Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό BOSS » Παρ Ιαν 19, 2018 11:01 am

jiannisk έγραψε:Ωραια δουλεια Αντωνη. Για μελετα καμια κατασκευη και για το facelift! Θελω κ γω!

Για τα δικα μας με το facelift ριξε μια ματια
Εχουμε διαφορετικη μετωπη εμπρος και γινεται ευκολοτερα η τοποθετηση :geek:
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Ιαν 19, 2018 11:05 am

Έχει γίνει τρύπα στο πλαστικό κάτω από το καπό.
11.jpg

Ο μόνο λόγος να κοπούν οι γωνίες θα ήταν για μείωση του βάρους.. απο θέμα ψύξης θα έλεγα μάλλον βοηθάει η λάμα λόγω αεροδυναμικής.
Το πίσω μέρος της βάσης απο το ψυγείο απέχει ακριβώς 20mm, εαν λοιπόν φτάσουμε στο σημείο να ακουμπήσει η βάση στο ψυγείο, καταλαβαίνουμε εύκολα οτι θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ για άλλα πράγματα και δεν πρόκειται να μας σώσουν τα 10cm μετάλλου που αφαιρέσαμε... :???:
Υπενθυμίζω μιλάμε για βάση εργάτη η οποία δεν πρόκειται να κουνηθεί επειδή απλά φυσάει έξω.. :mrgreen: :mrgreen:
Σκεπτόμενος όλα τα παραπάνω καταλήγω στο οτι δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποδυναμώσεις την κατασκευή αφαιρώντας υλικό απο την πλάκα..
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5383
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό BOSS » Παρ Ιαν 19, 2018 11:06 am

Tony Louk έγραψε:Αντώνη μια απορία και μιά πρόταση-ιδέα (αν επιτρέπεις)! :D

Απορία : Ο χειρισμός του "λεβγιέ :lol: " απελευθέρωσης του ράουλου, πως γίνεται?? (χωράει χέρι πίσω από τη μάσκα?)

Πρόταση : Οι πίσω γωνίες της βάσης, που νομίζω δεν χρησιμεύουν σε τίποτα, μπορούν να κοπούν για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο κενό σε αυτά τα σημεία.

Έτσι θα έχεις καλύτερη / ευκολότερη ροή του αέρα στο ψυγείο, αλλά και μείωση του κινδύνου να ακουμπήσει η βάση στο ψυγείο.

10 %286%29.jpg

Φοραω τον ιδιο και δεν υπαρχει απολυτως κανενα προβλημα με την λειτουργια του εναλλακτη.
Για τον λεβιε εμπλοκης-απεμπλοκης θα αφαιρεσει ενα κομματι πλαστικου απο πανω για να εχει προσβαση...τα ξερει ο Antonioz αυτα,ειναι σπεσιαλιστας :whistle:
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Ιαν 19, 2018 11:15 am

Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις !
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9677
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Ιαν 19, 2018 11:56 am

ωραία κατασκευή και τοποθέτηση!

7...χιλιοστά μη σου πώ και με 4 έκανες δουλειά εκτός αν είναι αλουμινένια η βάση.


δυό ραψιματάκια θα τα έκανα γιατί πέφτει πολύ κοπάνιμα εκεί.


state of the art που λένε και στο χωριό μου!!!
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Ιαν 19, 2018 12:04 pm

Για 6m πήγαινα αλλα το μαγαζί διέθετε 5mm κ 7mm ετοιμοπαράδοτη οπότε κατέληξα στην 7mm. Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε που λένε και οι Ιάπωνες
Τι εννοείς με τα ραψίματα; εκεί που βιδώνει στο σανσί;
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5383
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό BOSS » Παρ Ιαν 19, 2018 12:07 pm

Το σανσι τι ειναι παλι,απο τα σανσκριτικα; :lol: :lol: :lol: :lol: Αντωνη φιλε μου! :p
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Παρ Ιαν 19, 2018 1:51 pm

Μεγειές :!: Όμορφο και λειτουργικό ;-)

Στο δικό μου GV, είχα χώρο και τον κρέμασα αρκετά κάτω από το ψυγείο και δεν αντιμετώπισα καθόλου θέματα ψύξης...
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Nasos K » Παρ Ιαν 19, 2018 2:16 pm

ΩΩΩΩ!!! Ωραία δουλειά, προσεγμένη και λειτουργική!!! Μπράβο!!!
Άβαταρ μέλους
Nasos K
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί Μάιος 16, 2017 11:30 am
Τοποθεσία: Λαμία
Λάστιχα: Michelin
cb: Ναι
Aka: Nasos
Name: Θανάσης

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Ιαν 19, 2018 2:47 pm

Antonioz έγραψε:Για 6m πήγαινα αλλα το μαγαζί διέθετε 5mm κ 7mm ετοιμοπαράδοτη οπότε κατέληξα στην 7mm. Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε που λένε και οι Ιάπωνες
Τι εννοείς με τα ραψίματα; εκεί που βιδώνει στο σανσί;



εκεί που κάνει σάντουιτ η λαμαρίνα με το σασί.


