝΕΤΟΤΑΤΟ για 2 παιδικα καθισματα η παιδια μεχρι 1 δημοτικου

πλακα κανω, ο χωρος για τα ποδια ελαχιστοτατος ,αν βεβαια εισαι ψηλος για τα ποδια των πισω ειναι μηδεν ,εκτος αν ο οδηγος ειναι 1,40 ,και οι πισω αλλο τοσο.
Πορτ μπαγκαζ,,, οκ τα γνωστα εβαλα και φωτο απλα δεν εχει ,,,σαφως και δεν το πουλανε για τους χωρους του,αλλα το αναφερω μιας και το περιεργαστικα.
Πισω κολωνακια κλπ κλπ χωρις επενδυσεις σπαρτιατικο εντελως,
Μοτερ δεν γνωριζω ,,,η διαφορα των 130 ευρω στα τελη που ρωτησα παραπανω(416 ευρω) το αυτοματο ειναι λογο διαφορας στους ρυπους.
Σαν τελικη ιδεα μου αρεσε τοσο σαν σχημα αλλα σιγουρα με τις καταλληλες μετατροπες θα ειναι ενα πολυ καλο
μικρο off road οχημα ,αξιοτερος συνεχιστης του παλιου.
-
-
Υγ .στην φθηνη εκδοση ,το χειροκ δηλαδη θεωρω θα κανει θραυση στα νησια μας σαν ενοικιαζομενο ,,,,,,ΑΝ ΤΟ ΕΒΓΑΖΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΠΡΙΟ θα γινοταν χαμος !!!