Χίλιασα κι εγώ...

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό fiverg » Παρ Ιούλ 15, 2016 5:45 pm

Πιο φρέσκες εντυπώσεις μετά από 6000 χλμ

Έμαθα πως να χρησιμοποιώ το hill hold assist. Με σταματημένο το αυτοκίνητο βάζεις πρώτη (ή όπισθεν) και έχεις πατημένο το φρένο χωρίς να πατάς το γκάζι. Μόλις αφήσεις το φρένο και αρχίσεις να πατάς γκάζι, το αυτοκίνητο μένει ακίνητο για 2-3 δευτερόπεπτα.

Θα ήθελα το infotainment να μην "ξεχνάει" την οθόνη που βρίσκεσαι όταν αλλάζεις functionality. Π.χ είναι ενοχλητικό να πρέπει να ξανακάνεις browse μέσα στα περιεχόμενα του USB να βρεις το σημείο που βρισκόσουνα αν σε πάρουν τηλέφωνο. Στο nav είδα ότι μπορείς να εισάγεις και απλά το όνομα μιας τοποθεσίας και να σε πάει (π.χ. ένα χωριό), αρκετά χρήσιμο χαρακτηριστικό. Το connection με το κινητό μου συνεχίζει να μην δουλεύει παρόλο που έχω πλέον Android 6.

Ο κλιματισμός είναι δυνατός μεν αλλά αφαιρεί από την σπιρτάδα του κινητήρα. Με clima στο on και όλη την οικογένεια μέσα, σε επαρχιακή οδό το sport mode είναι απαραίτητο για να πάρεις πίσω αυτά που περιμένεις από τα 32 kgm ροπής. Με το sport mode μπορείς να προσπερνάς πραγματικά γρήγορα και με ασφάλεια σε ευθεία στο βουνό (ακόμη και 2-3 «σαλίγγαρους» ή νταλίκα). Παρόλα αυτά το αμάξι δεν είναι "sport sedan", στις στροφές προσωπικά πάω πολύ χαλαρά (δεν με εμπνέει να το πιέσω όχι γιατί είναι το συγκεκριμένο αλλά κυρίως λόγω του ύψους που δεν έχω συνηθίσει).

Ο ήχος του κινητήρα και ο σχετικός θόρυβος παραμένει έντονος στις χαμηλές στροφές και το ρελαντί παρόλο που βάζω πάντα BP Ultimate και θεωρητικά ο κινητήρας έχει στρώσει και κάπως. Επίσης, όπως έχω ξαναπεί είναι ήχος "μικρού φορτηγού" και όχι "ταξί" (ήτοι λίγο πιο έντονος και τραχύς). Επιβεβαιώνω όμως ότι θόρυβος δεν υπάρχει σε ψηλές ταχύτητες, ταξιδεύεις με 2500 σαλ και 140 km/h χωρίς να σε ενοχλεί ο κινητήρας.

Θόρυβος όμως υπάρχει αρκετός αν περνάς πάνω από κατσαρό οδόστρωμα με μεγάλες ταχύτητες. Η ηχομόνωση των θόλων και των πορτών είναι μάλλον ελλιπής (ξέρει κανείς -εγκυκλοπαιδικά- αν βελτιώνεται αυτό;).

Ο κινητήρας έχει 120 ίππους, ποσότητα σχετικά "ανακόλουθη" με την ροπή του. Το γεγονός οφείλεται στο ότι καταφέρνει να την διατηρήσει σε μεγάλη τιμή για μικρό εύρος στροφών (το ίδιο συμβαίνει σε πολλούς turbodiesel, ωστόσο π.χ. ο 1.6 των Nissan-Renault τα καταφέρνει λίγο καλύτερα). Μετά ψοφάει και πέφτει αρκετά η απόδοσή του. Έχω την εντύπωση ότι μπορείς να επιταχύνεις γρηγορότερα π.χ. με χαμηλότερες (1500-2500) στροφές και τρίτη απ’ ότι με ψηλότερες και δευτέρα αλλά μπορεί να είναι ιδέα μου. Πάντως είναι ενδεικτικά τα διαγράμματο ιπποδύναμης/ροπής (εδώ από Jeep Renegade 1.6 Multijet που έχει χοντρικά τον ίδιο κινητήρα)

http://www.automobile-catalog.com/curve ... v_120.html

Η ευχρηστία του αυτοκινήτου στο αστικό περιβάλλον είναι πολύ καλή. Χρησιμοποιείται καθημερινά (και ως "πρώτο" και μοναδικό), οπότε το περιορισμένο σχετικά μήκος σε μανούβρες και σε παρκάρισμα είναι μεγάλο συν. Αυτό έρχεται χωρίς ιδιαίτερο περιορισμό στους χώρους για μια 4μελή οικογένεια όπου τα παιδιά έχουν ξεφύγει από το στάδιο του καροτσιού. Θα εκτιμήσω τον χώρο αποσκευών τώρα στις διακοπές. Πάντως με ριγμένα τα καθίσματα μπορείς να κουβαλάς ογκώδη αντικείμενα (π.χ. ποδήλατο ενήλικα βγάζοντας την εμπρός ρόδα) χωρίς πρόβλημα.

Η απόσβεση της ανάρτησης στην άσφαλτο και εκτός δρόμου είναι πολύ καλή. Γενικώς έχεις την αίσθηση ότι μπορείς να περάσεις από εμπόδιο χωρίς να κοπανήσεις κάτι. Αν ήταν και η ηχομόνωση λίγο καλύτερη… Στο εσωτερικό όμως έχω ακούσει συχνά συντονισμούς εκτός δρόμου και εντός (κακού) δρόμου. Μάλλον δεν μιλάμε για κορυφαία συναρμολόγηση. Δεν είναι "κουδουνίστρα" βέβαια σε καμία περίπτωση και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση του στιβαρού.

