Επειδη ο θορυβος οπως λετε τον κανει ειτε εν κινηση ειτε σβυστο, θεωρω οτι\ προερχεται απο καποιου ειδους εκτονωση η συντονισμο απο εκτονωση,,,,δλδ με λιγο πιο απλα λογια κατι το οποιο εχει πιεση ειτε ανακουφιζετει εν κινηση ειτε οταν το αμαξι ειναι σβυστο .
Για οσους ειχαν τουρπο και τους ετρωγε και αλλαζαν σκαστρες αυτα περι ανακουφισης τα ξερουν
Δεν λεω οτι ειναι αυτο,(που μπορει και να ειναι υποθεσεις κανουμε ) μπορει να ειναι η τρομπα,,,,,
Παραδειγμα ,,εχω ενα κορσα ντιζελ καινουργιο για την γυναικα ,,και στους 12 μηνες εχω κανει 38,000 χιλιομετρα ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ πολη και ξανα πολη και γυναικα και γενικα απο φαναρι σε φαναρι σκισιμο οποτε το παιρνω, φανταστειτε πλεον τα μπροστινα λαστιχα δεν εχουν πελμα απο τα σκισιματα(την πεμπτη αλλαζω) κλπ κλπ κλπ,στον ενα χρονο δεν εχει κανει κιχ πουθενα .
Την προηγουμενη εβδομαδα παω να το παρω μου λεει η γυνη

δεν εχει πετρελαιο ,,οκ ξεκινω ,για την shell (παρενθεση βαζω μονο το vpower και το λαμπακι στο κορσα σταματαει να δειχνει ποσα χιλ εχεις ακομα στα 50 ,εκεινη την ημερα ομως δεν πρπει να ειχε μεσα σταλα )
kai μετα απο 3 λεπτα ξεκινημα ,μου εκανε εναν απιστευτο θορυβο που τον ενιωσα απο κατω μαζι με εναν ελαφρυ συντονισμο..λεω οκ ενα χρονο το ηπια ελιωσε
Αυτο ξανα εγινε μετα απο λιγα λεπτα αλλα μονο ο θορυβος ,,φτανω βενζιναδικο γεμιζω βαζω μπροστα ,και στο 1 μετρο το κανει ξανα αλλα λιγο διαφορετικο,,συμπερασμα επειδη το εψαξα στο εξουσιδ οι σωληνωσεις ξεμεναν απο καυσιμο και επειδη δουλευε σχεδον αδεια η τρομπα συντονιζε το ολο θεμα .
Μπορει πχ σε εσας να εχει πολυ πιεση και αυτο να το κανουν οι επιστροφες καυσιμου!
Υποθεσεις κανουμε απλα σας κατεθεσα την δικια μου αποψη ενος θορυβου που με θορυβησε ευτηχως για λιγο
