stelios8ess έγραψε:Για πετρέλαιο δεν ενδιαφέρεσαι ;;; πάει πιο καλά από την βενζίνα.![]()
Διάβασα πως είσαι κάτοχος του new Grand Vitara facelift 2.4
Το νέο Vitara 1.600 4X4 (All Grip) είναι ένα καλό SUV καμιά σχέση με το "τέρας" που έχεις.
Τα πάει πολύ καλά στην άσφαλτο, οικονομικό στα καύσιμα.
Σίγουρα τα πάει πολύ καλύτερα στο χώμα και το χιόνι, από οποιοδήποτε άλλο ΙΧ στα 1.600 λόγο του ύψους από το έδαφος,
αλλά και των επιλογών του ALL GRIP.
paolito έγραψε:Κινητήρας ξεκούραστος, ελαστικός, ανταποκρίνεται πολύ καλά, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα με την ροπή του. Όπου το πας πάει αδιαμαρτύρητα και χαλαρά. Θα το χαρακτήριζα στην κυριολεξία μουλάρι και όχι άλογο κούρσας.
Αν έχεις ελαφρύ πόδι θα δεις ότι είναι πολύ οικονομικό. Στην εθνική με ταχύτητες 120-130 η κατανάλωση είναι περίπου στα 4,5 έως 5 λίτρα, το Allgrip στο Auto, αυτό με 3 άτομα φορτίο, αποσκευές και γεμάτο ρεζερβουάρ πάντα με V-Power. Πίεση ελαστικών (μαμά λάστιχα) εμπρός 280 και πίσω 260 kPa.
Στο βουνό με πολλές και μεγάλες ανηφόρες, συχνότατες εναλλαγές ταχυτήτων με το Allgrip στο sport, από 8 έως 10 λίτρα.
Στην πόλη σταμάτα ξεκίνα με μικρές ταχύτητες περίπου στα 6 έως 8 λίτρα. Ανάλογα την οδήγηση.
Αν τώρα είσαι συνηθισμένος σε κάπως νευρική οδήγηση, όλα τα παραπάνω τα ξεχνάς.
thodorism96 έγραψε:paolito έγραψε:Κινητήρας ξεκούραστος, ελαστικός, ανταποκρίνεται πολύ καλά, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα με την ροπή του. Όπου το πας πάει αδιαμαρτύρητα και χαλαρά. Θα το χαρακτήριζα στην κυριολεξία μουλάρι και όχι άλογο κούρσας.
Αν έχεις ελαφρύ πόδι θα δεις ότι είναι πολύ οικονομικό. Στην εθνική με ταχύτητες 120-130 η κατανάλωση είναι περίπου στα 4,5 έως 5 λίτρα, το Allgrip στο Auto, αυτό με 3 άτομα φορτίο, αποσκευές και γεμάτο ρεζερβουάρ πάντα με V-Power. Πίεση ελαστικών (μαμά λάστιχα) εμπρός 280 και πίσω 260 kPa.
Στο βουνό με πολλές και μεγάλες ανηφόρες, συχνότατες εναλλαγές ταχυτήτων με το Allgrip στο sport, από 8 έως 10 λίτρα.
Στην πόλη σταμάτα ξεκίνα με μικρές ταχύτητες περίπου στα 6 έως 8 λίτρα. Ανάλογα την οδήγηση.
Αν τώρα είσαι συνηθισμένος σε κάπως νευρική οδήγηση, όλα τα παραπάνω τα ξεχνάς.
Αρκετά ικανοποιητικά νούμερα. Ειδικά το 4.5-5 στην εθνική με τέτοιες ταχύτητες
stelios8ess έγραψε:Για πετρέλαιο δεν ενδιαφέρεσαι ;;; πάει πιο καλά από την βενζίνα.![]()
paolito έγραψε:stelios8ess έγραψε:Για πετρέλαιο δεν ενδιαφέρεσαι ;;; πάει πιο καλά από την βενζίνα.![]()
Αυτό που αναφέρεις… «ότι πάει ποιο καλά» τι ακριβώς εννοείς.
Η επιλογή για Βενζίνη ή πετρέλαιο, θέλει πάρα πολύ καλό ψάξιμο.