Η κατανάλωση έχει ανέβει τώρα το καλοκαίρι από το 6.3 προς το 6.7 κυρίως με εντός πόλης διαδρομές. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμη αλλά από τις μικρές διαδρομές που έχω κάνει πέριξ των Αθηνών, εκεί η κατανάλωση είναι κάτω από 6.0

Τα φρένα εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Επίσης σε κατηφορική βουνίσια διαδρομή χωρίς να κάνω τίποτα extreme, νομίζω ότι μύρισαν τα υλικά τριβής.

Και στο βουνό; Έχω εξορμήσει σε διπλανά βουνά και έχω πάει δοκιμαστικά σε χωματόδρομους όπου τα μεγαλύτερα «εμπόδια» είναι ανηφόρες μικρές και μεγάλες με «νορμάλ» νεροφαγώματα. Τίποτε extreme. Όλα τα ηλεκτρονικά δουλεύουν σωστά και το αμάξι ανταποκρίνεται χωρίς πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι τα ασφάλτινα λάστιχα. Δεν είναι ότι πήγα σε τίποτε φοβερά σαθρά και γλίστρησαν (θα συμβαίνει και αυτό) αλλά δεν μου δίνουν την αίσθηση «στιβαρότητας» που πρέπει να έχει ένα off road ελαστικό πάνω από φυτευτή πέτρα, οπότε επειδή δεν μπορώ να διαθέσω ακόμη ένα 500ρικο για την αλλαγή τους, πάω πολύ επιφυλακτικά.

Σε σχέση με τις πρώτες εντυπώσεις των 1000 χλμ δεν έχω κάποια μεγάλη αλλαγή. Το μόνο που αναθεώρησα -λίγο προς το αρνητικό- είναι ο κινητήρας μιας το εύρος στροφών που αποδίδει την ροπή του είναι μικρό και πρέπει να προσαρμόσεις την οδήγησή σου για να μπορείς να τον εκμεταλλευτείς.
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Παρ Ιούλ 15, 2016 9:07 pm

Πολύ ωραία παρουσίαση και συμφωνώ απόλυτα σε όλες σου τις παρατηρήσεις για τον ήχο του κινητήρα, την ηχομόνωση και την ποιότητα τον πλαστικών. Η κατανάλωση σου είναι λίγο τσιμπιμένη για diesel. Εγώ όταν βλέπω να περνάει το 5.5 αγχώνομαι, μάλλον έχεις λίγο βαρύ πόδι.
Τα ασφάλτινα ελαστικά είναι όντως ένας μεγάλος βραχνάς που πρέπει όταν έρθει η ώρα όντως να τα ξεφορτωθούμε.
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Σάβ Ιούλ 16, 2016 12:04 pm

Όταν όμως ξεφορτωθείτε τα ασφάλτινα ελαστικά θα είσαι μονίμως αγχωμένος... :D
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό Charris » Κυρ Ιούλ 17, 2016 1:11 pm

Το βασικό είναι η χρήση που κάνει ο κάθε ένας μας....
Και για μένα είναι το βασικό αυτοκίνητο, και κατά 95% η χρήση είναι εθνική.
Η κατανάλωση μου δεν έχει ανέβει πάνω από 5.9/100 και μπορώ να πω ότι δεν έχω και το ελαφρύτερο πόδι..!!
Το έχω σχεδόν 4 μήνες και είμαι κοντά στα 11000 χιλ.
Και ρωτώ,
εμείς που δεν είμαστε και πολύ του off road, τι λάστιχα επιλέγουμε???

Το θόρυβο έχω αρχίσει να τον συνηθίζω και να μ' αρέσει κιόλας .!!
Την πρώτη φορά που το είπα το κατάλαβαν 3. Την δεύτερη το κατάλαβαν 10. Την τρίτη φορά το κατάλαβα εγώ.
Άβαταρ μέλους
Charris
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Δεκ 02, 2015 4:30 pm
Λάστιχα: Michelin/Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 225x55r17
Suspension: Mome
cb: Ναι
Aka: NewOnSUV
Name: Charris

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό Tomiszoul » Δευτ Ιούλ 18, 2016 10:14 am

Ο θόρυβος βγαίνει μόνο σε χάλια δρόμο ..δεν ξέρω αν μπαίνει επένδυση για μόνωση μέσα από τους θόλους γιατί όλη η βαβούρα από κει έρχεται
Tomiszoul
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 11, 2015 9:14 am
cb: Όχι
Aka: Tom
Name: Χρυσοστομος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό fiverg » Δευτ Αύγ 22, 2016 5:22 pm

9000+ km πλέον και με φρέσκες παρατηρήσεις από καλοκαιρινές διαδρομές

Ένα μέρος της αυξημένης κατανάλωσης πριν (6.7) πρέπει να οφείλονταν σε χαμηλές πιέσεις. Με όριο 240 εμπρός και 230 πίσω, κάποια είχαν πέσει κάτω από το 200. Τα ξαναφούσκωσα, και με τρία-τέσσερα ταξίδια "εθνική" των 200km ξαναγυρίσαμε προς το
6.2 μέση (στα ταξίδια έκαιγα προς το 6-, με ταχύτητες 100-140 km/h).

