-Πιστεύω ότι ο διακόπτης του συνοδηγού έχει μεγάλη πτώση τάσης, διότι λειτουργεί μετά από τον διακόπτη του οδηγού (μήκος καλωδίων , επαφών) και σαν αποτέλεσμα το μοτέρ του συνοδηγού-παραθύρου έχει λιγότερα βολτ για την λειτουργία του. Συχνά καίγεται και ο διακόπτης, λόγω αύξησης της έντασης.
-Η χρήση ενός ρελέ που θα έπαιρνε απευθείας ρεύμα από την μπαταρία, και μόνο εντολή από τον διακόπτη θα ήταν το καλύτερο.
-Όλα αυτά όμως πρέπει να καλυφθούν από μέτρα ασφαλείας (ασφάλειες, καλώδια, μονώσεις κ.λ.π.) τα οποία βαριέμαι αφάνταστα και προτιμώ να αλλάζω διακόπτη.
-Το καλύτερο είναι να λες στον οδηγό να σηκώνει το παράθυρο του συνοδηγού.