Ευτυχώς εδώ στο forum υπάρχει πλούσια θεματολογία με τα υπέρ και τα κατά. Αν κάποιος αφιερώσει λίγο χρόνο διαβάσματος θα μάθει πολλά που ενδεχόμενα να μην τα ήξερε.
stelios8ess έγραψε:
Η απάντηση μου έχει αρκετό χιούμορ, γιαυτό και το ανάλογο εικονίδιο (emoticon)
Η γνώμη μου για τα πετρελαιοκίνητα... μετά τόσα χρόνια δουλεύοντας πάνω σε αυτά, πολύ καλή σε σχέση με την βενζίνα.
Αν τώρα το Vitara είναι ότι πιο κακό σε πετρελαιοκίνητο, θα φανεί εν καιρό.
Η πρώτη μου εντύπωση, 45 € πετρέλαιο για 600 km τα περισσότερα μέσα στην πόλη και με το Α/C πάντα στο ΟΝ
paolito έγραψε:stelios8ess έγραψε:
Η απάντηση μου έχει αρκετό χιούμορ, γιαυτό και το ανάλογο εικονίδιο (emoticon)
Η γνώμη μου για τα πετρελαιοκίνητα... μετά τόσα χρόνια δουλεύοντας πάνω σε αυτά, πολύ καλή σε σχέση με την βενζίνα.
Αν τώρα το Vitara είναι ότι πιο κακό σε πετρελαιοκίνητο, θα φανεί εν καιρό.
Η πρώτη μου εντύπωση, 45 € πετρέλαιο για 600 km τα περισσότερα μέσα στην πόλη και με το Α/C πάντα στο ΟΝ
Άρα το “πάει ποιο καλά ” αναφερόταν στην οικονομία του καύσιμου αν κατάλαβα καλά με τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Ο λόγος που εγώ επέλεξα βενζίνη σε αντίθεση με εσένα ήταν ακριβώς διότι κινούμαι μέσα στην πόλη και αρκετές φορές επισκέπτομαι βουνά όπου οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές*. Κάνω περίπου 8000 χιλιόμετρα συνολικά τον χρόνο.
Ενδεχόμενα και να επέλεγα πετρέλαιο αν έκανα πολλά χιλιόμετρα, πάνω από 20-25000 και αυτά όχι μέσα στην πόλη. Τα πετρελαιοκίνητα πράγματι έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά είναι ακριβότερα στην απόκτησή τους, όπως και ακριβότερα στην συντήρησή τους.
Στην επιλογή Βενζίνη ή Πετρέλαιο πραγματικά προβληματίστηκα πολύ, είχα ερωτηματικά όπως… α) Πότε θα αποσβέσω τα χρήματά μου με την χρήση που κάνω, β) ποιο είναι το μέλλον των Diesel και ποια θα είναι η μεταπωλητική τους αξία γ) Θα μπορώ να κυκλοφορώ στην Αθήνα το 2025 ή θα τα έχουν απαγορεύσει, δ) άραγε θα μπει τέλος ρύπων, ε) Το πετρέλαιο θα εξακολουθήσει να είναι φθηνότερο ή θα εξισωθεί με την βενζίνη, ζ) Είναι λιγότερο ή περισσότερο ρυπογόνο, η) Αν βάλω νοθευμένο καύσιμο τι βλάβες μπορεί να μου προκύψουν σε τρόμπα καυσίμου ή φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF) και με τι οικονομικό κόστος για την αντικατάστασή τους, θ) Θα έχω πρόβλημα με το καύσιμο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες*, θα χρειάζεται πρόσθετα κλπ κλπ.
Αυτά με απασχόλησαν για αρχή.
stelios8ess έγραψε:paolito έγραψε:stelios8ess έγραψε:
Η απάντηση μου έχει αρκετό χιούμορ, γιαυτό και το ανάλογο εικονίδιο (emoticon)
Η γνώμη μου για τα πετρελαιοκίνητα... μετά τόσα χρόνια δουλεύοντας πάνω σε αυτά, πολύ καλή σε σχέση με την βενζίνα.