Παραδόξως το σύστημα ελέγχου πίεσης (TPMS) δεν φώναξε όταν μειώθηκε η πίεση σε ένα απο τα ελαστικά. Όταν έβγαλε προειδοποίηση είχαν χάσει όλα(!), τα εμπρός κοντά στο 210 και τα πίσω κάτω από 200. Επίσης δεν βρήκα τρόπο να σβήσω την ειδοποίηση και αναγκάστηκα να κάνω περίπου 20 αγχωτικά χιλιόμετρα βράδυ στην "εθνική" μέχρι να βρω βενζινάδικο με την
οθόνη πληροφοριών σε χρώμα πορτοκαλί να αναβοσβήνει. Είχα επαναπαυθεί, θέλει συχνότερο έλεγχο των πιέσεων στο TPMS αφού φωνάζει μόνο όταν δει συνολικό πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως, σε PSI οι πιέσεις είναι περίπου 35 εμπρός και 33.5 πίσω.

Ο χώρος αποσκευών έχει μεν κανονικό σχήμα αλλά του λείπει "βάθος". Μια μεγάλη βαλίτσα δεν κατάφερα να την βάλω στον διαμήκη και τελικά την βόλεψα "εγκάρσια". Βέβαια αποσκευές 2 εβδομάδων για 4μελή οικογένεια τις πήρε κανονικότατα
(μια μεγάλη βαλίτσα + ένα μεγάλο σάκο + διάφορες τσάντες) αλλά αυτό εξαρτάται και από το τι θέλει να κουβαλήσει ο κάθε ένας.

Η συμπεριφορά της ανάρτησης λόγω μικρού μεταξονίου και ημιάκαμπτου εξαρτάται αρκετά από τις σωστές πιέσεις στα λάστιχα. Με ψηλότερες από τις ενδεδειγμένες, σε ανωμαλίες της εθνικής είχα ακόμη και αναπηδήσεις. Το αυτοκίνητο μάλλον θα βολεύονταν μάλλον καλύτερα με τις υψηλότερου προφίλ 16άρες ζάντες του GL παρά με τις χαμηλότερου 17άρες που έχει.

Kανά-δυό ενδείξεις φανερώνουν "κενά" στην συναρμολόγηση. Υπέπεσε στην αντίληψή μου "τρέμουλο" του εσωτερικού καθρέπτη από συντονισμό με τον ντιζελοκινητήρα και επίσης "τρέμουλο" του τζαμιού του οδηγού όταν είναι μισάνοιχτο και κλίνει η πόρτα. Έχω επίσης ήδη αναφερθεί σε συντονισμούς στα παράθυρα σε ανώμαλο δρόμο.

Το αμάξι έχει αρκετά ταξιδιάρικο χαρακτήρα μιας και ταξιδεύεις με 140 km/h και 2250 στροφές και κατανάλωση κοντά στο 6. Χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο, μιας και ακούς τον κινητήρα κάπου μακριά (το όποιο βουητό είναι όμως λίγο "νταλίκα scania").
Όμως το ρεζερβουάρ πετρελαίου είναι τελικά λίγο μικρό. Βέβαια και το αμάξι είναι μικρό σε διαστάσεις (περισσότερο Juke, όχι Qashqai) αλλά και με κατανάλωση 6lt/100 και δεδομένου ότι δεν θέλεις να φας πάνω από 42 λίτρα από τα 47 που χωράει (για να
μην ξύσεις πάτο) έχεις θεωρητική αυτονομία 700 χλμ που για πετρέλαιο δεν είναι μεγάλη.

Λίγα λόγια για τα Active Brake Support και Active Cruise Control. Το πρώτο γενικά σε προειδοποιεί περίπου 2 sec "πριν την κρούση" και μάλιστα αν μπροστά σου έχεις μικρό "στόχο" (π.χ. μοτοσικλέτα) μπορεί και να μην τον αναγνωρίσει. Γενικώς αν επαναπαυθείς στο σύστημα, μάλλον δεν την γλυτώνεις την τράκα με πάνω από 40 km/h, απλά θα μετριάσεις τις συνέπειες.
Το δεύτερο δουλεύει σωστά αλλά είναι καλό να χρησιμοποιείται μέχρι τα 120 km/h. Αλλιώς πλησιάζεις σε καμπή ή περνάς από τούνελ με "όσα" (έχεις βάλει...) και είναι λίγο άβολη η αίσθηση. Μπορείς βέβαια πάντα να φρενάρεις αλλά αυτό σημαίνει ότι και εδώ χρειάζεται προσοχή και επαγρύπνηση και όχι εφησυχασμός. Πιο πολύ του ταιριάζει πάντως ο "βόρειος" άξονας (Αθήνα-Θεσσαλονίκη
και παραπάνω) που έχει μεγάλες ευθείες και λιγότερο ο νότιος (Αθήνα-Πάτρα ή Τρίπολη που υπάρχουν και πολλές καμπές).
Αν κάποιος σκέφτεται το AllGrip μόνο για αυτά τα συστήματα (δεν τα έχουν βάλει γύρευε γιατί στα 2WD) λέω με το χέρι στην καρδιά ότι θα βολευτεί άνετα και χωρίς αυτά με το "απλό" 2WD 1.6 DDis GL+.

