Διάβασα το θέμα και είπα να καταθέσω την άποψη μου.
Πρέπει να αλλάζετε το DPF μετά κάποια χλμ.

NAI
Πρέπει να καταργούμε το DPF όταν βουλώσει

ΟΧΙ
Χρειάζεται το DPF στα αυτοκίνητα diesel

ΝΑΙ (είναι φίλτρο κρατά ένα μέρος της κάπνας)
Είναι λογική η τιμή αγοράς του φίλτρου DPF

OXI (από χρυσό είναι και κάνει 2.500 € ?)
Από εδώ ξεκινά το κακό 
Ένα φίλτρο απαραίτητο για την επιβαρυμένη μας ατμόσφαιρα θα έπρεπε
να πωλείται σε τιμή κόστους
Υπολογίζω ότι ένα φίλτρο DPF δεν στοιχίζει πάνω από 200 € (μαζικά κατασκευάζονται) Μαζί με έξοδα μεταφοράς και κάποιο έστω μικρό κέρδος να στοίχιζε 300 €
Όλα λοιπόν για το κέρδος και μετά φταίει ο τελικός καταναλωτής που το βγάζει και ρυπαίνει. Θα έπρεπε να ξέρει ο κάθε αγοραστής οχήματος το κόστος ανταλλακτικών

ΟΧΙ (πρέπει να έχει τεχνικές γνώσεις πάνω στα αυτοκίνητα)
Θα μπορούσαν τα φίλτρα DPF να είναι κατασκευασμένα από υλικό που θα να πλένονταν σε ιδικά πλυντήρια. Κάτι που γίνετε στα μεγάλα οχήματα εδώ και χρόνια.
Βάλανε βιοκαύσιμα μέσα στο diesel. Μα έτσι έπεσε η ποιότητα του diesel (κετάνια) Χρειαζόμαστε περισσότερα λίτρα για τα ίδια χλμ. Βγάζουμε περισσότερα καυσαέρια.
Φυσικά κανένας δεν μιλά για τα πλοία που καίνε πολύ χαμηλής ποιότητας καύσιμα, για τα αεροπλάνα που πετάνε πάνω από το κεφάλι μας καίγοντας τεράστιες ποσότητες καυσίμων.
Κυκλοφορούν αυτά σε άλλο πλανήτη

ΟΧΙ. Όλα σε αυτόν τον πλανήτη, που εμείς οι άνθρωποι ονομάζουμε Γη.
Στοχοποίησαν τα οχήματα που καίνε diesel. Μα
μπορούν να ρυπαίνουν λιγότερο,
καίνε λιγότερα καύσιμα στα ίδια χλμ με ένα βενζήνας.
Ο λόγος της στοχοποίησης η προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Θαρρείς η ηλεκτρική ενέργεια θα δημιουργείτε σε άλλο πλανήτη. Οι τεράστιες μπαταρίες που χρειαζόμαστε θα κατασκευάζονται δια μαγείας
