πριν από κανα χρόνο ένα Nissan Tiida που έχω μου έβγαζε το εξής πρόβλημα: όταν πατούσα έντονα γκάζι (πχ για να μπω στην Εγνατία από κάποια είσοδο) για 2-3 δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο έκανε διακοπές (σαν να μην είχε καύσιμο να πω; σαν να έχανε τελείως ισχύ στιγμιαία;; 2-3 τραντάγματα) και μετά συνέχιζε να επιταχύνει κανονικά. αυτό το έκανε κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες πχ από δευτέρα - τρίτη και κάποες φορές και σε προσπεράσματα (πιο σπάνια). με τον καιρό το έκανε πιο συχνά.
μετά από πολύ κόπο (γιατί δεν το έκανε πάντα) ο μηχανικός που το πάω βρήκε ότι είχε θέμα το κάτω μέρος της εξάτμισης (κοντά στην έξοδο). το άλλαξε και το πρόβλημα λύθηκε (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα).
να πω εδώ ότι έχω άεριο και πριν δύο χρόνια είχα αλλάξει καταλύτη που είχε διαλυθεί. τα μαστόρια εκεί είπανε ότι αυτή η ζημιά δεν μπορεί να ήταν μόνο από το αέριο (τοήξερα ότι κάνει ζημιά στον καταλύτη και αυτός υποτίθεται ήταν ενισχυμένος μεταλλικός), ήταν σαν να γινόταν εκρήξεις από λάθος μίγμα καυσίμου (κάτι τέτοιο δε θυμάμαι και δεν το πολυκατέχω

εδώ και κανά εξάμηνο άρχισε πάλι το ίδιο πρόβλημα, αυτή τη φορά όμως στις μεγάλες ταχύτητες πχ αλλαγή 4 σε 5 ή προσπέρασμα με 5η. συγκεκριμένα τώρα που πήγαινα Τζουμέρκα το έκανε έντονα σε μια προσπέραση σε ανηφόρα της Εγνατίας όπου πάτησα "τέρμα" γκάζι (στη γέφυρα μετά τα Γρεβενά προς Ιωάννινα). το άφησα δυο μέρες στον μάστορα αλλά δεν βρήκε τίποτα αφού σε όσες βόλτες το πήγε δεν παρουσίασε το πρόβλημα. αυτό είναι και το κακό, δεν το κάνει πάντα, αλλά κάποιες τυχαίες (θεωρώ) φορές.
τι μπορεί να φταίει;;; κάποιοι λένε ότι ίσως είναι πολλαπλασιαστής. σκέφτηκα να τον αλλάξω αλλά έχει τέσσερις!! υπάρχει τρόπος να ελέξγω αν κάποιος δεν λειτουργεί σωστά;; να τους αλλάξω όλους θέλω κανά 250ρι.
εππίσης φοβάμαι ότι όσο δεν βρίσκω τι φταίει μπορεί να δημιουργείται και κάπου αλλού πρόβλημα, πχ μπορεί λέει να χαλάει ο καταλύτης αν είναι από πολλαπλασιαστή.
καμιά ιδέα ρε παιδιά;;
ξέρω βέβαια ότι μέσω ίντερνετ δε γίνεται "διάγνωση" (σαν να γκουκλαρεις συμπτώματα και να ψάχνεις τι ασθένεια έχεις

πάσα προσφορά δεκτή