Και λίγα λόγια για το ντίζελ (είναι το πρώτο μου) σε σχέση με το 1.4 S (με το απλό βενζίνης θεωρώ την σύγκριση πολύ άδικη).
Η καμπύλη ροπής (από το renegade με ίδιο κινητήρα) είναι όπως έδειξα και σε προηγούμενο post η

http://www.automobile-catalog.com/curve ... v_120.html

και δείχνει ότι διατηρείται πάνω από τα 300Nm μεταξύ 1500 και 2500 στροφών. Στις 3500 έχει πέσει λίγο πιο πάνω από τα 225 που είναι περίπου όσα βγάζει και το 1.4 S. Μετά "γκρεμίζεται". Βέβαια για να μπορέσει με τόσες λίγες στροφές να βγάλει υψηλές ταχύτητες έχει αντίστοιχα μακριές σχέσεις (είπαμε 2250 στροφές με 140km/h με 6η) που "θάβουν" την ροπή, ειδικά αν το έχεις στο "Auto" και
όχι στο "Sport". Γενικώς είναι πολύ διαφορετική η συμπεριφορά από έναν turbo βενζίνης που έχει ροπή "τραπέζι" και βγάζει μικρότερο μεν αλλά σταθερό ποσό ροπής και σε πιο ψηλές στροφές (π.χ. 5000) με συνεπακόλουθη μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Έτσι, πρέπει να
επιλέξεις τι θέλεις στο ταξίδι σου. Χαμηλές στροφές με μακριές σχέσεις και οικονομία, ή υψηλές στροφές με περισσότερο νεύρο
(λόγω κοντύτερων σχέσεων) αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση. Για τον οικογενειάρχη που κινείται ως επί το πλείστον μεταξύ 80-140 km/h τείνω να πιστεύω ότι τα μικρά ντίζελ είναι πιο ταιριαστά για ταξίδι αφού και δύναμη έχεις στο εύρος αυτό (για να επιταχύνεις και να αποφύγεις κακοτοπιές) και μειωμένη κατανάλωση. Και ας σου λείπει η δύναμη στις ψηλές στροφές... φαντάζομαι βέβαια ότι η ροπή αυτή θα βοηθάει πολύ και στο off road τον χειμώνα (λάσπες, χιόνια) αλλά οψόμεθα...

Ως προς το off roading δεν έχω κάνει κάτι πιο δύσκολο από βατούς χωματόδρομους με νεροφαγώματα. Θα πως όμως ότι ως προς το
κομμάτι αυτό η Suzuki έχει κάνει δύο "φάουλ". Το ένα είναι η έλλειψη ρεζέρβας αφού αν σου σχιστεί κάπου το λάστιχο, το κιτ δεν θα σε γλυτώσει. Τοποθετείται βέβαια εκ των υστέρων (και εργοστασιακή) με κάπου 200 ευρώ χωρίς να επηρεάζει τον χώρο αποσκευών.
Απαραίτητο αξεσουάρ γιατί όπου πάω είμαι με την ψυχή στο στόμα και βαδίζω σαν κότα.
Το άλλο είναι η περίεργη διάσταση 215/55/17 που σε πιο "βουνίσιο" λάστιχο αφήνει πολύ λίγες επιλογές, με κυριότερη νομίζω
την http://www.skroutz.gr/s/7485340/Yokoham ... 7-94V.html
Μπορείς βέβαια να πας σε 215/60/17 όπως κάποιος έχει ήδη κάνει εδώ, αλλά αλλάζεις το μέγεθος του τροχού και δεν ξέρω τις
συνέπειες. Παραδόξως τελικά φαίνεται η 215/60/16 διάσταση που φορούν τα "φτωχότερα" GL είναι πιο κατάλληλη και για
περισσότερες επιλογές σε ελαστικά και για άνεση.
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό Themis4 » Δευτ Αύγ 22, 2016 6:21 pm

Πολλοί από εσάς θα μπορούσαν να γράφουν άνετα σε περιοδικά αυτοκινήτου .
Πραγματικά πλήρης , σωστός απολογισμός του αυτοκινήτου μετά από μερική χρήση .
Συγχαρητήρια.
Εγώ έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα λόγω εργασίας στο εξωτερικό (7500 χλμ μετά από 1 χρόνο σχεδόν κατοχής).
Δεν έχω μηδενίσει από τότε που το πήρα, με 740 χλμ ,ποτέ την κατανάλωση και μου γράφει 4,8 lt/100.
Θυμίζω ότι κινούμε στον επαρχιακό δρόμο της Χαλκίδας με κάποιες διαδρομές στην Αθήνα και πάντα με sport demo.
Με 45 lt που γεμίζω (με wirth πρόσθετο 45mlt για αποφυγή ανάπτυξης μυκήτων από την αχρησία βιοκαύσιμα κτλπ) βγάζω 840 χλμ + .
Στην ΕΟ βάζω αυτόματο πιλότο στα 125 χλμ σταθερά στις 2050 -2100 στροφές.
Συμφωνώ για 16αρες ζάντες με υψηλότερο προφίλ γιατί με τις υπάρχουσες ψιλοβαράει .
Ο καθρέπτης όντως συντονίζει , για το παράθυρο δεν έχω κάτι παρατηρήσει .
Η ροπή για μένα που παίρνω πρώτη φορά diesel μου φαίνεται πύραυλος μέχρι τις 2500 στροφές . Μετά κρεμάει χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα .
Γενικά σε σχέση με τον προκάτοχο του σε βενζίνη που έχω δοκιμάσει είναι πιο νευρικό χαμηλά και πιο ευκολοδήγητο σε ταξίδια.
Ο αυτόματος πιλότος ( Active Cruise Control) τις αυξομείωσης ταχύτητας είναι όλα τα λεφτά .
Τελευταία επεξεργασία από kaliakouda και Τρί Αύγ 23, 2016 12:23 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Όταν απαντούμε άμεσα, η ακέραια παράθεση είναι περιττή και κουράζει
Άβαταρ μέλους
Themis4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 12:39 pm
Λάστιχα: 215/55/17
cb: Ναι
Aka: Themis
Name: Μάκης

