vic27 έγραψε:P GV O9 έγραψε:Θα αναφέρω και εγώ ένα πρόβλημα .....που παρουσιάστηκε στον συμπλέκτη του NGV'09
και συγκεκριμένα στην αρχή του πατήματος του συμπλέκτη ακούγεται ένας κτύπος
...σαν διακόπτης...
Διάγνωση στο επίσημο service SUZUKI - ΛΑΜΙΑ:
- πρόβλημα στη αντλία του συμπλέκτη
- λιπάνθηκε με spray γράσσο αλλά δεν σταμάτησε ο θόρυβο.
- λειτουργικά η αποσύμπλεξη γίνεται κανονικά και δεν επηρεάζεται η λειτουργία του κιβωτίου.
- προτείνεται η αλλαγή ( μιας και είναι ενιαίας ) της αντλίας του συμπλέκτη
- κόστος : 160,92 euro....
- χρόνος παραλαβής ανταλλακτικού: 10-20 ημέρες.
Ενημερωτικά έχει παρουσιαστεί σε πολλά NGV μετά το facelift
και οφείλεται σε όχι καλής ποιότητας και αξιοπιστίας του συνδέσμου ( συμπλέκτη -αντλίας ).
Το έχω και εγώ αυτό το "τακ" από τότε που το πήρα. Το έχω πάει 2 φορές στο Σφακιανάκη στον κιφησό και μου είπαν ότι είναι η ηλεκτρική βαλβίδα που έχει για να καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ότι πατάς συμπλέκτη για να κουμπώσεις τα αργά.
Επειδή το έψαξα αρκετά το θέμα η βλάβη είναι με την προβληματική αντλία.
Από 2009 που το αγόρασα το αυτοκίνητο μέχρι φέτος τον ΜΑΪΟ 2016 δεν έκανε κανένα θόρυβο.
Αυτό το "ΤΑΚ " που κάνει όπως ανοίγει ένας διακόπτης είναι η δυσλειτουργία της προβληματικής αντλίας ( εσωτερικά ) του συμπλέκτη.