
Πηγα χωρις ραντεβου ,εξυπηρετηθηκα αμμεσα δλδ μεχρι να μου εξηγησουν πως λειτουργει βγαινω εξω και ηταν τοποθετημενο.
Η τοποθετηση στο μηχανισμο ελεγχου εγινε αψογα χωρις να σημαδια γδαρσιματα κλπ κλπ και αφου πρωτα με ρωτησαν που θελω να μπει.
Απο το συνεργειο εμεινα απολυτα ικανοποιημενος

Στο δια ταυτα,,,,,,,,,,,,
Εχω κανει ουκ ολιγες βελτιωσεις ,εδω ομως ειναι διαφορετικα ,και σκεφτομουν πως απο εδω μεσα να σας εξηγησω τι διαφορα ειδα στο αμαξι και αν τελικα αξιζε!
Το αμαξι λοιπον συμπεριφερεται σαν να εχασε 100++ κιλα βαρος αυτο ειναι το πορισμα μου 100++ κιλα ομως που εκαναν μια μεγαλη διαφορα.
Δλδ πχ μεσα στα στενα με μικρη ταχυτητα εκει που κρεμουσε και ηθελε πρωτη με δευτερα πηγαινε ανετοτατα,εκει που επρεπε να κατεβασω δευτερα πηγαινε με τριτη κλπ κλπ κλπ
Στην εθνικη ειδα εντονοτατη διαφορα με την πεμπτη εντονοτατη ομως ,απλα χαιδευα το γκαζι και εδινε ακαριαια κατι που πριν ουτε στον υπνο του,,,,μεσα σε αυτο το πλαισιο λοιπον που προσπαθω να σας εξηγησω,νοιωθω το αμαξι πολυ εως πολυ ελαφρυτερο/ανετο στην οδηγηση ,,και ναι αξιζε τον κοπο στο ερπετο 1,6 μοτερ που κουβαλαει .
Σαν να πηρε ανασα ,και να βοηθαει να το παω μη σκεφτομενος οτι κρεμαει οπως συνηθως .
Περαν αυτων ομως θεωρω πολυ χρησιμες τις λειτουργειες παρκιν κλειδωματος ,,κλπ κλπ που πλεον μπορεις να εχεις ..
Υπολογιστε οτι το εχω 5 ωρες και οτι ακομα προσπαθω να σεταριστω με το πως αντιδρα το αυτοκινητο στα νεα δεδομενα

Το ολο συστημα απενεργοποιειται με ενα κουμπι το κεντρικο και το αμαξι γυρναει στην εργοστασιακη ρυθμιση,
Αν δεν το πειραξεις μενει μονιμα εκει που το εχεις βαλει ,,,δεν ασχολεισαι δλδ να πατας κουμπια κλπ κλπ
Τιμη Απο 217 -209 με αποδειξη βεβαιως βεβαιως.
Τελος να πω οτι πατεντα ειναι Ελληνικη και εχει βραβευθει σε παγκοσμιο επιπεδο
Το 9 κοκκινο(εχει και πρασινο για πιο αργους) που βλεπετε ειναι η επιλογη race ταβανι δλδ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΑ ΓΚΑΖΙΑ






Αυτα απο εμενα !!!