Βασιλης δημοπουλος έγραψε:Η μόνωση στις πόρτες,που μου πρότειναν κάπου,πιστεύετε θα δώσει τίποτα τόσο σε καλύτερο ήχο όσο και σε ησυχία της καμπίνας σε ταχύτητες??
Ηχεία έχω αλλάξει ήδη και έχω βάλει διαιρουμενα focal
Προσδιόρισε συγκεκριμένα την μόνωση που σου πρότειναν για να σου πω.
Πρόσφατα εγκατέστησα ένα παρόμοιο (αντίστοιχων δυνατοτήτων) στο Rio μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Η ποιότητα ήχου είναι αντίστοιχη του εργοστασιακού (πολύ καλή), είναι πολύ γρήγορο, εύκολο στη χρήση και με καλύπτει στα πάντα. Μουσική, online ράδιο, YouTube, ταινίες, τηλεόραση, hands free, σερφάρισμα web, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά άλλα [πάντα με ασφάλεια και όχι κατά την οδήγηση]. Στην ουσία είναι σαν να βάζεις ένα Tablet 10" με Android στο ταμπλό του αυτοκινήτου σου το οποίο έχει πλήρη συνδεσιμότητα με τα λοιπά περιφερειακά όπως κουμπιά τιμονιού. Ψάξε λίγο αν συνδέεται με την εργοστασιακή κάμερα πίσω. Σε άλλα αυτοκίνητα που έχω δει μπορείς να χειριστείς μέσα από την οθόνη τον κλιματισμό της καμπίνας, τα φώτα, τον εσωτερικό φωτισμό, τα θερμαινόμενα καθίσματα κλπ αλλά αυτό έχει να κάνει με το αυτοκίνητο και όχι με την οθόνη και δε νομίζω το NV να τα υποστηρίζει.
Απο οτι ειδα υποστηρίζει το NV σε χειριστήριο και κλιματισμό που με ενδιαφέρει...ρώτησα πιο πολύ αν το έχει κάποιος να μας πει ποιότητα (που με κάλυψες ) και αντοχή....επίσης εσυ το πήρες απο Ελλάδα ή απο εξωτερικό?
κανονικα επρεπε να βγαλω το σκασμο, να το δοκιμασει κανενας αλλος... αλλα δεν ημπορώ ας ξεκινησουμε, κανενα απο τις κινεζιες δεν υποστηριζει τη μαμα καμερα τα ηλεκτρονικα τους ειναι για τον πρwκτο. ζωη λιγη, ειδικα σε ζεστες. ο ηχος ειναι τρανζιστορ που παιζει τα αμερικανικα. το μαμα ειναι αρκετα αξιοπρεπες πρεπει μονο να εχετε τα τουιτερ που κανουν τη διαφορα. με τον κινεζο παντα τρανζιστορ, οτι και να κανεις μπουτ χρονος. ποια κινεζια σου δειχνει πισω καμερα στο 1" απο αναμα που κανει το μαμα? κλιμα απο τη συσκευη? σορυ αλλα π@π@rια. generic interface δειχνουν. πες οτι εισαι η σουζ. σου βαζει ο αλλος τη κινεζια. που ζεστάει. και κανει ζημια σε καλωδιωσεις. ή χειροτερα στο κανει μπουρλοτο. γιατι να σε καλυψει η εγγυηση? αν θετε αναβαθμιση, αλλη καμερα και επωνυμο ice με ανταπτορα και μην υποτιματε τα μαμα, μπορει να εχουν περιορισμενες ικανοτητες, αλλα ειναι ελεγμενα για συνθηκες που τα φθηνιαρικα δεν ειναι. αυτος ειναι και ο λογος που ειναι γενια ή γενιες πισω απο τα κινεζικα ανδροειδικα καθως παιρνει χρονο η αποδειξη της αξιοπιστιας. Αν ομως σωνει και καλα θελει καποιος αντροιντ, ενα τουρκος βγαζει πιστοποιημενο για βιταρα, μαλιστα στη τουρκια η σουζ το δεινει με αυτο και οχι το μπος.
που οπως βλεπετε και αυτο ειναι με 4.4 μονο, για τον λογο που γραφει ο γατος.
Τελευταία επεξεργασία από theo_ts και Πέμ Μάιος 31, 2018 7:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Πιπέρι στο στόμα....
