Μπραβο παιδες.
Λοιπον μητσαρα , ναι ειναι η ιταλιδα πλεον μιλφ μου

.
Μακλαρεν φιλε το εχω ακομα εν αριστη κατασταση.
Παμε τωρα στο ζουμι ,
maserati ghibli cup 2000cc/ 320hp/ 6 κυλινδρο πισω κινηση

μοντ 1996
Με ρυθμιζομενη αεραναρτηση κλπ κλπ καλουδια που για την εποχη εκεινη ηταν
Τα περισσοτερα ηλεκτρικα πχ διακοπτες κλπ κλπ ψιλοπραγματα και διακοσμος δερματα ουρανος πλαστικα πορτων,ειτε χαλασαν ειτε αντικατασταθηκαν σε αυτα τα χρονια ,,,,το μοτερ ομως σαν συνολο δεν εχει κανει κιχ και το εννοω ουτε κιχ ,μπορει να εχω να την βαλω μπροστα 1-2 μηνες ,,,και παιρνει αβιαστα ,,,,στο δρομο δε,το 6κυλινδρο με 2 τουρπινες μοτερ μπορει ακομα να κερναει τσαγακια με το καφασι

Απλα θελει προσοχη γιατι για οσους ξερουν δεν ειναι τα soft turbo που πλεον κυκλοφορουν ,,αυτο ειναι αντρικο αμαξι

Εκτος απο χερια θελει και γερο αριστερο δικεφαλο λογο συμπλεκτη τον αλλαξα και προσφατα.(700 συμπλεκτης+ 100 μεταφορικα απο Αμερικη +300 την τοποθετηση)
Για να εχετε μια ιδεα τι συμβαινει με απλα αναλωσιμα,ο συμπλεκτης ολοκληρη ιταλια και δεν ειχε ετοιμοπαραδωτο ειχε το αμερικα.
Εννοειτε ελευθερα οποιος θελει ας ερθει να την γευτει και το εννοω η μιλφ μου αντεχει τα παντα

- λερα1.JPG (23.02 KiB) 6847 προβολές