1ος Κρις Μικ (Citroen Total Abu Dhabi WRT) 3ώρες 22:04,6” 2ος Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) +13,8” 3ος Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport) +59,7” 4ος Οτ Τάνακ (M-Sport World Rally Team Ford) +2:18,3” 5ος Χέιντεν Πάντον (Hyundai Motorsport Hyundai) +3:32,9” 6ος Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Gazoo Racing WRC) +4:40,3” 7ος Γιούχο Χάνινεν (Toyota Gazoo Racing WRC) +5:06,2” 8ος Ντάνι Σόρντο (Hyundai Motorsport) +5:22,7” 9ος Έλφιν Έβανς (M-Sport World Rally Team Ford) 8:41,8” 10ος Πόντους Τάιντμαντ (Skoda Motorsport) +10:51,9”
Ο Κρις Μικ κατάφερε να κερδίσει το ράλλυ στο Μεξικό παρά την έξοδο που είχε σε σε ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) και τρίτος ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport) .Ο Ιρλανδός έδωσε στη Citroen την πρώτη νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2017. Νωρίτερα είχε χτίσει ένα προβάδισμα πάνω από 40 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Σεμπαστιάν Οζιέ πριν την τελευταία διαδρομή. Φαινόταν να έχει τον έλεγχο του αγώνα, ως τη στιγμή που έχασε τον έλεγχο του DS3 WRC στην powerstage, βγήκε σε ένα πάρκινγκ αποφεύγοντας για λίγο τα σταθμευμένα αυτοκίνητα των θεατών. Ο Μικ ήταν σε θέση να καλύψει το χρόνο της εξόδου και πήρε τη νίκη με διαφορά 13,8″ από τον δεύτερο Οζιέ. Η ένταση από την έξοδο ήταν τόσο μεγάλη, που δεν μπόρεσε να ανέβει μόνος του στην οροφή του αυτοκινήτου για να πανηγυρίσει και χρειάστηκε τη βοήθεια του συνοδηγού του Πολ Νάγκλ. Η κυριαρχία του Ιρλανδού ξεκίνησε στη μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα (Ελ Σοκολά). Εκεί οι αντίπαλοί του από την M-Sport Ford, τη Hyundai και τη Toyota είχαν προβλήματα με τα ηλεκτρικά αλλά και υπερθέρμανσης στους κινητήρες.Λίγο αργότερα ο Οζιέ πίεσε για να κλέψει τη νίκη αλλά δεν τα κατάφερε. Όμως έμεινε δεύτερος και πήρε πολύτιμους βαθμούς οι οποίοι τον έφεραν πρώτο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Τρίτη θέση και επιτέλους τερματισμός (μετά τις εγκαταλείψεις στους δύο πρώτους αγώνες στο Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία) για τον Τιερί Νεβίλ, που είχε μόνιμο (από την Παρασκευή) πρόβλημα με το φίλτρο βενζίνης. Ο Οτ Τάνακ τερμάτισε εκτός podium (τέταρτος) με τον Πάντον να ακολουθεί και τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να είναι ο άτυχος του αγώνα. Ο οδηγός της Toyota αρχικά άνοιγε το δρόμο και μετά ταλαιπωρήθηκε με προβλήματα στον κινητήρα. Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο Γιούχο Χάνινεν, που ήταν άρρωστος όλη την εβδομάδα.
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των ράλι και κάτοχος αμέτρητων ρεκόρ, βρέθηκε εκ νέου στο αγαπημένο του μπάκετ κάθισμα, αυτό του Citroen C3 WRC. Η γαλλική ομάδα και ο Yves Matton, έπεισαν τον Αλσατό οδηγό να οδηγήσει το αυτοκίνητο προκειμένου να τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα την οδική συμπεριφορά του και να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις και αλλαγές.
Ο Sebastien Loeb φόρεσε ξανά τη φόρμα και το κράνος τoy, έχοντας δίπλα του τον πιστό φίλο και στενό συνεργάτη, Daniel Elena. Οι δύο τους πραγματοποίησαν σχεδόν 330 χιλιόμετρα δοκιμών στην άσφαλτο, δίνοντας τις πολύτιμες συμβουλές τους στους μηχανικούς της Citroen Racing.
Οι χρόνοι του Loeb άφησαν άφωνο τον επικεφαλής της ομάδας, ο οποίος του ζήτησε να δοκιμάσει και σε χωμάτινες επιφάνειες. Επίσης, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να τον δούμε να αγωνίζεται στο WRC, τουλάχιστον για το 2017. «Όπως πάντα ήταν εντυπωσιακός. Μας βοήθησε να κατανοήσουμε το στήσιμο και να κάνουμε τις ρυθμίσεις που πρέπει. Ο Seb έχει τη μαγική αίσθηση να βρίσκει αμέσως τι χρειάζεται το αυτοκίνητο για να πάει γρήγορα. Δεν θα τρέξει όμως σε κάποιον αγώνα. Είναι πολύ απασχολημένος με το Rally Cross και το Dakar. Εξάλλου, δεν έχω και διαθέσιμο όχημα να του δώσω» τόνισε ο Yves Matton.
άκουσα ότι παίζει να μπεί το ακρόπολις στο πρόγραμμα του 21 ,έχετε ακούσει τπτ
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v) current test ford fiesta ecoboost 100ps-VARADERO MK2
Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)