Πιστεύω πως άν αρχίσεις και τραβάς με τον εργάτη ή δέσεις στα σημεία πρόσδεσης τα σπιρόματα στα παξιμάδια δεν θα αντέξουν οι βίδες είναι με ψιλό πάσο και η πάκτωση της βάσης είναι παράλληλα με τις δυνάμεις που ασκούνται.

--Ι βίδα
-----------------------------σχοινί

--Ι βίδα

ενώ θα έπρεπε να είναι:

_Ι_ βίδα
-------------------------σχοινί

_Ι_βίδα
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Ιαν 19, 2018 4:41 pm

Να ξυρίσει σπείρωμα; :shock: :shock: που το είδες αυτο ρε συ σε καινούριες βίδες;
Η αλήθεια ειναι οτι και γω θα προτιμούσα οι βίδες να μην τανίζονται αλλα να δημιουργούν απλά τριβή μεταξύ των μετάλλων αλλά όσο και να το έψαξα δυστυχώς δεν βρήκα άλλη διακριτική λύση..
Λοιπόν, πάμε υπολογισμούς:
οι 4 απο τις 8 Μ8 βίδες, έχουν αντικατασταθεί με Μ8 Gr.8.8 . Σε εφελκισμό η κάθε Μ8 8.8 αντέχει 2900kg, άρα μόνο απο τις 4 καινούριες βίδες έχω 4χ2900=11600kg.
Αν υποθέσουμε οτι οι άλλες 4 είναι σαβούρα, δηλαδή Gr.4.6 οι οποίες αντέχουν αντίστοιχα 1400kg, έχω + 4χ1400=5600kg :shock: :shock:
Λίγο δύσκολο το βλέπω αυτό το σενάριο.. πιο ευκολα θα ξετρυπήσουν το "ψιλο" μέταλλο απο το σανσι παρά θα κοπούν!!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5383
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Ιαν 19, 2018 5:55 pm

Antonioz έγραψε:Να ξυρίσει σπείρωμα; :shock: :shock: που το είδες αυτο ρε συ σε καινούριες βίδες;
Η αλήθεια ειναι οτι και γω θα προτιμούσα οι βίδες να μην τανίζονται αλλα να δημιουργούν απλά τριβή μεταξύ των μετάλλων αλλά όσο και να το έψαξα δυστυχώς δεν βρήκα άλλη διακριτική λύση..
Λοιπόν, πάμε υπολογισμούς:
οι 4 απο τις 8 Μ8 βίδες, έχουν αντικατασταθεί με Μ8 Gr.8.8 . Σε εφελκισμό η κάθε Μ8 8.8 αντέχει 2900kg, άρα μόνο απο τις 4 καινούριες βίδες έχω 4χ2900=11600kg.
Αν υποθέσουμε οτι οι άλλες 4 είναι σαβούρα, δηλαδή Gr.4.6 οι οποίες αντέχουν αντίστοιχα 1400kg, έχω + 4χ1400=5600kg :shock: :shock:
Λίγο δύσκολο το βλέπω αυτό το σενάριο.. πιο ευκολα θα ξετρυπήσουν το "ψιλο" μέταλλο απο το σανσι παρά θα κοπούν!!



τι να σου πώ ρε Αντώνη εγώ θα την κόλλαγα τη βάση και αυτό που αναφέρεις για ξετρύπημα είναι ένας λόγος ακόμα, πάντως μετά τα πρώτα τραβήγματα κάνε έναν επανέλεγχο

και μιας και ανοίξαμε την κουβέντα ας βάλει κάποιος διαχειριστής το παρακάτω πινακάκι να υπάρχει.

και πάλι ωραία δουλειά.


