gasmas29 έγραψε:Δοκίμασα με booster απευθειας στους πόλους χωρίς μπαταρία αλλα τίποτα.... κανει 1-2 τακ τακ και τελος...να πώ ότι προηγήθηκε πλύσιμο μηχανής με ελαφρά πίεση και μετά στέγνωμα και σπρέυ επαφών και WD-40 σε καποια μέρη... μετα το πλύσιμο πηρε κανονικα ομως και εκανα βόλτες....μετά απο 2 ωρες το εκανε αυτο... είναι μίζα λέτε ή καμια ασφάλεια??
Επειδή δεν γνωρίζω πιο booster έχεις και δεν τα έχω και πολύ εμπιστοσύνη. Η γνώμη μου, λειτούργησε με τον κλασικό παλιό τρόπο.
Πάρε όχημα με καλή μπαταρία που δουλεύει, σύνδεσε την μπαταρία του με την μπαταρία σου με χοντρά καλά καλώδια (Καλώδια εκκίνησης μπαταρίας Ρευματοδότες)
Βάλε το όχημα που δουλεύει μπροστά έχοντας τα καλώδια συνδεδεμένα, πατώντας γκάζι ελαφρός. Άστο έτσι για πέντε λεπτά περίπου ώστε να φορτίσει και η δική σου μπαταρία.
Όπως είναι τα οχήματα, εφόσον σβήσεις αυτό που δούλευε, δοκίμασε να πατήσεις μίζα στο δικό σου όχημα. Αν και πάλι δεν γυρίζει η μίζα την μηχανή σου, τότε φταίει η μίζα σου.
Δοκίμασε να χτυπήσεις με κάτι την μίζα. Πρόσεξε μόνο μη χτυπήσεις καλώδια.
Για να πάρει μπροστά ένας κινητήρας πρέπει πρώτα να τον γυρίζει η μίζα του Αν γυρίζει αλλά δεν παίρνει μπροστά τότε κοιτάζουμε πολλαπλασιαστές, καλώδια υψηλής, τρισυμπιτέρ, συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου, κλπ.