Ένας από τους λόγους για τους μικρού κυβισμού κινητήρες πετρελαίου, είναι ότι δεν έχουν την κατάλληλη θερμοχωρητικότητα ώστε να κάνουν σωστή καύση του πετρελαίου.
Μην ξεχνάμε ότι το πετρέλαιο είναι χαμηλότερα στην κλάση απόσταξης απ' ότι είναι η βενζίνη. Όσο χαμηλότερα, τόσο λιγότερη διύλιση τόσο περισσότερα κατάλοιπα!
Δεν είναι τυχαίο ότι για επαγγελματικά οχήματα πχ ταξί επιτρεπόταν να είναι από 1.900 κ.εκ. και άνω.
Τέλος να προσθέσω ότι στις χώρες PIGS (Portugal, Italy, Greece, Spain όπως θέλουν να μας λένε οι βόρειοι

) στο πετρέλαιο υπάρχει ποσοστό βιοντίζελ. Αντιγράφω από το site του
ΥΠΕΚΑ:
"Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το βιοντίζελ είναι προαναμεμειγμένο σε ένα μικρό ποσοστό σε όλες ανεξαίρετα τις ποσότητες του διατιθέμενου στη χώρα πετρελαίου κίνησης. Οι απαιτούμενες ετήσια ποσότητες προέρχονται κατά προτεραιότητα από ελληνικές ενεργειακές καλλιέργειες και πρώτες ύλες, οι οποίες απορροφούνται στο σύνολό τους και μετατρέπονται σε βιοντίζελ στις μεταποιητικές μονάδες που λειτουργούν στη χώρα. Οι επιπλέον αυτών ποσότητες παράγονται είτε από εισαγόμενες πρώτες ύλες σε εγχώριες μονάδες είτε εισάγονται ως έτοιμο τελικό προϊόν από άλλα Κράτη Μέλη.
Το ποσοστό ανάμειξης βαίνει αυξανόμενο. Η ανάμειξη ξεκίνησε από το τέλος του 2005 με ένα ποσοστό 2,5% κατ’ όγκο σε βιοντίζελ, σύντομα ανέβηκε στο 4,5%, για να αυξηθεί από τις αρχές του 2010 στο 6,5%. Μετά από επτά χρόνια, στις αρχές του 2013, αποκτούμε και στην Ελλάδα το καύσιμο Β7, το οποίο είναι ένα πετρέλαιο κίνησης, αποτελούμενο από αυτούσιο βιοντίζελ σε ποσοστό που φτάνει το 7%. Το Β7, διατίθεται από κάθε αντλία σε οποιοδήποτε πρατήριο υγρών καυσίμων εντός της ελληνικής επικράτειας. Η ανάμειξη, γίνεται είτε από τα διυλιστήρια είτε από τις εταιρίες που εισάγουν πετρέλαιο κίνησης, πριν τη διάθεση του στη χονδρική εγχώρια αγορά."