AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Και για να το ξεκαθαρισουμε το θεμα μια δια παντος.
Οταν λεμε οτι τα αμαξια με το ESP-TCS δεν εχουν L.S.D. εννοούμε οτι με την κλασσικη θεση του ΕΝΤΕΛΩΣ κρεμασμενου τροχου τοτε δεν δινει δυναμη στον αλλο αξονα.
Ομως εξακολουθει να ειναι Διαφορικο Περιορισμενης Ολισθησης tourqe sensing . Δηλαδη αρκει να βρει ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ο τροχος και τοτε το κεντρικο διαφορικο μεταφερει τη ροπη στον αλλο αξονα.
Αυτο το τελευταιο ειναι τσεκαρισμενο 100%.
Αρα δεν εχουμε κανενα απολυτως προβλημα.
Οπως εχω ξαναγραψει:
..."Tα κεντρικα διαφορικα μας ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ,ΕΙΝΑΙ torque sensing , και δεν δουλευουν με την γωνιακη ταχυτητα του τροχου.
Σε περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης του τροχου ,λειτουργουν σαν ανοιχτα διαφορικα-OPEN.
Eαν επιθυμουν μεσα απο το εργοστασιο της suzuki να τους δωσουν ΚΑΙ την δυνατοτητα μερικου μπλοκαρισματος (lsd)στην περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης του τροχου ΤΟΤΕ τα εφοδιαζουν με ενα επι πλεον μηχανισμο οπως τα ngv χωρις esp/tcs σαν του φιλου scriptalex."......