
Δυστυχως που εχει συμβει τρεις φορες τα τελευταια δυο χρονια που εχω το Clio και μπορω να πω περηφανος στον βενζινά, γεμισετο μαστορα


Και συμβαινει σε κεντρικα βενζιναδικα που εμπιστευομουνα, εχω καποια συγκεκριμενα που θεωρω οτι εχουν καθαρο πετρελαιο. Ειναι και ηλιθιοι γιατι πρεπει να το γυριζουν στην κανονικη ροη οταν καποιος ζηταει φουλαρισμα σε συγχρονο αυτοκινητο που ξερεις ποσο εχεις καψει.
Το γενικο συμπερασμα ειναι οτι η κλεψια πηγαινει συννεφο, με σχεδον ελαχιστους οδηγους να φουλαρουν ειναι πολυ ευκολο να εχουν πειραγμενη την αντλια και να σε χρεωνουν για περισσοτερο καυσιμο χωρις να παιρνεις χαμπαρι ποσο εβαλες


Συμβουλη μου, οσο ειναι εφικτο, επιλεξτε σοβαρο πρατηριο, φουλαρετε απο ρεζερβα ωστε να ελεγξετε ποσο εβαλε και φροντιζετε οσο ειναι παλι εφικτο να βαζετε εκει και παντα φουλαρισμα να ελεγχετε.
Η τιμη ειναι αδιαφορη πλεον ας ειναι το πιο ακριβο, αν δεν κλεβει ειναι το φθηνοτερο με μεγαλη διαφορα.
Τρεις φορες με εκλεψαν περιπου τεσσερα λιτρα, στα 40 περιπου που βαζω απο ρεζερβα ειναι 10% με 1.05 το λιτρο το πληρωσα 1.15, στην βενζινη η επιβαρυνση ειναι πολυ πιο μεγαλη.
Και ποσες αλλες φορες δεν το πηρα χαμπαρι, ειδικα στο ενα απο αυτα που εβαζα συνεχεια και 20 - 30 ευρω στο Clio αλλα και στο GV, το δε τελευταιο ηταν φορες που εβαζα 30€ και δεν πηγαινε στην μεση ο δεικτης

Μεχρι να βρεθει κανενας κρατικος υπαλληλος που θα αποφασισει καποια στιγμη να τιμησει τον μισθο του που βγαινει απο το υστερημα το δικο μας και να κανει την δουλεια του, να ελεγχει δηλαδη τακτικα και να εφαρμοζει τον νομο πρεπει να προστατευτουμε μονοι μας.
Και μην γυρισει να πει κανενας για συστηματα εισροων - εκροων και αλλα τετοια τρυφερα