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Αύγ 22, 2016 7:54 pm

...μετά από πολλές ημέρες απουσίας από τα φόρα (sic) ελέω υγείας-εργασίας-διακοπών-επιστροφής στη καθημερινότητα, ευπειθώς αναφέρω διαπιστώσεις από τας διακοπάς έχοντας πλέον 12500km...
Λοιπόν,
την εβδομάδα πριν τις διακοπές, ένας συμπολίτης που οδηγούσε με σαγιονάρες οικοδομικού τύπου (!) κατάφερε να χάσει την επαφή με το πεντάλ που φρένου (υποθέτω από τη γλίτσα-ιδρώτα βρωμόποδου) και έπεσε επάνω μου με ολίγα χιλιόμετρα... Εκεί φάνηκαν τα ελάχιστα κιλά του vitara (κάτι σαν τουίτι-μανεκέν των 70s): Ο πλαστικός, πάχους φλούδας κορόμηλου, πίσω προφυλακτήρας έκανε ένα μεγάλο βαθούλωμα, το φρύδι του πίσω φτερού γδάρθηκε, όπως και η ζάντα έχασε τη γυαλάδα της...Ούτε με 5km/h αλλά ίσως να έπαιξε ρόλο ότι με βρήκε με τη 'γωνία' του δικού του. Αμέσως ασφάλεια (πίεση από και προς το leasing που μου έδωσε για αντικατάσταση ένα ΒΑΡΕΤΟΤΑΤΟ passat ανάλογο της ωρίμου ηλικίας μου) και άμεση επισκευή με αντικατάσταση όλων (πλην ζάντας που η νέα θα έρθει σε 1-2 μήνες αφού είναι διαφορετική από όλα της γκάμας) στον Σφακ Κηφισσού. Οπου στις 'παρατηρήσεις' πρόσθεσα και το παλιό fault που προέκυψε ξανά: τρίζουν υπό συνθήκες τα διακοσμητικά δακτυλίδια στους αεραγωγούς (αυτά υπάρχουν μόνο στα s). Το οποίο αγνόησαν με σχόλιο: Να μην τα έβαζε ο 'αυνάν' (σ.σ. 'αυνάν' υπήρξα-υπάρχω, αλλά δεν τα έβαλα-std εργοστασιακά είναι!!!), όπως καταγράφηκε εν τη απουσία μου, στο ξεχασμένο DVR που έγραψε όλη (!!!) τη διαδικασία επισκευής. Σαν ταινία του Αγγελόπουλου ένα πράμα...
Τέλος πάντων παραλαβή Παρασκευή μεσημέρι, γέμισμα, έλεγχος ελαστικών σε παρακείμενο βενζινάδικο σε πίεση 35/33 (όπως νόμιζα), βαρεμάρα να δω το tpms αφού ως πρεσβύωπας θα έθιγα το νεανικό βερμουδάτο στυλ με γυαλιά.
5 ξημερώματα Σαββάτου, φόρτωμα πορτ-μπαγκάζ με χρήση κάθε διαθέσιμου σεσε τετράγωνο, που παραδόξως χώρεσε χωρίς καμπινάτες προσθήκες τις αποσκευές, επιλογή 1-2 στικάκια από του υιού (metal κλπ), 1-2 δικά μου (Τερλέγκας-Κόλιας), 3-4 κόρης (erotic-lounge!!! το 16άχρονο που θα το σφάξω στο γόνατο...). Ξεκίνημα.
Κάθοδος λεωφόρου '@ντρέ@ Π@π@νδρέου' προς Ε.Ο. (mod έχω καλύψει επαρκώς τη κακιά τη λέξη).
Ε, απογοήτευση... Πρώτη φορά φορτωμένο το 'επιλεγμένο από τον ΜΠΑΜΠΑ που ΞΕΡΕΙ' vitara και κοπάνημα ανελέητο σε κάθε λακουβίτσα...Διάβασμα ακόμη και της εταιρικής μορφής του κατασκευαστή φρεατίων (Α.Ε. οι περισσότερες...).
Εθνική, απόφαση από μέσα μου 'μην γίνεις ρόμπα στα παιδιά', c.c. στα μόλις 130, απόσταση αδαπτίβ (πιο ωραίο ακούγεται έτσι...) στο 3 για αποφυγή αποχρωματισμού επιπλέον τριχών και εκκίνηση για Σαλόνικα με δια βίας lounge.... Ο rocker υιός δεν τσαντίστηκε μόνο από το lounge (όχι φυσικά ότι τολμάει να μιλήσει προς τη 16χρονη 'υπέρτερη όλων' όντας ο ίδιος μόλις 1.88 85kg 10 χρόνια ποδοσφαιριστής και 8 πυγμαχία). Τσαντίστηκε από το σιγά-σιγά. Βρίσκω δικαιολογίες, ενώ καντηλιάζω από μέσα μου τον Σουζούκι τον 'π@@στη'.
Κάπου κάπου τα καντήλια απευθύνονται και στη διοίκηση των 'εκμεταλευτών' των δρόμων (οκ, όχι μόνο των δρόμων - ο αριστερός του '85 μίλησε μέσα μου). Αν είναι δυνατόν να μην δέχονται ενιαία 'κάρτα' π.χ. e-pass (μπομπολάκο-pass) και να πρέπει ή να βρεις ΑΚΡΙΒΩΣ τα ψιλά ή να πρέπει να σου επιστρέψουν ρέστα από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χαρτονόμισμα δώσεις (π.χ. 50) σε απόλυτα ψιλά, παίρνοντας εκδίκηση που πας διακοπές και αυτοί δουλεύουν.
Τίποτε κακό χωρίς καλό (θα λέγαμε τσιπρίζοντας). Η κατανάλωση στα 6.8... Στο GTR έχω 7... Αλλά δεν κοπανάει έτσι...
Στις γέφυρες ποταμών πριν τη συνπρωτεύουσα, έφτασε ο πόνος στο στομάχι... Μετά από σειρά μπανγκ, μπόνγκ όπως ακουγόντουσαν από το κατάπτυστο suzuki, η κόρη μίλησε: Ρε πατέρα, τι πήρες πάλι, θα μου σπάσει το tablet... Οταν γυρίσουμε, δώστο και θα διαλέξω εγώ κάποιο trendy-golf (aka ο απόλυτος τρόμος).