Αν τώρα το Vitara είναι ότι πιο κακό σε πετρελαιοκίνητο, θα φανεί εν καιρό.
Η πρώτη μου εντύπωση, 45 € πετρέλαιο για 600 km τα περισσότερα μέσα στην πόλη και με το Α/C πάντα στο ΟΝ
Άρα το “πάει ποιο καλά ” αναφερόταν στην οικονομία του καύσιμου αν κατάλαβα καλά με τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Ο λόγος που εγώ επέλεξα βενζίνη σε αντίθεση με εσένα ήταν ακριβώς διότι κινούμαι μέσα στην πόλη και αρκετές φορές επισκέπτομαι βουνά όπου οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές*. Κάνω περίπου 8000 χιλιόμετρα συνολικά τον χρόνο.
Ενδεχόμενα και να επέλεγα πετρέλαιο αν έκανα πολλά χιλιόμετρα, πάνω από 20-25000 και αυτά όχι μέσα στην πόλη. Τα πετρελαιοκίνητα πράγματι έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά είναι ακριβότερα στην απόκτησή τους, όπως και ακριβότερα στην συντήρησή τους.
Στην επιλογή Βενζίνη ή Πετρέλαιο πραγματικά προβληματίστηκα πολύ, είχα ερωτηματικά όπως… α) Πότε θα αποσβέσω τα χρήματά μου με την χρήση που κάνω, β) ποιο είναι το μέλλον των Diesel και ποια θα είναι η μεταπωλητική τους αξία γ) Θα μπορώ να κυκλοφορώ στην Αθήνα το 2025 ή θα τα έχουν απαγορεύσει, δ) άραγε θα μπει τέλος ρύπων, ε) Το πετρέλαιο θα εξακολουθήσει να είναι φθηνότερο ή θα εξισωθεί με την βενζίνη, ζ) Είναι λιγότερο ή περισσότερο ρυπογόνο, η) Αν βάλω νοθευμένο καύσιμο τι βλάβες μπορεί να μου προκύψουν σε τρόμπα καυσίμου ή φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF) και με τι οικονομικό κόστος για την αντικατάστασή τους, θ) Θα έχω πρόβλημα με το καύσιμο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες*, θα χρειάζεται πρόσθετα κλπ κλπ.
Αυτά με απασχόλησαν για αρχή.
Ποιος είπε πως το πετρέλαιο δεν είναι κατάλληλο για την πόλη;; εκεί είναι που καίμε πολλά καύσιμα. Ανεβαίνω, μένω εδώ και χρόνια σε χιονοδρομικά με πετρελαιοκίνητα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με παγώματα πετρελαίου χωρίς να βάζω πρόσθετα. Μα οι εταιρείες πετρελαίων δεν λένε πως δεν παγώνουν μέχρι το -30. Αντίθετα με βενζινοκίνητο, που είχε καμπιλατέρ, έμεινα λόγο παγωνιάς. Πάγωσε το νερό που είχε το καμπιλατέρ.
Η χρηματική διαφορά βενζινοκίνητου με πετρελαιοκίνητου αν μιλάμε για Vitara είναι στα 2.000 € περίπου. Δεν πήρα ποτέ ΙΧ σκεπτόμενος την απόσβεση. Αν τα βάλεις κάτω με το μολύβι, πιο καλά να κυκλοφοράς με ταξί.
Δεν θέλουν περισσότερη συντήρηση αντίθετα πολύ πιο αραιά. Το τι λένε οι αντιπροσωπείες... βάλε πανάκριβα συνθετικά λάδια (5,5 L) και πέτατα στα 10.000 km μαζί με τα φίλτρα. Μα ο κατασκευαστής έχει επάνω μετρητή που μετρά από τα 30.000 km. Ξέρω θα μου πεις σε πατάνε στην εγγύηση. Πέντε χρόνια είναι θα περάσουν. Αυτά ότι θα καταργηθούν τα πετρελαιοκίνητα τα λένε οι εταιρείες. Προωθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα βγάζουν λιγότερους ρύπους από τα βενζινοκίνητα και είναι λιγότερο δηλητηριώδες. Αν σου βάλουν νοθευμένα καύσιμα σε βενζίνα ή πετρέλαιο το ίδιο κλάμα θα ρίξεις. Έχουν και τα βενζινοκίνητα μπεκ.
