[quote="ΑΝΕΤΗΣ"][/quote]
Πολυ καλη δουλεια Ανεστη.
Το συγκεκριμενο πομολο ειναι μια αποτυχια και για αυτο στα νεα μοντελα απο το 2006 και μετα αντικατασταθηκε με πομολο σαν αυτο της πορτας του οδηγου.
Απο το 2003 μεχρι τωρα το εχω αγορασει 3 φορες και τα εχω επισκευασει αλλες τοσες. Το πρωτο το ειχα αγορασει απο την αντιπροσωπεια 40 ευρω και ακομη το μετανιωνω καθως και αυτο εσπασε σχετικα γρηγορα. Τα υπολοιπα γυρω στα 10 ευρω το καθενα.
Στο προηγουμενο, που ειχα ενισχυσει την λαβη καποια στιγμη εσπασε και διαλυθηκε και το υπολοιπο .
Σε αυτο που εχω τωρα επανω δεν ειχε σπασει η λαβη , αλλα οι γωνιες απο το υπολοιπο πομολο, εκει που περιστρεφεται ο μεταλλικος αξονας, απο το χερουλι.
Οποτε το επισκευασα με χαλκοσωληνα 1/4΄ , που την κολλησα με κυανδρινικη κολα και μαγειρικη σοδα, πανω στο πλαστικο.
Επιπλεον επεκτεινα τον προβολο-μοχλο απο το χερουλι, στο σημειο που πιεζει την κλειδαρια, με ενα αφρωδες υλικο , απο αυτα που εχουν στην συσκευασια των κινητων.
Το αφρωδες το κολλησα με κυανιδρικη κολλα και περιμετρικα με μονωτικη ταινια, σε μεγεθος ωστε μολις να μην ακουμπα στην κλειδαρια.
Ετσι το πομολο δουλευει αμμεσα και θεωρω οτι δεν θα μου ξανασπασει, εννοειται με την απαραιτητη ευλαβεια στο ανοιγμα
.
Εχω εναν ενδοιασμο , μην τυχον ανοιξει σε καμια λακουβα καθως εχω μαζεψει ολα τα κενα, αναμεσα στο μοχλο απο το χερουλι και τον μοχλο της κλειδαριας , αλλα αυτο δεν εχει συμβει κανα τετραμηνο, που εκανα την τελευταια επισκευη.
- Ο μοχλος απο το πομολο, μολις που δεν ακουμπα στον αντισοιχο μοχλο στην κλειδαρια.jpg (49.33 KiB) 159 προβολές