Όλοι οι κινητήρες, κατά το στρώσιμο, δεν θέλουν συνεχές ισόποσο φορτίο. Θέλουν εναλλαγές στο φορτίο με τάσεις αύξησης. Σε ένα αμάξι ξεκινάς χαλαρή οδήγηση και προοδευτικά αυξάνεις τον ρυθμό. Μην νομίζεις βέβαια ότι θα στρωθεί μέσα στα πρώτα 1000χλμ που λένε. Οι κινητήρες "ανοίγουν" πιο μετά απλώς σ' αυτό το πρώτο διάστημα βλέπεις εάν βγάλει κάποιο πρόβλημα που δεν το έδειξε στο δοκιμαστήριο. Κι αυτό επιδή όλοι οι κινητήρες είναι δοκιμασμένοι, δουλεμένοι και............"στρωμένοι" στο εργοστάσιο παραγωγής.
Στο αμάξι λοιπόν το υπόλοιπο σύνολο (φρένα,μετάδοση) στην ουσία θέλει να "στρωθεί", γιατί στο εργοστάσιο δεν συμφέρει να βάλουν τ' αμάξι να κόβει βόλτες μέχρι να "στρώσει" όλο το σύνολο.
Κλείνοντας θα έλεγα ότι καλό είναι να του ρίξεις και κανά τσίτωμα. Έτσι..........για να καθαρίζει και το DPF.
