Το έχω ψάξει το θέμα αρκετά σε όλα τα τουρμπάτα που είχα κατά καιρούς...
Αυτά που βρήκες είναι λίγο-πολύ scam... Σκέψου ότι βάζουν κάτι σαν 'κλέφτη' στους αισθητήρες της ECU ώστε να έχεις πιο πλούσιο μίγμα. Αποτέλεσμα, να νομίζεις ότι 'πάει' καλυτερα αλλά δεν... Είμαι 4-5 κτοστάρικα φτωχότερος από τέτοιες λύσεις.
Για να γίνει σοβαρό tuning χρειάζεται χρόνος, χρήμα και προσπάθεια! Στην Αθήνα οι πλέον σοβαροί είναι οι e-tuners (έχω εξαιρετική εμπειρία με pug-bmw prince 1.6) αλλά σε 'σπάνια' μοντέλα όπως το δικό μας, πρέπει να είσαι διατεθεμένος να το πας εκεί για 3-4 ημέρες με αμφίβολα αποτελέσματα (π.χ. μπορεί να έχει κλειδωμένο chip ή smd που είναι εξαιρετικά δύσκολο στο ξεκόλλημα). Να κρατάς και 5-6 κατοστάρικα. Φυσικά θα υπάρξει και πρόβλημα με την εγγύηση!
Πάντως επειδή το έχεις πάρει πρόσφατα, περίμενε να γράψει 5k+ χιλιόμετρα, για κάποιο μυστήριο λόγο, μετά 'ανοίγει'... Ασε που νομίζω ότι ήδη 'πάει'...
Αν επιμένεις, ξεκίνα με ένα φιλτρο (όχι και φιλτροκούτι αφού θα παίρνει νερά!) και βλέπεις...