Δυστυχώς μου συνέβει ένα άσχημο περιστατικό και απ' ότι βλέπω δεν θα τελειώσει ήρεμα.
Στις 17 Νοεμβρίου το βράδυ, μου έσπασαν το πίσω αριστερά φυνιστρίνι και μου πήραν μία τσάντα πλάτης που είχα στο πορτ-μπαγκάζ.
Ευτυχώς δεν είχα κάποιο αντικείμενο αξίας (φαρμακείο, τρύγωνο, 2 πανάκια).
Την επόμενη μερα το πρωί, κάλεσα αμέσως την ασφαληστική και πήγα στο ''επίσημο'' συνεργείο (όχι Σφακιανάκη) όπου συνεργάζονται προκειμένου να γίνει η αντικατάσταση με αυθεντικό ανταλλακτικό, χωρίς χρέωση λόγο κάλυψης θράυσης κρυστάλλων.
Αμέσως πήγα εκεί και έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες. Οι άνθρωποι εκεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και έκαναν το ΠΑΝ για να με εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Το ανταλλακτικό δεν υπήρχε στον Σφακιανάκη και έγινε σχετική παραγγελία. Δεν ξέρουν αν υπάρχει στην Ευρώπη ή αν θα πρέπει να έρθει από Ιαπωνία.
Σήμερα Κυριακή κλείνω 10 μέρες με το αυτοκίνητο κλειστό στο Parking χωρίς να μπορώ να το χρεισιμοποιήσω !!!!!!!!
Είναι εκτεθιμένο στην βροχή και στο κάθε κλεφτρόνι που μπορεί αρκετά εύκολα να βάλει χέρι και να το ανοίξει !!!!!
Η δουλειά μου απαιτεί να βρείσκομαι σχεδόν κάθε μέρα στο αεροδρόμιο και όλη αυτή η κατάσταση με έχει γονατίσει!!!!
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από μία εταιρεία σαν τον Σφακιανάκη, να μην έχει πρώτης ανάγκης ανταλλακτικά για κάθε μοντέλο! Εδώ τίθεται θέμα ασφαλείας!
Πληρώσαμε +20.000€ για ένα αυτοκίνητο και για κάθε ανταλλακτικό πρέπει να περιμένουμε και να περιμένουμε και να περιμένουμε !! !! !! !!
Δεν έχω μιλήσει ακόμα με Σφακιανάκη και έχω σκοπό να το κάνω αύριο πρωί.... Θα απαιτήσω εξηγήσεις και ακριβή ημερομηνία.
Στην ανάγκη θα φτάσω μέχρι Ιαπωνία.
Δεν ξέρω ποιά είναι η γνώμη σας αλλά δεν νομίζω ότι είναι σωστή πολιτική αυτή.
Κατα την αγορά (όχι απο Σφακιανάκη) μου έκαναν δώρο έναν τεμπέλη (original suzuki). Πήρε 3 μήνες μέχρι να έρθει και απ' ότι έμαθα από γύρω γύρω είχε έλληψη ο ίδιος ο Σφακιανάκης.
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ!!!!!

Να είστε όλοι καλά και προσοχή !!!


