Να πω και την δική μου γνώμη για το σύστημα (Radar Brake Support) .
Τα ηλεκτρονικά του συστήματος δουλεύουν τέλεια στο δικό μου αυτοκίνητο (πιστεύω και σε όλα τα άλλα), και δεν το λέω για να
παινέψω το σπίτι μου, αλλά το έχω δοκιμάσει και έχω τεστάρει τη λειτουργεία του.
Οδηγώντας με το Cruise Control με ταχύτητα 120-130 km/h και αλλάζοντας λωρίδα, όπου υπήρχε άλλο αυτοκίνητο που κινείτο με
μικρότερη ταχύτητα, και από σχετικά κοντινή απόσταση, το NEW VITARA ''έκοψε'' από μόνο του χωρίς καμμία παρέμβαση δική μου,
απλά το παρακολουθούσα, περίπου 7-8 μέτρα πιο πίσω από το προπορευόμενο. Και αυτή η κίνηση έγινε απότομα, όχι όπως όταν
πλησιάζεις από μακρυά κάποιο προπορευόμενο και ''κόβει'' σταδιακά.
Όταν οδηγώ χωρίς τον ''αυτόματο πιλότο'' αλλά έχω εγώ τον έλεγχο του γκαζιού και του φρένου, και οδηγώ με όχι και τόσο ''ορθό''
τρόπο, έρχεται το σύστημα (Radar Brake Support) να παρέμβει, διότι δεν γνωριζει ότι εγώ κάνω σφήνα και πλησιάζω πολύ κοντά
στο προπορευόμενο, για να ''χωθώ'' αριστερά ή δεξιά, και φρενάρει μέχρι να χάσει από την ορατότητα του το προπορευόμενο
αυτοκίνητο διότι νομίζει ότι αποκοιμήθηκα στο τιμόνι. Αν δεν τρέχεις με ''χίλια'' και να κολλάς απότομα πίσω από αυτοκίνητο δεν
ενεργοποιείται, έχει ''τύχει'' να τρέχω με την ίδια ταχύτητα με το προπορευόμενο αυτοκίνητο, με απόσταση μερικά μέτρα και να
μην ενεργοποιείται διότι λάμβάνει υπόψιν όλες τις παραμέτρους.
Για να μην αναφέρω πόσες φορές με έχει ''σώσει'' με την ηχητική ειδοποίηση όταν έχει κίνηση και χαζεύω, για μην τρακάρω με τον
προπορευόμενο που σταμάτησε λόγω κίνησης.
Με λίγα λόγια τα ηλεκτρονικά του είναι
τέλεια αλλού πάσχει...

και ο νοών νοείτο.