Ακόμα και ίδια τιμή να έχει βενζίνα με πετρέλαιο, πάλι με πετρελαιοκίνητο θα σου βγαίνει πιο φτηνά. Καίνε μικρότερο όγκο καυσίμου ανά χιλιόμετρο.
Κάτι που μπορούν τα πετρελαιοκίνητα και όχι τα βενζινοκίνητα, σου δίνουν όλη την ροπή από την αρχή με πολύ λίγες στροφές (μη ξεχνάς και το turbo) Στο ταξίδι, με 2.300 στροφές πας με 140 χιλιομ. με εξάρι σασμάν.
stelios8ess έγραψε:paolito έγραψε:stelios8ess έγραψε:
Ποιος είπε πως το πετρέλαιο δεν είναι κατάλληλο για την πόλη;; εκεί είναι που καίμε πολλά καύσιμα. Ανεβαίνω, μένω εδώ και χρόνια σε χιονοδρομικά με πετρελαιοκίνητα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με παγώματα πετρελαίου χωρίς να βάζω πρόσθετα. Μα οι εταιρείες πετρελαίων δεν λένε πως δεν παγώνουν μέχρι το -30. Αντίθετα με βενζινοκίνητο, που είχε καμπιλατέρ, έμεινα λόγο παγωνιάς. Πάγωσε το νερό που είχε το καμπιλατέρ.
Η χρηματική διαφορά βενζινοκίνητου με πετρελαιοκίνητου αν μιλάμε για Vitara είναι στα 2.000 € περίπου. Δεν πήρα ποτέ ΙΧ σκεπτόμενος την απόσβεση. Αν τα βάλεις κάτω με το μολύβι, πιο καλά να κυκλοφοράς με ταξί.
Δεν θέλουν περισσότερη συντήρηση αντίθετα πολύ πιο αραιά. Το τι λένε οι αντιπροσωπείες... βάλε πανάκριβα συνθετικά λάδια (5,5 L) και πέτατα στα 10.000 km μαζί με τα φίλτρα. Μα ο κατασκευαστής έχει επάνω μετρητή που μετρά από τα 30.000 km. Ξέρω θα μου πεις σε πατάνε στην εγγύηση. Πέντε χρόνια είναι θα περάσουν. Αυτά ότι θα καταργηθούν τα πετρελαιοκίνητα τα λένε οι εταιρείες. Προωθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα βγάζουν λιγότερους ρύπους από τα βενζινοκίνητα και είναι λιγότερο δηλητηριώδες. Αν σου βάλουν νοθευμένα καύσιμα σε βενζίνα ή πετρέλαιο το ίδιο κλάμα θα ρίξεις. Έχουν και τα βενζινοκίνητα μπεκ.
Ακόμα και ίδια τιμή να έχει βενζίνα με πετρέλαιο, πάλι με πετρελαιοκίνητο θα σου βγαίνει πιο φτηνά. Καίνε μικρότερο όγκο καυσίμου ανά χιλιόμετρο.
Κάτι που μπορούν τα πετρελαιοκίνητα και όχι τα βενζινοκίνητα, σου δίνουν όλη την ροπή από την αρχή με πολύ λίγες στροφές (μη ξεχνάς και το turbo) Στο ταξίδι, με 2.300 στροφές πας με 140 χιλιομ. με εξάρι σασμάν.
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
KonKalamata | Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm | Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα! |
Γιωργος ΗΛΙΑΣ | Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm | Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!! |
makis_V | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am | Καλημέρα και καλό μήνα ! |
arahova | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am | Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα. |
antonis1627 | Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am | Καλημέρα σας και καλό μήνα. |
arahova | Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας. |
panagiotis1 | Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm | Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο. |
arahova | Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am | Καλημέρα σας. |
ΣΤΑΥΡΟΣ | Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm | Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην . |
arahova | Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
antonis1627 | Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am | Καλημέρα σας |
arahova | Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm | Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον |
arahova | Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am | Καλημέρα σας. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες