georgeke έγραψε:Tο Tcs δεν απενεργοποιηται ποτε.4troxos έγραψε:georgeke έγραψε:Δεν υπαρχει συνδεση μεταξυ του διακοπτη του esp και του κεντρικου διαφορικου που βρισκεται στο transfer.
Tο Ngv ξεκολλαει ακομα και με τις τρεις ροδες να γυριζουν τρελα στον αερα χωρις προσφυση γιατι το Tcs φρεναρει αυτες τις ροδες οποτε συμφωνα με την αρχη λειτουργιας των διαφορικων η ροπη μεταφερεται στον η`στους τροχους που εχουν προσφυση.
Πρωτα απο ολα ΚΑΙ ΜΕΣΑ απο τα βιβλια της SUZUKI γνωριζουμε οτι το TCS ενεργοποιείτε ΜΟΝΟ στο ΑΡΓΟ.
Αυτο ειναι ξεκαθαρο και συμφωνα με οσα λεει η κατασκευαστρια εταιρεια.
Εαν υποθεσουμε οτι ειναι ετσι οπως το λες και οτι το tcs επεμβαινει ακομη και σε περιπτωσεις που δεν εχουμε βαλει το αργο , ΤΟΤΕ πως εξηγείτε οτι στην περιπτωση που μεινει με προσφυση ΜΟΝΟ Ο πισω τροχος το αμαξι δεν προχωραει?????
Εαν ειναι ετσι τοτε γιατι οταν βαλουμε το esp OFF το αμαξι δεν προχωραει σε πολλες των περιπτωσεων???
Τωρα εχουμε τα test και πρεπει να δωθουν απαντησεις.