
Το ένα αφορά στη δημιουργία, για πρώτη φορά, Παρατηρητηρίου ενδεικτικών τιµών λιανικής πώλησης ανταλλακτικών οχηµάτων ανά τύπο οχήµατος, που εισάγεται στη χώρα. Το άρθρο προβλέπει:
Ελπίζω αυτό να οδηγήσει σε έναν υγιή ανταγωνισμό και να εκλίψουν φαινόμενα του τύπου "όσα θέλει ο καθένας ζητάει". Άκουσα λίγο σήμερα τη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής και κάποιος από τους αγορητές πρότεινε το Παρατηρητήριο να αφορά και ανταλλακτικά τρίτων εταιριών (τα μη γνήσια δηλ.). Πολύ καλή κίνηση και....... είδομεν....

Το δεύτερο που εντόπισα αφορά στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Με το σχέδιο νόμου επιδιώκεται η θέσπιση ενός ολοκληρωμένου συστήματος διασφάλισης του αγοραστή μεταχειρισμένων οχημάτων ΙΧ, ελαφρών φορτηγών, τα οποία εισάγονται στη χώρα μας. Ειδικότερα, θα απαιτούνται τα παρακάτω έγγραφα:
- Βεβαίωση τεχνικής επικαιροποίησης από τους εθνικούς εισαγωγείς που θα πιστοποιούν: Τον αριθμό πλαισίου, το έτος κατασκευής και πρώτης κυκλοφορίας, τον εξοπλισμό, τις εκπομπές CO2, τις ανακλήσεις, τα χιλιόμετρα.
- Βεβαίωση ΚΤΕΟ από την άλλη χώρα που εισάγεται το όχημα με τα αποτελέσματα και τα χιλιόμετρα όλων των ελέγχων, οι οποίες θα πρέπει να είναι μεταφρασμένες στα Ελληνικά.
- Οι βεβαιώσεις από τους εθνικούς εισαγωγείς θα πρέπει να έχουν παραδοθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα κατάθεσης της αίτησης.
Θα μου πεις πόσοι αγοράζουν μεταχειρισμένα από έξω; Σε λίγο με όλα αυτά που γίνονται από τους έξυπνους (που ψάχνουν για χαζούς), θα ψωνίζουν πολλοί απ'έξω!


