
Ένα από τα αγαπημένα αμάξια ήταν και το ΜΙΝΙ, όπου πέρασαν 4 τέτοια από τα χέρια μου...μοντέλα από 1969 έως και 1999 (τριάντα χρόνια διαφορά μεταξύ τους, αλλά τόσο όμοια...

Πριν από 8 χρόνια, ένας καλός φίλος, ο Παύλος Κεραμπός, μου χάρισε ένα ιδιαίτερο Μινάκι, που το είχε θαμένο σε ένα γκαράζ, ακίνητο για πολλά χρόνια, αμέσως μετά από την μετατροπή του σε cabrio. Λίγοι γνωρίζουν πιθανώς ότι ο Παύλος Κεραμπός είναι από τους παλιότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ελλάδα, και πριν από καμιά 30αριά χρόνια κατασκεύαζε το τζιποείδές SAFARI με μηχανικά μέρη VW, τα Fiat Fiorino Cabrio, τα Cinquecento Cabrio, τα Polski με την μακρυά καμπίνα και αρκετά άλλα αυτοκίνητα που τους έδινε έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα σε εποχές "φτωχές" για την Ελληνική Αυτοκίνηση...

Το Μινάκι που μου έδωσε ήταν αυτό:
Πριν μερικά χρόνια αποφάσισα να το ξεκουκουλώσω, να το γδύσω και να δω την κατάστασή του που ήταν αρκετά άσχημη...


Κάποια στιγμή η κρίση με ανάγκασε να σταματήσω όταν ολοκλήρωσα το αμάξωμα από πλευράς φαναρτζοδουλιάς, και το Μινάκι ξανακουκουλώθηκε στο γκαράζ, χωρίς σαπίλες και σκουριές όμως...

Πριν ένα χρόνο περίπου, αποφάσισα να ξανασυνεχίσω το project, και το αμάξι ξαναπήρε τον δρόμο του συνεργείου...
Τριψίματα, βαψίματα, ανακατασκευή μοτέρ, πλεξούδας ηλεκτρικών, καθάρισμα ρεζερβουάρ, βίδες, βιδάκια, ψιλολόγια, τζάτζαλα, μάνταλα, κλειδαριές, ταπετσαρίες, οργανάκια, κουκούλα και ένα χρόνο μετά, το αμαξάκι βγήκε στο δρόμο


Τώρα πάμε γι'άλλα

