Κάθε εκατοστό ψηλώματος δίνει μεγάλη διαφορά στις γωνίες.
Αυτό φαίνεται ειδικά στο πίσω μέρος όπου μετά την τοποθέτηση του κοτσαδόρου χάνουμε πάρα πολύ σε γωνία αναχώρησης. Με το ψήλωμα έφτασε τουλάχιστον στην αρχική τιμή. Χωρίς τον κοτσαδόρο η γωνία αναχώρησης είναι πολύ μεγαλύτερη.
Η μέθοδος, απο την βάση του τροχού απο το έδαφος έως το πρώτο εμπόδιο και αφαιρώντας 0,5 της μοίρας για ασφάλεια χωρίς να έρθει σε επαφή το έδαφος με το όχημα.

Σίγουρα με το RR που σηκώνει λίγο ακόμα το GV τα νούμερα μεγαλώνουν και άλλο. Εκτιμώμενο τουλάχιστον κατα +2 μοίρες επιπλέον.
Εάν τα καταφέρω και έρθω στην επόμενη συνάντηση θα έχω και το εργαλέιο μαζί για να μετρήσουμε ότι θέλετε.