Συμπρωτεύσα, παρκάρισμα σε οργανωμένο. Πρώτη φορά που φτάνω εδώ χωρίς γέμισμα στον Κορινό (οκ, το έχω κάνει και με το panamax pug 508).
Ευτυχώς, μαζί με τη γυναίκα μου ξεφύγαμε ολίγον από τα θηρία, η Αριστοτέλους ήταν full στα πόκεμον. Τα λιάνισαν. Πίστεψα στην συμπαράσταση. 20 χρόνια γάμος, 26 από την αποφράδα. Την κύτταξα, έψαχνα για στοργή. Ένα λόγο παρηγοριάς ρε παιδί μου...
- Τι μ@λ@κι@ πήρες.... Κοπανάει... Και πας σαν κότα...
Δύσκολα ξαναβρήκα το parking στη ΧΑΝΘ. Εχω ζήσει 1-2 χρονάκια σαλόνικα. Δεν ήθελα ούτε να βλέπω το vitara...
Ο δείκτης καυσίμου χαμηλά, όχι ρεζέρβα, αλλά χαμηλά. Ποιός ξέρει που θα ξαναβρούμε. Βάζω σε ένα πάρκιν-πρατήριο βιαστικά. Πλέον τα θηρία δεν ψάχνουν pokemon, ψάχνουν μπουγάτσα (...και με ...τυρί) με συστάσεις. Να συγκρίνουν με τη Χανιώτικη. Οταν κυκλοφορούσα με ένα SX4 (σιγά μην έπαιρνα τότε τη delta να βάλουν τα κουβαδάκια τους).
Βρήκαμε. Δεν τους άρεσε. Την βρίσκουν και στην Αθήνα. Αφού σχολάσουν τα club. Θεέ μου...
Προς Χαλκιδική. Γκαπ, γκουπ. Θα σε τιμωρήσω...Αδαπτίβ στο 2. C.C. στα 180. Πήγαινε ρε στα 180. Γιατί δεν πας? Μέχρι 160. Τέλος το cc.
Γεμάτος ο τόπος από πινακίδες RO, BG, SRB. Σπάνια IT, De. Τα BG τα καλύτερα. Πάνε και χωρίς αύριο. Αυτοί το κατάλαβαν. Εμείς?
Καλύβες, φτάσαμε στο residences. Μόνοι Ελληνες. 200 το βράδυ. Ε, μία περηφάνια εθνική με συνεπήρε για λίγο. Με υποδέχθηκε ο Drago. Από τα σκόπια: Μία χώρα θα γενούμε-φτωχοί εμείς, φτωχοί και εσείς. Αφησα το vitara για ξεφόρτωμα πάνω σε ένα τεράστιο σωρό χώμα, έτσι για να το τιμωρήσω. Χμ... Δεν βρήκε... Ψήλωσε? Χμμμμ...
Ωρα για μπάνιο. Χμμ... Ούτε εδώ βρήκε...
Επίσκεψη σε τοπικό s.m. Ψυχοπλακωμένος. Για τα απαραίτητα, για την λιγούρα: Σαλάμια, τυριά, γλυκά, παγωτά, πατατάκια κλπ. Αδειο. Μαρινόπουλος. Μόνο νερά και στραγάλια σε προσφορά. Πήρα και αντικουνουπικό μήπως συμπληρώσει μεροκάματο η μοναχική ταμίας-υπάλληλος.
Το βράδυ σε τουριστική ταβέρνα. Με πάρκιν. Με πεζούλια με χωρίσματα. Ψηλά, Προσπάθησα να το τιμωρήσω. Δεν βρήκε...
Οι ούγγροι παραδίπλα στα δωμάτια, το χάζευαν. Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν, εκτός από 'turbo'. Είχαν QQ.
Οι ρουμάνοι ούτε ματιά. Zafira. Οι ρώσοι Χ5. Από τα καινούργια. Ολοι SUV. Εκαναν και μεταξύ τους παρέα. Είχαν και bbq. Είχα παρκάρει δίπλα. Δεν με ένοιαζε μην καεί...
Πρωί, φανάρι προς Πολύγυρο. 2-3km ουρά.
Νικήτη. LIDL. 4-5km ουρά. Α ρε πρισουνικ - εκδρομή Σαββάτου το 78 στην Αθηνάς να το δούμε...
Καβουρότρυπες. Είχα να πάω από το '92. Εκτίθομαι... Πάνω στην άμμο δεν κοπανάει. Πάω βαθειά. Πολύ. Κανένας άλλος δεν έχει παρκάρει εδώ. Κολλήσαμε.
Μπαμπά, άσε το χρέπι.
Να βάλω lock!
Ξεκόλλησε... Το focus που μας ακολούθησε (bg) θάφτηκε... Γυναίκες για μπάνιο, εμείς να βοηθήσουμε τον άνθρωπο.
Με hard και metal πλέον. Είχα και ιμάντα αλλά δεν έβρισκα το δεύτερο Ω. Με κόμπο. Ο υιός. Το σύραμε σχεδόν 30 μέτρα - άνετα τα dunlop. Δεν ξανακαντήλιασα τον Suzukη εκείνη την ημέρα.
Ακολούθησαν μέρες άτονες οδηγικά, έντονες κολυμβητικά. Αποφεύγοντας εδώ και χρόνια τις οικογενειακές 'βουτιές' και 'κόντρες': Μισώ να χάνω ΚΑΙ από 16χρονα κοριτσάκια....
Κατανάλωση στα 7.0. Χωματόδρομοι, πολλοί. Κόλλημα, πουθενά. Ανθεκτικότητα αλκαντάρα σε βρεγμένο 'κ@λο' άριστη. Ούτε ασπρίλα. Εξαρτάται φυσικά και από το μέγεθος.... Του αλκαντάρα λέμε...
Γρατζουνιές από σχοίνα? Γατάκια... Ασπρο χρώμα... Δύσκολα φαίνονται...
Ωρα για βενζίνη. Μετά από 20λεπτη αναμονή πάλι στην ουρά για τα Lidl στη Νικήτη. Αραγε το κοριτσάκι στον Μαρινόπουλο να πληρώθηκε?
Πάντα στα 7.0. Τα θηρία και η κυρία πήγαν να πάρουν freddo.
-Ρε φίλε, συγνώμμη δηλαδή, τα λάστιχα σου μήπως είναι πολύ φουσκωμένα?
Το vitarάκι έδειχνε λίγο σαν να ισορροπεί σε τακούνια. 47/45!!!!
33/32 και voila....
ΔΕΝ κοπανάει πλέον. Βάζω Τερλέγκα. Επίσης sport για πρώτη φορά από την Αθήνα.
