Παύλο σωστοί οι προβληματισμοί σου που με απασχολούν / απασχόλησαν και μένα.
Μέχρι τώρα έχω εξακριβώσει τα εξής:
1. Η αλλαγή της διαμέτρου των λάστιχων με τα Michelin Latitude Cross 215/60 17, ενώ δεν είχε
καμμία κακή επίπτωση είχε τις εξής ωφέλιμες :
α. Βελτίωσε την απόσβεση / μείωσε την μεταφορά κραδασμών στο αυτοκίνητο
β. Διόρθωσε το σφάλμα μέτρησης κατανάλωσης και έτσι στο βενζινάδικο είχα άμεση ένδειξη του πόσο / αν κλέβει ο βενζινάς

γ. Το "ψηλώνει" 1 εκατοστό περίπου
2. Η έλλειψη αργών μάλλον δεν είναι σημαντική έλλειψη τελικά (στις εκδόσεις diesel), αφού το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε με επιτυχία σε πολύ ανηφορικές κακοτράχαλες διαδρομές, σε λάσπη χωρίς mud λάστιχα, σε χίονι κλπ, όπου όλη η άλλη παρέα ανέβαινε με αργά. (φυσικά αν υπήρχαν αργά, είναι αυτονόητο ότι θα ήταν καλύτερα)
3. Ο δίσκος όντως "μυρίζει" (και βγάζει alarm, που τελικά σε σταματάει μέχρι να κρυώσει), όταν προχωράς "πατινάροντας" (είτε μπροστά είτε πίσω). Αντιμετώπισα το πρόβλημα με επιτυχία, βάζοντας επιλογή στο "manual" με πρώτη ή δευτέρα ταχύτητα και οδηγώντας χωρίς πατινάρισμα. Σε αυτό βοηθάει πολύ το ότι η πρώτη ταχύτητα είναι πολύ αργή, πιό αργή και από την όπισθεν. Σε αυτό θα βοηθήσει περισσότερο το σήκωμα που θα γίνει, ώστε να έχω περισσότερη άνεση μεγαλύτερης ταχύτητας (άρα χωρίς πατινάρισμα) σε δρόμο με ανωμαλίες.
4. Αποφάσισα να βάλω και ποδιές προστασίας, όταν προχωρήσει η ομαδική παραγγελία, που ετοιμάζεται από το club.
5. Τα Malatesta Kobra, που πρόσφατα προμηθεύτηκα, προορίζονται μόνο για ημερήσια εκδρομική χρήση, σε διαδρομές που είναι απαραίτητα. Η μικρή ασφάλτινη στεγνή δοκιμή (300 χλμ), που έκανα δεν έδειξε καμμιά κακή συμπεριφορά στο αυτοκίνητο, πλην βεβαίως του θορύβου και της αύξησης της κατανάλωσης κατά 20% περίπου (θα συμβαίνει όμως μερικές μέρες του χρόνου, οπότε δεν με απασχολεί)