Για να καταλάβω Σπύρο,γιατί ο καθένας που ρωτάω μου τα λέει κάπως διαφορετικά.
Οι δύο χαρακιές που εχει το γρανάζι δεξιά και αριστερά πάνε οριζόντια δλδ μπρός πίσω ευθύγραμμα με το καπάκι.
Ο εκκεντροφόρος αφού εχουμε φέρει την αλυσίδα+γρανάζι στό σημειο Τ,τον βάζουμε να κοιτάει πρός τα κάτω τα καρούμπαλά του δλδ μεταξυ εισαγωγής εξαγωγής των βαλβίδων και κοιταμε αν πέφτουν τα 2 βιδάκια του γραναζιού γιά να τα βιδώσουμε και ειμαστε χρονισμένοι.
Φωτό οι δύο χαρακιές που βρήκα στο γρανάζι.(αυτές λέμε?)
Στην μικρή εξωτερική βίδα του καπακιού βλέπουμε το σημείο Τ και το πιστόνι ειναι στο ανω νεκρό σημείο,σωστά?
Στην μεγαλη στρογγυλή βίδα του ιδιου καπακιού,τι βλέπουμε?
(Σίγουρα πρέπει να βρω και τις δύο αυτές τάπες καινούργιες).
Ενας μηχανικός που ρώτησα τηλεφωνικώς σήμερα,μουπε οτι βάζει στο δαχτυλο ελάχιστη φλατζόκολλα σε ολες τις καινούργιες φλάτζες.
Αλλος πάλι μουχε πει οτι βαζουμε ελάχιστο λάδι μπρός πίσω.
Τα πλαϊνά καπάκια πουχουν οχταράκι κλειδί,νομίζω οτι δεν θα χρειαστεί δυναμόκλειδο,ουτε στο εικοσιτεσάρι της καμπάνας των δίσκων.
Εφτιαξα και εργαλείο συγκράτησης καμπάνας μόνος μου.
Η τσιχούχα ταχυτήτων και μανιβέλας,φαίνεται εντάξει,δεν ξέρω ομως αν εχει φθορές ο αξονας,που σιγουρα θαχει 34χρονών μηχανάκι.