Φίλε γι αρχή κουράγιο.........
Πήγαινε το αμάξι σε κάποιον που ξέρει
ΚΑΛΑ τα πετρέλαια Citroen. Το αμάξι σου φοράει τον κινητήρα DW10.
Έτσι..............για να έχεις μια πρώτη εικόνα.
Αν είχες καμένη φλάτζα θα σου πέταγε καυσαέρια στο κύκλωμα του νερού ψύξης και θα σου "φούσκωνε" τα νερά. Επίσης θα πέταγε πίσω αρκετό ντουμάνι από την ατελή καύση σε αυτόν τον κύλινδρο.
Ένας μηχανικός που γνωρίζει τι πρέπει να κάνει θα έλεγχε τα εξής:
Πίεσης δικτύου τροφοδοσίας καυσίμου (πίεση λειτουργίας αντλίας ρεζερβουάρ). Το έκανε;
Πίεσης δικτύου καυσίμου υψηλής (πίεση λειτουργίας αντλίας comonrail). Το έκανε;
Πίεσης λειτουργίας τουρμπίνας (ανεβάζει πίεση ή είναι σε safe mode). Το έκανε;
Πίεση συμπίεσης κυλίνδρων (για να δει την κατάσταση των κυλίνδρων). Το έκανε;
Και καθαρισμό αισθητήρων ελέγχου κινητήρα (κι έχει μπόλικους το σκασμένο). Το έκανε;
vasillis146 έγραψε: επισης ο μηχανικος μουτα ειπε οτι επειδη εσπασε το κλαπετο της εισαγωγης και επειδηθα δεν βρηκαμε πουθενα για να το αντικαταστησουμε το καταργησε λεγοντας μου οτι το εχει κανει σε πολα dieselοκινητα της ταξης mercentes bmw και δεν ειχε ποτε κανενα προβλημα ή αρνητικα οπως αυξημενη καταναλωση καυσιμου ισα ισα μου λεει θα πηγαινει καλυτερα τοτο αυτοκινητο
Πες του ότι αυτά που κάνει είναι ΑΝΩΤΑΤΗ ΜΠΑΚΑΛΙΚΗ (για να μην πω τίποτε πιο βαρύ)!!!!
Στείλε μου ένα email σου να σου στείλω υλικό για διάβασμα. Έτσι..............................................για να γεμίσεις τα άδεια βράδια σου.