Θα είμαι αντικειμενικός. Κανένα aftermarket δεν φτάνει την αξιοπιστία των εργοστασιακών οθονών. Μπορεί οι εργοστασιακές να μην έχουν πολλές δυνατότητες αλλά δε νομίζω να μην καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού. Ακούμε ράδιο, mp3 από φλασάκι, έχουμε ανοιχτή ακρόαση στο κινητό, έχουμε κάμερα οπισθοπορείας, έχουμε ενσωματωμένο navi (κακά τα ψέματα παρά τους παλιούς χάρτες, 99 στις 100 διαδρομές που θέλω να κάνω με καλύπτει και είναι πολύ πιο γρήγορο στην απόκριση και τον υπολογισμό διαδρομής από οποιοδήποτε οκταπύρηνο κινητό) πλέον έχουμε και το android auto που συμπληρώνει ότι κενό υπήρχε. Προσωπικά στο Vitara δεν θα τοποθετούσα aftermarket γιατί δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος. Στο Rio ήθελα καιρό να βάλω ένα καλό ηχοσύστημα και να αναβαθμίσω το απλό εργοστασιακό ράδιο-mp3. Αρχικά έψαχνα πώς να βάλω την οθόνη που έβαζε η Kia στα Rio του εξωτερικού αλλά το κόστος ήταν απαγορευτικό (4.000++ € ) και επιπλέον έπρεπε να ξηλωθεί όλο το αυτοκίνητο. Έκανα έρευνα αγοράς για πολλούς μήνες με ατελείωτες ώρες σε ξένα forum και σε YouTube μέχρι να μάθω τι παίζει και να βρω αυτό που θα με καλύπτει και τελικά το βρήκα παίρνοντας το ρίσκο για οτιδήποτε συνέβαινε στο αμάξι. [να σημειωθεί ότι η εγγύηση το αυτοκινήτου επηρεάζεται μόνο αν εξαιτίας της παρέμβασης προκληθεί κάποιο πρόβλημα] Το πήρα από AliExpress (Κίνα) και έγινε αποστολή με τα γνωστά κόλπα μέσω Ευρώπης (Αγγλία) και έτσι δεν πλήρωσα τελωνείο και την τοποθέτηση από μεράκι την έκανα εντελώς μόνος μου. Το βασικό για εμένα ήταν να βρω το καλύτερο ποιοτικά ηχοσύστημα που να είναι πλήρως συμβατό με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου (κουμπιά τιμονιού, auto-dimming οθόνης, εργοστασιακές θύρες USB-AUX κλπ) να έχει την όμορφη εικόνα ενός εργοστασιακού ενσωματωμένου συστήματος και όχι ένα pioneer σφηνωμένο μέσα σε μια μάσκα 2din. Το βασικότερο όμως ήταν να μην πειραχτεί τίποτα από το αυτοκίνητο. Έτσι αν μια μέρα το μετανιώσω ή χαλάσει απλά ξεκουμπώνω τη βάση και τις μούφες και ξαναβάζω το εργοστασιακό σαν να μην αλλάχτηκε ποτέ τίποτα. Σχετικά με αυτά που σχολίασε ο Gatoz: Ο ήχος είναι ίδιος με τον εργοστασιακό, έχω 6 μαμά ηχεία και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μακράν καλύτερος ήχος από το Vitara GL+ με τα 4 ηχεία. Έχει και υποδοχή για σύνδεση με εξτρά ενισχυτή για τους λάτρεις της έντασης. Μαμά κάμερα όντως δύσκολο να υποστηρίζει, τουλάχιστον όμως αν πάρεις να την βάλεις σε αντίστοιχη θέση με την εργοστασιακή για να έχει πανοραμική εικόνα από ψηλά τον προφυλακτήρα σου. Επίσης η κάμερα λειτουργεί με δικό της chipset ανεξάρτητα με το android και ανοίγει ακαριαία άσχετα με το boot ή οτιδήποτε κάνει εκείνη τη στιγμή η οθόνη. Τα ηλεκτρονικά αν είναι να χαλάσουν θα χαλάσουν και στο εργοστασιακό, όπως είπα παίρνεις το ρίσκο σου στο κάτω κάτω δεν έδωσα και τα εκατομμύρια. Boot κανονικά θέλει 30-40 sec τα οποία είναι πάρα πολλά. Υπάρχει επιλογή όμως που μένει stand-by όταν κλείσει το αυτοκίνητο και ανοίγει ακαριαία χωρίς να τρώει τη μπαταρία (δοκιμασμένο μέχρι και 2 εβδομάδες ακίνητο και με μπαταρία 3ετίας). Κλίμα στην οθόνη δεν θα δεις, ούτε καν τη θερμοκρασία. Δεν το υποστηρίζει το Vitara σίγουρα, αυτό που λέει στο site είναι μούφα. Αυτά τα ολίγα. Βάζω και ένα βιντεάκι που είχα ανεβάσει στο forum της Kia που συζητάγαμε με τα παιδιά εκεί αντίστοιχα για εντυπώσεις. Να σημειωθεί ότι, όλα τα προβλήματα που αναφέρω στο βίντεο έχουν φτιαχτεί.
ναι, εχει το τουρκικο παντως στα φορα τα δερβισια, εχουν μουρλαθει στα θεματα με δαύτο... το λενε χαιδευτικα μονομήντια γιατι κανει μονο ενα πραμα ταυτοχρονα, αλλιως κολλαει
Εν τελει, αν θελησει κανεις να εχει μαζι του μερικες 10αδες τραγουδια, οπως παλαια ειχαμε τα cd και ακομη παλαιουερα τις κασσετες, τι πρπει να κανει; Να τα γραψεις σε ενα usb flash και να ακουει απο κει, η να τα γραψει σε ενα 500αρη δισκο και να τον πριζωσει στην υποδοχη; Με αλλα λογια η τροφοδοσια, επαρκει για να δουλεψει ενας δισκος;;;
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Οχι δεν σηκώνει την τάση του δίσκου, το έχω δοκιμάσει. Και επιπλέον σχεδόν όλοι μας έχουμε φορμαρισμένους τους εξωτερικούς μας σε NTFS, το αυτοκίνητο διαβάζει μόνο FAT32. Επομένως παίρνεις ένα βαρβάτο φλασάκι 16-32Gb (οτιδήποτε παραπάνω είναι απλά υπερβολή) το γεμίζεις καμιά 100αριά άλμπουμ και βγάζεις ένα χρόνο μουσικής υπόκρουσης.
Χθες δομιμασα ενα 500αρη δισκο με μερικα τραγουδια και μερικα video πανω του. Κατ' αρχας τα videos ηταν γραμμενα σε avi και σε mp4. Παιξανε ολα. Τα τραγουδια ηταν ολα mp3. Εκτος απ το γεγονος οτι αργουσε υ π ε ρ β ο λ ι κ α να ξεκινησει ενα τραγουδι η να αλλαξει και να παει σε ενα αλλο, αντιληφθηκα και καποιες απειροελαχιστες διακοπες στην αναπαραγωγη. Πιθανον λογω χαμηλης τροφοδοσιιας.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)