Παραμονή της Παναγίας εξερχόμενος από χώρο στάθμευσης super market, πιέζοντας το πεντάλ του φρένου για να ακινητοποιήσω το όχημα, αυτό έφυγε κάτω (πεντάλ) και το αυτοκίνητο δεν σταμάτησε. Διπλοπεταλιά και το φρένο έπιασε. Το έκανε άλλες δυο φορές την ίδια ημέρα. Θορυβημένος γιατί επρόκειτο για την ασφάλεια τη δική μου και της οικογενείας μου, πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο που το πηγαίνω για service (υπάλληλοι στον πρώην εξουσιοδοτημένο έμπορο της Suzuki στο Νομό, ο ένας μάλιστα με αρκετή εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς εκείνη την ημέρα έλειπε με άδεια). Εκεί έγινε σε πρώτη φάση εξαέρωση του συστήματος των φρένων και το πρόβλημα "προσωρινά" λύθηκε. Βέβαια με ενημέρωσαν ότι αν το ξανακάνει πάμε για αλλαγή πιθανόν της μονάδας ABS (Η μαμά Suzuki χρεώνει το υπόψη ανταλλακτικό 1048 ευρώ με παράδοση σε 5 έως 8 εργάσιμες). Την προηγούμενη εβδομάδα το ξανακάνει επιστρέφοντας από τη δουλειά. Πίσω στο συνεργείο για έλεγχο. Ο μηχανικός μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα γενικά δεν έβγαλαν πρόβλημα στη μονάδα ABS (ψάχνοντας στο διαδίκτυο γενικά δεν βρήκα κάτι), αν ήταν SX4 ή Swift μου λέει, σίγουρα θα ήταν η μονάδα αλλά στα Grand δεν υπήρχε μέχρι τώρα θέμα. Αλλάζουμε τακάκια, υγρά φρένων και ρεγουλάρισμα τα ταμπούρα για να αποκλείοσυμε ένα ένα τα πιθανά ενδεχόμενα. Το πεντάλ επανέρχεται μεν, αλλά με ένα σκαλοπάτι στην αίσθηση στο ενδιάμεσο της διαδρομής. Το αυτοκίνητο δοκιμάζεται για κανά δύο ημέρες. Καμία αλλαγή. Επιστροφή στο συνεργείο για να δοκιμάσουμε αλλαγή της αντλίας φρένων. Βρίσκουμε μια μεταχειρισμένη και τη δοκιμάζουμε και το πρόβλημα λύθηκε. Πληροφοριακά να σημειώσω ότι το 5d χωρίς TCS/ESP φοράει την ίδια αντλία με το 3d πετρέλαιο χωρίς TCS/ESP. Ευτυχώς όλα καλά
