από 4troxos » Δευτ Μαρ 03, 2014 9:49 am
riverman έγραψε:..Αυτό που μοιάζει προφανές δεν λέει πάντα όλη την αλήθεια!..
Δηλαδη εαν υποθετικα πουμε οτι θα φορεσω ενα λαστιχο π.χ. 265 με δεικτη καυσιμου Α (λεμε τωρα) , αυτο θα ειναι πιο οικονομικο απο ενα π.χ.215 με δεικτη F ?????
Δεν νομιζω....

no..no..no.Το τελευταιο (215) πιθανοτατα θα ειναι πιο οικονομικο απο το πρωτο (265) και ας εχει χειροτερο δεικτη καυσιμου.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ:
Αυτοι οι δεικτες αντιστασης κυλησης (συντελεστες τριβης λεγονται) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ με την επιφανεια (S) προσφυσης του καθε ελαστικου ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στην κυληση.Διαφορετικα δεν υπαρχει νοημα στην υπαρξη ενος παραγοντα (factor) που απο μονος του θα μας δωσει ενα τελικο αποτελεσμα!!!!Τωρα οπως καταλαβεται , εχουμε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ προσφυσης για καθε ελαστικο.Δεν χρειαζεται περισσοτερη αναλυση.
(Δείκτης κατανάλωσης) Χ (επιφανεια προσφυσης ελαστικου) = Δυναμη αντιστασης.
Οπως καταλαβαινεται , για το ιδιο πλατος ελαστικου π.χ. 225 οσο μεγαλυτερο δεικτη καταναλωσης εχουμε ,τοσο μεγαλυτερο βγαινει το γινομενο της δυναμης που αντιστεκεται στην κυληση του τροχου.
Το ιδιο γινεται και με τον αεροδυναμικο συντελεστη (Cx) που εχει το καθε αμαξι.Πολλαπλασιαζουμε την επιφανεια (την καθετη ) του καθε αυτοκινητου επι αυτον τον συντελεστη ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ την ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στον αερα για το καθε αυτοκινητο. Τον ιδιο συντελεστη μπορει να εχουν πολλα αμαξια.Εαν ομως εχουν διαφορετικη επιφανεια εχουμε και διαφορετικο αποτελεσμα.......
(Αεροδυναμικος συντελεστης) Χ (καθετη επιφανεια αυτοκινητου) = Δυναμη αντιστασηςΑρα ξαναλεμε:τα 225 τα συγκρίνουμε με τα 225 και τα 235 με τα 235.
Τα πορτοκαλια με τα πορτοκαλια και τα μηλα με τα μηλα.

!!!!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.