-Αντε ρε πατέρα, θα ξεράσω....
-Ελα ρε μπαμπά, μην στρίβεις έτσι....
-Ημουν κοριτσάκι. Δεν ήξερα τους ανθρώπους....
Γειά σου ρε Σουζούκη μάγκα, να σε δω να σε κεράσω τσίπουρα στα Σάρτη...
10.5 η κατανάλωση (σ.σ. μηδενίζει στα γεμίσματα).
-Θέλω να οδηγήσω.
-Γλυκιά μου, αύριο.
-ΤΩΡΑ
Το '90 που τη γνώρισα, ήταν μία τρυφερή ύπαρξη που οι λέξεις 'πιστόνι', 'λεβγιές', 'γκάζι' της ήταν άγνωστες. Έλεγα 'νερό' και μου έφερνε και ποτήρι και κανάτα γεμάτη. Πλέον η μόνο άγνωστη λέξη είναι το 'ΦΡΕΝΟ'. Νερό παίρνω μόνο μου...
Πρέπει να άσπρισαν και τα φρύδια μου μέχρι να μπούμε στα δωμάτιο και να καταρεύσω...
Εξαιρετικά τελικά τα dunlop στην άσφαλτο - και δεν τους το είχα...
Ημέρες τέλος. Οι Bg-RO-RU συνέχιζαν. Είχαν περισσότερα 200 per night.
-Πάμε Ναύπακτο, στον παππού...
-Lounge - Kamasoutra collection
-Από τον 5ο θα σε ρίξω
-Joe Satriani ή βαζω ακουστικά (έτσι το είπε, για παράπονο - έβαζε ήδη τα ακουστικά)
cc στα 160, βενζίνη και πάλι, απόσταση προπορευόμενου στο 3
-Εεεεεεεεεεεεεε (η διαφορά 3 και 1 είναι ένα κλικ, η μετάφραση είναι από 160 σε 80 αντί για να συμβεί γραμμικά γίνεται με τσαρούχι...)
Εγνατία...
Εξαιρετικός δρόμος και τοπίο.
Εστω και με kamasutra lounge.
cc στα 135. Κατανάλωση στα 7.0.
Ησυχία σχεδόν γαλλικού επιπέδου. Ομως η μία μόνη ποτηροθήκη (...η 2η είναι αφιερωμένη στο κιτ καπνιστού ακα κουμπαρα) δεν βοηθάει. Η κόρη μπροστά, το milko στη θήκη, η μπαμπάς ...στο χέρι...
Τα φώτα στο auto. Που βοηθάει πολύ. Αλλά είναι ψιλοηλίθιο, αργεί να τα κλείσει και κάποιοι νομίζουν ότι 'επιτίθεσαι'. Και που αν κάποιος τα βγάλει από τη ρύθμιση, χρειάζομαι γυαλιά για να διαβάσω στο κλικ. Υαλοκαθαριστήρες...Που από πότε έχω να βάλω νερό? (απαντήθηκε μετά την επιστροφή που συμπλήρωσα 4lt!!!).
GPS. Μα τι έλεγε στη Χαλκιδική στην ΕΟ? Στριψε αριστερά και κάνε αναστροφή σε κλειστό αυτοκινητόδρομο?
Μουσικά... Οκ, οι ΄Στροφές' και η 'Φωτογραφία' καλά ακούγονται... Τα μπάσα του καμασούτρα, είναι άλλη ιστορία.
B.T. Ρε Σουζούκη φίλε μου, πες στους γερμανούς να σου δώσουν μοντέλο που δεν χρειάζεται κάθε φορά να αναβάζεις την ένταση?
Πάμε στα 190.
Θόρυβος, καραβίσιος. Θύελλα γύρω από τους καθρέπτες. Τους έκλεισα να δοκιμάσω... Ποιός αλλόκοτος μηχανικός του έφτιαξε να κάνουν έτσι περισσότερο θόρυβο?
Πάει παραπάνω μπαμπά?
Sport mode και σανίδα δια ολίγον...
210+ εις κοντέρ και 206 σε gps του dvr....
Αναρωτιέσαι όμως αν ο Αίολος φτιαχτεί με τον καμασούτρα και σε πάρει και σε σηκώσει. Μέχρι τα 200 είναι οκ...
Ο Αλεξιαδης και ο κατρούγκαλος χαίρονται, μέση στα 8.8.
'Κούνημα'. Οπως το λέει η μαμά μου....Μετά τη γκάφα του 'μπαμπά που ξέρει από αυτοκίνητα', είναι σχετικά περιορισμένο. Δεν ακούς 'μπαμ-μπουμ' σε μεγάλες λακούβες, δεν νοιώθεις όμως την 'αύρα οπισθίων' του pug 508...
Στις στροφούλες, όπως μου εδίδαξε και η 'τρυφερά σύζυγος',μπορείς να σηκώσεις ρόδα....
Στις ανοιχτές όμως, ένα βαρύτερο τιμόνι θα το ήθελα... Οπως και το μπριζολάκι στο Μέτσοβο.
Κρύο. 22c. Κάνενας δεν μου παραπονέθηκε τόσες μέρες με τόση ζέστη... Ούτε αυτές, ούτε αυτός. Που δεν ίδρωσε. Ενώ ιδρώνει σαν σφουγγάρι.... Σε 30" η καμπίνα κρυώνει άσχετα με εξωτερικούς βαθμούς. Και έτσι δεν μου λεκιάζει τα καθίσματα όπως στη delta ή στο civic που μου άλλαξαν ταπετσαρία στην εγγύηση, αφού απέτυχαν να μου δώσουν ψύξη μέχρι τον 4ο συμπιεστή....
Ιωάννινα...
Εχει pokemon. Πάνε να τα πιάσουν. Αυτός σταμάτησε σε κάτι γκομενάκια και έπιασε κουβέντα. Αυτή δεν θέλω να σταματήσει. Τι μανιάτης είμαι...
-Γυναίκα, τι λες τώρα για το vitara?
-Να σου πω, και το σιβικ μου άρεσε αλλά έμεινε πόσες φορές, το pug ήταν τεράστιο (...ωραία δεν της αρέσουν τα μεγάλα...), τα άλλα που είχες ούτε που τα θυμάμαι πλην του χρεπιού 120Υ, θα πάρω τη κουρτίνα 3, δηλαδή το Delta. Ομως επειδή πίσω από τις λέξεις, βρίσκεται ο @λέξης, για την εποχή που ζούμε, είναι Ο.Κ.

Υ.Γ.
Μήτσο μου λειψες....
Φίλε Πέντε αρ τζι, εγώ πρέπει να ήμουν στην Κορινθία την περασμένη Τρίτη: επιστροφή με την 26χρονη δέσμευση μόνον, σε προσπάθεια δημιουργίας ρομαντικού κλίματος (...και posterior εκμετάλευσης του) μέσω της 'παλιάς ΕΟ'.
Τελικά από τη μία τα έργα, από την άλλη η αποτυχία απάντησης στην ερώτηση 'Κατέβασες τα σκουπίδια από τότε που έφυγα?', έκοψαν τον ...ρομαντισμό...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό arahova » Δευτ Αύγ 22, 2016 9:07 pm

Θοδωρή το έχεις ποτέ σκεφτεί να ασχοληθείς με το γράψιμο (συγγραφή) γιατί απ' ότι διαβάζω 'τόχεις' :-)
Τελευταία επεξεργασία από kaliakouda και Τρί Αύγ 23, 2016 12:37 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Όταν απαντούμε άμεσα, η ακέραια παράθεση είναι περιττή και κουράζει
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3967
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό Themis4 » Δευτ Αύγ 22, 2016 9:23 pm

Μας την φίλαγες μετά από τόσες μέρες απουσίας .
Η τέλεια συγκέντρωση σχολίων . :dance: :clap:
Άβαταρ μέλους
Themis4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 12:39 pm
Λάστιχα: 215/55/17
cb: Ναι
Aka: Themis
Name: Μάκης

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό mitsosstr636r » Δευτ Αύγ 22, 2016 9:52 pm

Τρελέ και εμένα μου έλειψες!
Άργησες να γράψεις αλλά το έκανες και με το παραπάνω! Αν και στα μισά πίστεψα ότι το γύρισες στον Σφακ. Και πήρες tsi!

Άντε να τα πούμε και από κοντά :clap:
Να πέσεις κάτω εφτά φορές, να σηκωθείς οκτώ.
Άβαταρ μέλους
mitsosstr636r
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6494
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 27, 2015 9:59 am
Τοποθεσία: Τρίπολη , Αθήνα
Λάστιχα: G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: KYB-MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Νο.1 NV του VC
Name: Μήτσος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Αύγ 23, 2016 12:39 am

Τελικά οι NVήδες έχετε μεγάλο σουξέ στις καλοκαιρινές ιστορίες πάθους :lol:

Να είστε καλά παιδιά και καλό χειμώνμα για όσους επέστρεψαν από τις διακοπές τους :D
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Αύγ 23, 2016 12:52 am

Εδώ μέσα έχουμε ΚΑΙ αρθρογράφο ΚΑΙ σεναριογράφο! :clap:

Να είστε καλά παιδιά, τα "ρούφηξα" τα post σας :D
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Τρί Αύγ 23, 2016 12:53 am

Θοδωρή,μας ''έστειλες'' ρε φίλε!!!!!!! :handgestures-thumbupleft:
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Χίλιασα κι εγώ...

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τρί Αύγ 23, 2016 7:50 am

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: τάχιστα για τα λογοτεχνικά βραβεία :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ......τα κάλυψες όλα από κάθε άποψη :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες