Αν και οι περισσότεροι φίλοι το έχετε δει το αμάξι μου, γιατί έχει περάσει καιρός από τότε που έγινε , ε να πω δυο λόγια για αυτό, να αναστατώσω τους φίλους που επιθυμούν να αναβαθμίσουν το GV τους.



Μετά από πάρα πολλές σκέψεις, μα πάρα πολλές σκέψεις



Διάβασα πολλές ενδιαφέρουσες πραγματικά , ιδέες και απόψεις για το ψήλωμα του G.V, 2.0

Είχα φτάσει σε ένα αδιέξοδο,


Στο τριπακι των σκέψεων, έπρεπε να σκέφτομαι και το μετά, δηλ, στο στήσιμο που θα γίνει, να υπολογίσω και τι λάστιχα σκοπεύω να βάλω για αρχή, άλλα και μέχρι που μπορώ να φτάσω σε διάσταση, (κάτι πολύ δύσκολο για τα G.V που φέρουν 16'' τροχό.) άλλο πολύ βασικό κομμάτι.
Με βάση στο μυαλό μου , να γίνει ένα αμάξι, όπου να δουλεύει μαλακά στο off road, αλλα να μην χάνει πολλά από το on road...αλλά όπως είναι γνωστό , σε αυτές τις καταστάσεις κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις.


Έτσι λοιπόν μετά από διαβουλεύσεις, οι απόψεις μου , συνέπεσαν με τις απόψεις του Νίκου του Σακκά.

Δεν χρειάστηκε περαιτέρω σκέψη, η απόφαση πάρθηκε, και την αναβάθμιση του Grand Vitara 2.0 cc μου. έγινε από τον Νίκο Σακκα , http://www.4wheelershouse.gr/ , τον ευχαριστώ πολύ για την δουλειά του, ξέρω ότι έχει μελετήσει αρκετά τα vitara γενικά. και τους προσφέρει ακριβός αυτό που χρειάζονται.
Έτσι κάναμε την μελέτη για το GV, καταλήγοντας στα παρακάτω.

Αλλαγή στα αμορτισέρ πίσω + 9 , στα μπροστά αποστάτες + 5 .
Αλλαγή στα 4 ελατήρια +10 πίσω , + 7 μπροστά .
Αλλαγή στα ψαλίδια (furart) – Τουρκιας
Μπαλάκια ψαλιδιών .
Βάσεις χαμηλώματος μπροστινού διαφορικού (furart) - Τουρκιας .
Ρυθμιστής παναρ .
Καμπερ οβάλ τρύπα. Μπαίνουν και καμπεροβιδες ίσως προσεχώς
Ζάντες -25
-
-
-
Να είσαστε καλά παιδιά Νίκο και Βίκυ και σας ευχαριστώ πολύ για όλα που κάνατε.
