Εχωντας ανεφερει σε παλιοτερο θεμα για εναν θορυβο απο 1-R και το αντιστροφο, πηγα στην suzuki αφησα το αυτοκινητο και μετα απο μια-δυο μερες μου ειπαν οτι μαλλον προερχεται απο το βολαν. Το παρηγγειλαν και την αλλη εβδομαδα θα το παω για αντικατασταση. Χοντρο προβλημα καθως πρεπει να κατεβει σαζμαν και δισκο πλατο.
Απογοητευτηκα αρκετα αλλα περισσοτερο για τον λογο οτι δεν ειναι 100% σιγουροι οτι ειναι αυτο και δεν εχουν ξανα αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα,και σε επικοινωνια με τα κεντρικα κατεληξαν εκει . (Που σημαινει αρχιζουμε τα πειραματα...)
Παρολα αυτα το αυτοκινητο αντικαταστασης που μου εδωσαν (s-cross diesel 50.000κμ) μολις το πηρα προσπαθησα να δω αν κανει αυτον τον θορυβο...
ΚΑΙ ΝΑΙ το εκανε και αυτο... Σε πολυ μικροτερη ενταση αλλα το εκανε. Τι .... γινεται με αυτο το πραγμα , ειναι αυτη η λειτουργια του ? Η μετα απο χιλιομετρα αρχιζουν κουδουνιζουν τα βολαν (αν ειναι το βολαν) . Εγω αρχικα ενιωθα εναν κραδασμο απο 1-R και R-1 περνωντας ομως τα χιλιομετρα γυρω στις 5000 αρχισε να παρουσιαζει και τον μεταλλικο θορυβο...Υπαρχει κανεις με diesel που να εχει παρατηρησει κατι παρομοιο???
Επειδη δεν ειμαι και αριστος γνωστης ,το βολαν στηριζεται πανω στο στοφαλο οπως στα μηχανακια ? γιατι ετσι υπαρχει το ενδεχομενο να κανει ζημια κ στο ακρο του στροφαλο...



Νωρις ξεκινησαν τα προβληματα...