Αφου ψαχνοντας για πληροφοριες για το συγκεκριμενο εγχειρημα,βρηκα λιγες και αποσπασματικες,αναρτω αυτο για να γινει πιο ευκολο για τους επομενους.
Αυτο ειναι το τελικο αποτελεσμα

- IMG_20180728_172426.jpg (157.24 KiB) 11049 προβολές
Μετα το ψηλωμα με mad-kyb και αποστατες στα ελατηρια 5cm μπροστα και 4cm πισω,αρχισα να ψαχνομαι για ζαντολαστιχα. Ολοι μου ειπαν οτι το 0 offset θα ηταν προβλημα.Τελικα ειπα να το δοκιμασω. Ζαντες λοιπον σιδερενιες 16χ7, 0 offset και λαστιχα Linglong Crosswind MT σε 225/75/16. Οταν μπηκαν επανω, ηταν αρκετα σφιχτα ειναι η αληθεια. Αλλα με καμινετο και πυρωμενο μαχαιρι ολα γινονται.

- IMG_20180728_114433.jpg (77.79 KiB) 11049 προβολές

- IMG_20180728_114509.jpg (52.16 KiB) 11049 προβολές

- IMG_20180728_114451.jpg (70.53 KiB) 11049 προβολές
Απο τον προφυλαχτηρα κοπηκε μονο μια μυτουλα, μεγεθος λιγοτερο απο ενα τετραγωνικο εκατοστο. Η ροδα πλεον εχει πολλα μποσικα, κινειται ελευθερα οσο κ αν στριψει και δε βρισκει ουτε σε βυθισμα του ελατηριου.

- IMG_20180728_172510_HDR.jpg (78.56 KiB) 11049 προβολές

- IMG_20180728_172512.jpg (142.09 KiB) 11049 προβολές
Πισω ηταν εξ αρχης ανετο οποτε δεν εβαλα χερι.

- IMG_20180728_172521.jpg (120.23 KiB) 11049 προβολές
Με 9 ποντους μακρυτερο μετατροχιο το αμαξι εγινε πιο σταθερο οδηγικα και πιο "αγριο" οπτικα αφου τα λαστιχα βγαινουν λιγο εξω απο τα φτερα.

- IMG_20180728_172450.jpg (104.38 KiB) 11049 προβολές
Ευχαριστω το Νικο Σακκα απο το 4wheelershouse για την υπομονη και την αψογη εξυπηρετηση (ψηλωμα,ζαντες) και τα ελαστικα Καπερωνης στην Τριοδο Μεσσηνιας για την τοποθετηση ελαστικων και το καλλιτεχνικο κουρεμα των θολων.