Για τους εξής λόγους:markospa έγραψε:Συμφωνώ ότι έχει πολύ δύναμη και ανεβαίνει με άνεση το Diesel μια απότομη ανηφόρα, αν το έχεις ξεκινήσει με 1η από την βάση της ανηφόρας, αλλά εγώ μιλάω για την περίπτωση που σταματήσεις στην απότομη ανηφόρα και πρέπει να ξεκινήσεις. Συγκεκριμένα κάθε μέρα αναγκαστικά πρέπει να ανέβω από μία πολύ απότομη ανηφόρα 2-3 φορές την ημέρα. Ο δρόμος αυτός είναι από τσιμέντο πολύ τραχύ και κακής ποιότητας με πολλές λακκούβες και έχει πολύ μεγάλη κλήση. Σε μερικά σημεία είναι και περίπου 45 μοίρες. Για να καταλάβεις τι ανηφόρα είναι, μέσα σε 120 περίπου μέτρα ανεβαίνει 35-40 μέτρα ύψος με S όχι ευθεία. Αυτός ο δρόμος λοιπόν είναι και στενός και τυχαίνει φορές να κατεβαίνει άλλο αμάξι και να χρειαστεί να σταματήσω. 2 φορές που έτυχε να σταματήσω, την πρώτη φορά το δοκίμαζα και χρειάστηκε αρκετό γκάζι και συμπλεκτάρισμα για να ξεκινήσει. Οπότε την δεύτερη φορά για να μην το ζορίσω (ένα μήνα το έχω, καινούριο) απλά το άφησα να κυλήσει λίγο πίσω για να πάω στην βάση την ανηφόρας που δεν είναι μεγάλη η κλήση. Προτιμότερο τι είναι να κάνω αν τύχει και σταματήσω σε αυτήν την ανηφόρα; Να βάζω το 4L Lock και να ξεκινήσω ή να το αφήνω όπως έχει χωρίς αργά και να το ζορίζω λίγο;
1. Ανηφόρα με S στροφές και τραχιά άσφαλτο/τσιμέντο = Απαγορευτικό για το 4L Lock
2. Δυσκολία στο ανέβασμα "με τη μία" λόγω μη ορατότητας αν έρχεται κάποιος άλλος από πάνω προς τα κάτω
3. Ανάγκη για πέρασμα από αυτό το &$^%$σημείο 2-3 φορές την μέρα,
σου συνιστώ:
Α. Βάλτε φανάρια!
Β. Κορνάρετε (αν δεν είναι μεσημέρι και δεν σας ρίξουν καμιά παντόφλα

Γ. Ή ρθε η ώρα να μετακομίσεις!


Πλάκα, πλάκα, το (Α) το βλέπω πιο σωστό