Ποιότητα Κοχλία Αντοχή διαρροής (MPa) Αντοχή θραύσης (MPa)
4.6-----------------------240------------------------------ 400
4.8---------------------- 320------------------------------ 400
5.6-----------------------300-------------------------------500
5.8-----------------------400-------------------------------500
6.8-----------------------480-------------------------------600
8.8-----------------------640-------------------------------800
10.9---------------------900------------------------------1000
12.9---------------------1080-----------------------------1200
14.9---------------------1260-----------------------------1400

όπου MPa βάλε νιούτον ανα τετραγωνικό χιλιοστό

καλά τραβήγματα
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό HKS300 » Παρ Ιαν 19, 2018 9:12 pm

Αν βοηθάει έχω ενα πινακάκι με αντοχή απο όλες τι βίδες 4 μεχρι 12 νομιζω για όλες τις ποιοτητες, πρεπει μόνο να το βρώ :D

Σαν εργοστασιακή φαίνετε η εγκατάσταση, πολύ όμορφη :-)
Άβαταρ μέλους
HKS300
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 02, 2009 3:50 pm
Τοποθεσία: Γερμανία
cb: Όχι
Aka: Κατα βαθος Σερραιος
Name: Γιώργος

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό l200 » Παρ Ιαν 19, 2018 10:17 pm

παααρα πολυ ομορφη και μελετημενη δουλεια.Μπραβο Αntoniozzzz :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
“Να λείπεις ― δεν είναι τίποτα να λείπεις.

Αν έχεις λείψει για ό,τι πρέπει,

θα ‘σαι για πάντα μέσα σ’ όλα εκείνα που γι’ αυτά έχεις λείψει,

θα ‘σαι για πάντα μέσα σ’ όλο τον κόσμο…”
Άβαταρ μέλους
l200
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 657
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2008 7:37 pm
Τοποθεσία: καβαλα
Λάστιχα: toyo 215.70.16
Suspension: ΟΜΕ
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Ιαν 19, 2018 10:32 pm

Βάλτο κι εσύ Γιώργο το πινακάκι και θα τα μεταφέρουμε εμείς εκεί που πρέπει

Και επειδή οσονούπω ετοιμάζεται και η δικιά μου βάση να ρωτήσω κάτι, αναρωτιέστε αν φτάνει η 8άρα βίδα αν καταλαβαίνω σωστά, αν εγώ αντί αυτής βάλω 10άρες δεν θα είναι καλύτερα? :shifty:

Καλά για την δουλειά δίνω ρέστα, Αντώνη είσαι απίθανος και λέω να ακολουθήσω τα χνάρια σου :whistle: :twisted:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

antonis1627 Κυρ Νοέμ 10, 2024 7:39 am Καλημέρα σας.
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Σάβ Νοέμ 09, 2024 11:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Νοέμ 09, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
Διοματάρης Παρ Νοέμ 08, 2024 10:12 pm Καλησπέρα από Σπάτα
George Kalofonos Παρ Νοέμ 08, 2024 10:11 pm Καλησπέρα από Πάτρα
KonKalamata Παρ Νοέμ 08, 2024 8:38 pm Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες!
antonis1627 Παρ Νοέμ 08, 2024 7:41 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Νοέμ 07, 2024 11:41 am Καλημέρα σε όλους.
SIAL Πέμ Νοέμ 07, 2024 10:14 am Καλημέρα Ελλάδα!
antonis1627 Πέμ Νοέμ 07, 2024 7:42 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Νοέμ 06, 2024 1:38 pm Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Νοέμ 06, 2024 11:24 am Καλημέρα
antonis1627 Τετ Νοέμ 06, 2024 7:32 am Καλημέρα σας
Tzivitzonis Τετ Νοέμ 06, 2024 3:31 am :idea: :!:
Σταύρος 4x4 Τρί Νοέμ 05, 2024 6:34 pm Καλησπέρα , καλησπέρα..
dimandgv Τρί Νοέμ 05, 2024 5:47 pm Καλησπέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα...
arahova Τρί Νοέμ 05, 2024 11:14 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Νοέμ 05, 2024 7:40 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Νοέμ 04, 2024 11:07 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ Δευτ Νοέμ 04, 2024 10:26 am Καλημέρα Καλή εβδομάδα
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Νοέμ 04, 2024 7:33 am Καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε.
antonis1627 Δευτ Νοέμ 04, 2024 7:22 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Κυρ Νοέμ 03, 2024 8:10 pm Τετάρτη 6-11-2024 πάμε για καφέ στην Πεντέλη στον
arahova Κυρ Νοέμ 03, 2024 11:36 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
john maxx Κυρ Νοέμ 03, 2024 11:30 am Καλημέρα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης