αισιως εκλεισα 85000 κμ με το αυτοκινητο ...οπως εχω πει προβλημα μεγαλο με τον κινητηρα δεν ειχα..ο σωληνας του τουρμπο που μπηκε σε ανακληση και 3 προθερμαντηρες καμμενοι που αντικατασταθηκαν..
το σερβις που εκανα στα 85000 το εκανα εκτος αντιπροσωπειας για πρωτη φορα...
τωρα ομως εχω ενα προβλημα μαλλον μικρο....ακουω ενα θορυβο στον κινητηρα οπως κανει το υδραυλικο τιμονι οταν τσιτωνεται....
ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι καποιο ρουλεμαν πχ δυναμου κλπ κλπ..επειδη ειναι ασθενης ο θορυβος ακομη μου ειπε να το αφησουμε μεχρι να δυναμωσει και να μπορουμε να το εντοπισουμε μιας και μνπροστα απο οτι μου ειπε εχει 6 ρουλεμαν...
προβλημα δεν θα εχω..
ειδωμεν..
υγ θυμαμαι που καποιος ειχε γραψει κατι αναλογο
υγ
το κοστος του σερβις εκτος αντιπροσωπεια με
αλλαγη λαδιων, φιλτρο λαδιου και πετρελαιου
αλλαγη ιμαντα δυναμου
αλλαγη προθερμαντηρα
ζυγοσταθμιση και ρυθμιση φωτων(σας λεω οτι ακριβως εκαναν)
καθαρισμα και ρυθμισα φρενα μπρος και πισω
κυμανθηκε στα 220 ευρω
υγ 2 ο ιμαντας δυναμου επρεπε να αντικατασταθει στα 75000 κμ οταν αλλαξα και τον εσωτερικο ιμαντα αλλα ξ αντιπροωπεια δεν ειχε...οταν παρελαβε ηταν λαθος....και στα 85000 κμ που τον αλλαξα τελικα ηταν ετοιμος να σπασει